(Ж) «Мен саған, сен
маған».
Оқушылар бірін-біріне тақтада
берілген сұрақтарды қойып, жауап береді.
-Балалар, жарық көздерінің
неше түрі бар|?
-Қандай түрлері
бар?
-Табиғи жарық көздеріне
нелерді жатқызамыз?
-Жасанды жарық көздеріне нелер
жатады?
-Бүгінгі күні қолданған жарық
көздерін атап шық. (мысалы, жарық шамдары,
теледидар, компьютер мониторы, автомобильдер/автобустар, ас үй
аспаптары және т.б.)
Қалыптастырушы
бағалау – оқушылар күнделікті өмірде
қолданатын жарық көздерін анықтай алады.
(Ұ,Ж,Т, Ө, Қ) Суретпен
жұмыс
Басқа да жарық көздерін
қарастыру:
(мысалы, фонарлар, жол
белгілері, жедел жәрдем көрсету көліктері, дүкен маңдайшалары,
театрлар, жәрмеңке орындары, цирк, прожектор және
отшашулар,т.б.)
-Балалар, мына суреттерден
қандай жарық көздерін көріп отырсыңдар?
-Олар қай кезде жарық
береді?
-Күндізгі кезде олардың жарығы
байқала ма?
/оқушылардың жауаптарын
тыңдау/
Қалыптастырушы
бағалау– оқушылар күнделікті
қолданылатын негізгі жарық көздерін
анықтайды.
Сергіту
сәті: «Жарық-қараңғы» ойынын
ойнау
(Т)Шығармашылық
жұмыс
Оқушыларға флипчат пен
маркерлер беріледі.Оқушылар топта ақылдаса отырып, жарықтандыру
мақсатында қолданылатын жарық көздерінің суретін салып, постер
құрастырады.
1-топ:Көшедегі
жарық
2-топ:Мереке күндері
қолданылатын жарық
3-топ:Реклама мақсатында
қолданылатын жарық
4-топ:Үйдегі
жарық
Қалыптастырушы
бағалау– оқушылар қолданылатын
негізгі жарық көздерін анықтай алады.
(Ө)Дәптермен
жұмыс
Жасанды жарық көздерін
анықтап, түрлі-түсті етіп бояу.
|