Материалдар / Ашық сабақ жаратылыстану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 4 сынып ҚМЖ үлгісі бойынша жасалған. Барлық тақырып қамтылған. Менiң Отаным Қазақстан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2021
260
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Жаратылыстану пәні бойынша 4-сыныпқа арналған

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

2020 жылы төмендетілген оқу жүктемесімен Үлгілік оқу жоспарлары бойынша Үлгілік оқу бағдарламалары әзірленіп, ҚР БҒМ 2020 жылғы «27» қарашадағы № 496 бұйрығымен бекітілді.


Назарбаев Зияткерлік мектептері Астана, 2019-2020 ж.

Авторлары: Андриянова Т. А., Беркало В. Н., Жакупова Н. Ш., Кузнецова С.Н., Полежаева А. В.

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыптары

Тақырыпты меңгертуге арналған

оқу мақсаттары

Сағат

саны

Күні

Ескерту


1 тоқсан



Мен зерттеушімін



Өсімдіктер


1


Төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктер. Төменгі сатыдағы өсімдіктер

4.1.1.1 Зерттеудің өзекті бағытын өз пайымдауы негізінде анықтау

4.2.1.5 төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді ажырату;

1



2


Өсімдіктің қандай даму кезеңдері болады? Өсімдікке гүл не үшін қажет? Тұқым қалай түзіледі? Өсімдік қалай дамиды?

4.1.2.1 зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу;

4.1.2.2 алынған нәтижені білім алушы таңдаған формада ұсыну

1



3


Өсімдік тұқымы қалай таралады? Өсімдіктерді қалай қорғаймыз?


4.2.1.4 Тұқым таралу жолдарын сипаттау



1




Жануарлар


4



Симбиоз деген не? Бунақденелілер қалай дамиды?

4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау



1



5


Неліктен әр жануардың қорегі әр түрлі болады? Жануарлар энергияны қайдан алады?

4.2.2.3 Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ажырату


1



6


Жануарлар энергияны қайдан алады? Қоректік тізбек түрлері

4.2.2.4 Симбиоздық қарым-қатынасқа мысал келтіру

1



7


Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?БЖБ

4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру;

1



8


Қандай жануарлар жойылып бара жатыр? Жауарларды қалай қорғауға болады?



4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

1






Адам

9


Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;


1




2 тоқсан

1


Жүйке жүйесінің маңызы


4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

1




Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су


2


Заттың қасиеттері. Заттар қандай болады?

4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

1



3


Заттардың қасиеті өзгере ме? Заттардың қасиеті қалай өзгереді?


4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

1



4


Ауа қалай қозғалады? Желдің пайдасы мен зияны

4.3.2.5 желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

4.3.2.1адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны қолдану жолдарын анықтау



1



5


Ауаның маңызы қандай?

БЖБ


4.3.2.2 ауаның ластану көздерін анықтау

4.3.2.3 ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну

1



6

Жауын-шашынға не жатады?

Ауа қалай ластанады?

Табиғаттағы су айналымы

4.3.3.2 атмосферада жауын-шашын түзілу процесін сипаттау

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну


1



7


Судың еріткіштік қасиеті

4.3.3.3 судың ластану көздерін анықтау

4.3.3.4 судың ластануының түрлі ағзаларға әсерін түсіндіру

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

4.3.2.1 Адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны қолдану жолдарын анықтау

4.3.2.2 Ауаның ластану көздерін анықтау

4.3.2.3 Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну

4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттау

1



8


Су қалай ластанады?


4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

1




3-тоқсан

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!