Аңыз тыңдау:
Ертеде Крит аралында Магнес
есімді шопан өмір сүріпті. Күндегі әдетінше қой бағып келе жатса
аяқ киімінің темір қадалған жеріне ұсақ тастар жабысып қалады. Оны
елемей күнде қойын бағып жүре береді. Бірақ күнде сол ұсақ
тастардың жабысуы қайталана береді. Оны зерттей келе бұл тас
заттарды өзіне тартатын қасиетке ие екенін анықтады. Содан бері сол
ерекше тасты «Магнес тасы» немесе «Магнит» деп атаған екен.(Суретін
көрсету)
Бейнефильм көрсету
Зерттеу
А) Қандай магнит күштірек:
үлкен магнит пе, кіші магнит пе? Зертте.
-Магнитті күнделікті өмірде тағы қандай жағдайда
пайдаланар едің?
Дескриптор:
- Магниттерді салыстырады, өз
пікірін айтады.
1-
тапсырма «Зерттеу» әдісі арқылы жүзеге
асады
1-қатар
«Темір кілтті
табындар!».
Балалар қарандаршы қандай көп кілттер, осының
ішінен бізге қажетті кілтті қалай табамыз?
Қане тағыда жүргізіп көрейікші, мүмкін сендер
дұрыс жүргізбей жатқан шығарсындар.
-Ал басқа кілттер қандай материалдардан
жасалған?
Сонымен бізде не болды?
2-қатар:
«Қолдарынды суға батырмай
скрепканы қалай алып шығуға болады?»
-Балалар скрепканы қолымызды су қылмай қалай алып
шығуға болады?
Балалар ал мен бір қызық
тәсілді еске түсіріп отырмын: магнитті стақан бойымен жүргізгенде
скрепка магнитке тартылып, магнитпен бірге
көтеріледі.
-Скрепканы судан шығарғыларын
келе ме?
Магнит күші өте көп, ол стақаннан және судан
өтеді.
Жарайсындар!
3-қатар:
«Құмда не
жасырылған!».
Магнитті алып, құмның үстінен жүргізіндер, қандай
затты тапқандарынды айтындар.
Жарайсындар, енді жұмысқа кірісуге
болады.
-Жасырынған заттарды бәрінде
таптындарма?
-Менде ... болды.
-Ал сендерде не?
Дескриптор:
1.Әр қатар тәжірибе жасайды.
2. Бір оқушы шығып қорытынды
жасайды.
Сергіту сәтінде сергіту
жаттығуларын жасайды.
Магнит жабысатын заттардың
суретін көрсетемін.Егер магнит жабасатын зат болса қолымызды жоғары
көтереміз.орнымыздан тұрамыз.
Ал егер магнит жабыспайтын зат болса, онда
орнымызға отырамыз.
Дескриптор:
-
Оқушылар магнит жабысатын заттарды ажырата
алады.
-
Оқушылар орындарынан тұрып
отырып жаттығады.
«Тартылатын зат».
Мақсаты:
темір
заттарды басқа заттардан ажырата алуды үйрету. Магниттің
қасиеттерін біліп, қолдана алу. Балалардың зейінің
дамыту.
Оқулықпен
жұмыс:
А) Мәтінді оқып таныс.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақ
қой.
Қойылған сұрақтарға жауап бер.
Дескриптор:
- Мәтінді оқып танысады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
Бәріміз бірге:
«Лабиринт бойымен шегені
жүргізу».
Қараңдар бізде шеге бар.
Берілген тапсырманы орындау үшін біз мына қағазды ұстап тұрып,
магнитпен шегені лабиринттің соңына дейін жүргізу
керек.
-Сендер қиын лабиринтті өте алдындар
ма?
Дәптермен жұмыс:
Кестемен жұмыс:
Магнит дегеніміз не?
|
Магнит жабысатын заттарды жаз
|
Магнит жабыспайтын заттарды
жаз
|
Магниттің тартылатын жақтарын
жаз:
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Кестені оқып танысады, толтырып
жазады
2.Оқып талдайды.
Қорытынды:
Есіңе түсір:
Дескриптор:
1.Бүгін өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
2.Қосымша тапсырмаға жауап
береді.
|
Аңызды тыңдайды
-
Магниттерді салыстырады, өз пікірін айтады.
Магнит туралы бейнефильм
көреді.
Әр
қатар тапсырманы жасайды, қорытынды жасайды
Әр
қатар тапсырманы жасайды, қорытынды жасайды
Әр
қатар тапсырманы жасайды, қорытынды жасайды
Жаттығу жасайды.
Мұғалім айтқан заттарды мұқият
тыңдайды.
Оқушылар бір отырып ,қол көтеріп 4-5 рет
жаттығады
- Мәтінді оқып танысады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
Кестені өз беттерімен
толтырады.
Аудиомен жұмыс:
Оқушылар сұраққа жауап береді,
нақтылайды.
|