Жаңа
тақырып
«Ой қозғау»
әдісі
Шығармашылық тапсырма. Әр топқа өздерінің
теңгелерінің диаметрін, ұзындығын анықтау
ұсынылады.
Мақсат:
Дөңгелектің белгісіз элементтерін табумен қатар шеңбердің теңдеуін
де жазуға болатынын көрсету. Жаңа тақырыпты ашу.
Анықтама.
Егер
қисықтың барлық нүктелерінің координаталары қандай да бір теңдеуді
қанағаттандырса, онда ол теңдеу осы қисықтың (шеңбердің) теңдеуі
деп аталады.
Радиусы R
және центрі M(a;b) нүктесі болатын шеңбердің
теңдеуі:
Р
адиусы R және центрі координаталар басы болатын шеңбердің
теңдеуі.
«Жеке
жұмыс» «Quizizz com.» бағдарламасы арқылы
/әр
тапсырмаға уақыт белгіленген/
1. Суретті
пайдаланып шеңбердің центрін және радиусын
табыңыз
2.
Центрі және радиусы 4-ке тең болатын шеңбердің теңдеуін
жазыңыз.
3. теңдеуімен берілген шеңбердің радиусын, центрін
анықтаңыз.
4. шеңбердің радиусын табыңыз.
5. теңдеуімен берілген шеңбердің центрін
табыңыз.
ҚБ: «Өзін-өзі
бағалау»
Мұғалімнің кері байланысы
Сергіту
сәті:
«Өз мүмкіндігіңді
білесің бе?»
Мақсат:
денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жұптық
жұмыс
«Сен
маған, мен саған» әдісі арқылы жұптар
бір-біріне 2 мысалдан тұратын тапсырмалар құрастырып, алмасып
есептер шығарады. /өзара
талдайды/
ҚБ: «бірін-бірі
бағалау»
Мұғалімнің
кері байланысы
«Топтық
жұмыс»
«Проблемалық жағдаят арқылы оқыту»
әдісі
І
топ
Қалай шешуге
болады?
түрлендіру арқылы шеңбердің радиусы мен центрін
табыңыз.
Дескриптор:
-Қысқаша көбейту
формуласына келтіреді;
-Бос мүшелерді
теңдіктің оң жағына шығарады;
- түріне
келтіреді;
-Шеңбердің центрін
табады;
-Шеңбердің радиусын
табады;
ІІ
топ
x=3 түзуі
мен шеңберінің ортақ
нүктесі болуы мүмкін бе? Болса нешеу?
Дескриптор:
-түзудің
графигін салады;
-радиусы мен
центрі бойынша шеңберді салады;
ІІІ
топ
Центрі нүктесі болатын, нүктесі арқылы өтетін шеңбердің теңдеуі қандай түрде болуы
мүмкін?
Дескриптор:
-шеңбердің радиусын
табады;
-шеңбердің
теңдеуін құрады
ҚБ:
«Сэндвич» әдісі
Мұғалімнің кері
байланысы
|