|
–
Екі-екіден отырып, климат
дегеніміз не? Жердің белдеулері қалай аталады? деген сұрақтар
бойынша сөйлесіңдер. Картадан шартты климаттық белдеулерді
көрсетіңдер.
4.
(Т) Оқудың,
сөйлеудің, тыңдаудың коммуникативтік
дағдыларын дамыту. Модельдеу
-
Топта жұмыс істеудің ережелерін
еске түсіріңдер.
-
Топта жұмыс істей
отырып, мына тапсырмаларды орындаңдар: полярлық,
қоңыржай, тропиктік және
экваторлық
белдеулердің ерекшеліктерін оқып біліңдер.
Әр белдеудің
өсімдік, жануарлар әлемі, жер бедерінің пішіні
жайында, сонымен қатар, онда өмір сүретін адамдар
жайында постер құрастырыңдар. Оқулықтағы материалдарды (мәтіннің
2-бөлімі), қосымша әдебиеттерді қолданыңдар, электронды
презентацияны көріңдер.
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Климаттық белдеулерге
тән ерекшеліктер 1.
Климаттық белдеудегі
ауа райының туралы
постер (жұмыс) құрастырылды.
ерекшеліктеріне сипаттама берілген
(температура,
жауын-шашын).
-
Климаттық белдеудегі
өсімдіктер әлемінің 1-2 түріне
сипаттама берілген.
-
Климаттық белдеудегі
жануарлар әлемінің 1-2 түріне
сипаттама берілген.
-
Климаттық белдеудегі
жер бедеріне
сипаттама берілген.
-
Адамдардың өмір
сүру жағдайларына сипаттама берілген.
Орындалған жұмыстарды көрсету. Өзара
бағалау.
5. Сергіту
сәті:
Орнымыздан
тұрамыз, Алақанды ұрамыз.
Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып
шығамыз.
«Климат» тақырыбын
ары қарай жалғастырамыз.
|
тақырыбына қатысты
суреттер
Желім
Маркерлер, қайшы Оқулық
Дәптер
Электронды
қосымша
|