Сабақтың
басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылардың көңілін сабаққа
аудару
Жақсы көңіл күй
сыйлау
“Тілек
шамы”.
(бір-біріне жылы лебіздерін
айту)
Үй тапсырмасын
сұрау(5 салыстыруды
оқыту,тексеріу)
“Сақина
салу” әдісі бойынша
пысықтау
Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
Сабақтың мақсатымен
хабарлады.
“Ұлттық
әшекейлер”
Видео ролик
|
Оқушылар қайталап
айтады
Оқушылардың арасының
алшақтығы
|
Формативті бағалау үнемі
жүргізіліп отырады.
Қоржындар
суреттерін тарату арқылы
бағалау жүргізіледі
|
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
қарындаштар
Қайшы
Қағаздар
беріледі.
|
Сабақтың
ортасы
|
№1
Өрнек
Есептер шығарғанда таңдаған
амалдарыңды түсіндір. Есептерге өрнек құрастырып, оларды
шығар.
А)
12:2 = 6 білезіктен
салынды.
Ә).
12: 4= 3 сандықша
болды.
№2.
Жиындардың әрқайсысына сандар
таңда
Топпен
жұмыс
3-ке бөлінетін сандар;
12,18,24,27,9,30,6,21,15
4-ке бөлінетін сандар:
16, 40,36,20,32,24,28,12,8
Сергіту
сәті
Екі көз не үшін
керек?
Бір жақсылық көру
үшін.
Екі құлақ не үшін
керек?
Ақыл-кеңес тыңдау
үшін.
Екі қолың не үшін
керек?
Елге көмек беру
үшін.
Екі аяғың не үшін
керек?
Шетте жүрсең .Туған жерге
жету үшін.
№3. Есептер
шығар.
А).
Түйреуіш –
16
Қыз - 8 теңдей
бөлінді.
Әр қайсысына - ?
нешеу
Шешуі: 16 : 8 =
4
Жауабы: әр қызға 4 тен тең
төлінді.
Ә).
Қамзол –
8
Әр қам.- 5м
жұмсалды.
Барлығы нешеу
-?
Шешуі:
8х5=40
Жауабы: 40 м. Тоқымабау
жұмсалды
№4.
Салыстыру.
Жұптық
жұмыс
5х5*30-5
45:5*60-51
30+5*5х4
35:5*21:3
30:5*24:4 57-23
*6х5
№6.
Берілген сандардың ішінде
бір сан жоқ. Ол санды ата.
“Адасқан
сандар” әдісі
|
Дескриптор: есептерді
шығарады.
Өрнек құрастырады,жауабын
табады
Дескриптор: есептерді
шығарады.Өрнек құрастырады, жауабын
табады.
Дескриптор:
Жиындардың әрқайсысына сандар
таңдады.
Қимылды ойындарды ойнатқыза
отырып,бойларын сергітетін жаттығулар
жасайды.
Дескриптор: есептерді
шығарады.
Шартын құрастырады. Шешуін
шығарып, жауабын табады.
Дескриптор:
Есептерді
салыстырды.
Дескриптор:
Берілген сандардың ішінде
бір сан жоқ еді. Ол санды тапты.
Атады.
|
“Білім
қоржыны”
Қоржындар
суреттерін тарату арқылы
бағалау жүргізіледі
“Білім
қоржыны”
Қоржындар
суреттерін тарату арқылы
бағалау жүргізіледі
“Білім
қоржыны”
Қоржындар
суреттерін тарату арқылы
бағалау жүргізіледі
|
Сызғыш
қарындаштар
Қайшы
Қағаздар
беріледі.
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
Оқулықтар
суреттер
Кеспелер
Сызғыш
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Білім
қоржыны»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқушыларға «Білім қоржыны»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Білім
қоржыны» Қоржындар
суреттерін тарату арқылы
бағалау жүргізіледі
|
Кері байланыс
парағы.
|