Ынтымақтастық атмосферасын
құру мақсатында
Ширату жаттығуын
ұйымдастыру.
Армысыз Алтын
Күн!
Армысыз Жер
Ана!
Армысыз
Достарым,
Сіздерді көріп
қуанам
Міне менің алақаным
/ алақандарымызды бір-бірімізге
қосып жылуымызды сездіреміз/
«Қуанышты күн» Мен үшін бүгін
қуанышты күн, өйткені күн бізге жылуын шашып тұр....т.с.с
жалғастырады.
Ширату
жаттығу. «Ыстық
орындық» әдісі арқылы өткен тақырып
бойынша білімдерін тексеру.
-Өсімдіктерге не қажет? (жылу,
жарық,су, ауа)
-Дұрыс
айтасыңдар,балалар!
-Балалар өсімдік табиғатқа
жата ма?
-Ия,өсімдіктер табиғатқа
жатады.
-Ендеше табиғатқа тағы нелер
жатады?
-Жануарлар
жатады
-Дұрыс
айтасыңдар!
-Ендеше суретпен жұмыс жасай
қояйық,деп оқушылармен сурет арқылы ұжымдық жұмысын
ұйымдастырамын.
1тапсырма
Суреттерді топқа бөл. Қандай
топтар шықты?
Аққу құлан
итмұрын
Түймедақ түйе
қарағаш
-Жануарлар мен өсімдіктердің
қандай ұқсастығы бар?
-Оларды неліктен тірі ағзаға
жатқызамыз?
(Осы жерде тілдік мақсат
жүзеге асады. «Қоректенеді,Жануарлар».)
- Жануарлар мен өсімдіктер
ненің бөлшегі?
Осы сияқты сұрақтармен
оқушыларды әңгімелесуге тартамын.
ҚБ: Оқушыларды алға ілгерлендіру
мақсатында
мұғалім тарапынан «Смайликтер»
арқылы бағалау.
|