Материалдар / Ашық сабақ Жұптық және топтық ойындар 4-ші сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жұптық және топтық ойындар 4-ші сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты,кеңестікті және бірқалыптықтылықты түсінетінін көрсетеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
1102
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Жұмагерей Индира Асылбекқызы

Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы Д.Қонаев атындағы № 44 МГ дене шынықтыру пәні мұғалімі


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5. Денеге түсетін күш пен денсаулық

Мектеп: Орал қаласы Д.Қонаев атындағы №44 МГ

Күні: 05.02.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмагерей И.А

Сынып:

Қатысқандар саны:22

Қатыспағандар саны: 3


Сабақ тақырыбы

Жұптық және топтық ойындар

Оқу мақсаттары

4.5.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты,кеңестікті және бірқалыптықтылықты түсінетінін көрсетеді

Сабақ мақсаттары

Барлығы:. Білім алушылар дене жаттығуларын орындайды,кеңістікте және бір қалыптықты түсінеді.

Көбі: Білім алушылар дене жаттығуларының ретімен орындай біледі , кеңістікте және бір қалыптықты түсінеді,көрсетеді және сауықтыру пайдасын талқылайды.

Кейбірі: Білім алушылар дене жаттығуларының уақытты ретімен орындай біледі ,көрсетеді, кеңістікте және бір қалыптықты түсінеді,көрсетеді,айталады және сауықтыру пайдасын талқылайды,сипаттайды.

Жетістік критерийлері

Түрлі дене жаттығуларының сауықтыру пайдасын талқылап, сипаттайды.


Тілдік мақсаттар


Физикалық қасиеттер, денсаулық, жаттығу, жүрек соғу жилігін жоғарылату, тыныс алу ,жүгіріс,секіру, бұлшық еттердің жұмысы, жүрек соғысының жылдамдығы,

жылдамдық, шыдамдылық,бағыт, кеңістік,ойын, команда, ынтымақтастық

Құндылықтарды дарыту

Білім алушылар бір - біріне деген адал қатынас, бөтен пікірді қабылдау және өзінің көзқарасын білдіруге тәрбилеу.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану,Сауат ашу,Орыс тілі,бейнелеу өнері, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон қолдану,проектор,колонка

Бастапқы білім


Бұл бөлімде оқушыларға денсаулықты нығайтуға көмектесетін сергітудің, сонымен қатар жалпы дене жүктемелердің кең спектрін ұсынып, денсаулық және аман-есендік маңыздылығы талданады

Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


Ынтымақтастық атмосферасы.

1.Жағымды орта қалыптастыру.

Б. Білім алушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатын айту.

Шаттық шеңберге тұрғызу,допты бір-біріне беріп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін айтады.

Б..Бой жазу жаттығулары.

-Қолды жоғары созу,аяқтың ұшымен жүру.

-Қолды желкеге қою,өкшемен жүру.

-Қолы белге қою,аяқтың ішкі және сыртқы жағымен жүру.

-Қолды алдыға созып,тізені биік көтере,жүгіру.

-Қолды артқа жая, аяқтың өкшесін тигізу.

-Оң және сол бүйірімен жүгіре, адымдап секіру.

-Жәй жүріс,тынысмызды қалпына келтіреміз.

2. Жалпы дамыту жаттығулары.

Б.Бір саптан 4 қатарға бөліну.(Аэробтық жаттығулар/ Ритмика)

Кең спорт алаң

ысқырық






Дұрыс тыныс алу






Музыканың ырғағына,жаттығу

Іс әркетке арналған кең алаң, ысқырық,доп

Гимнастикалық таяқшалар

Обруч және доп



Ысқырық, доп.

Фишкалар,Обруч



Гимнастикалық таяқшалар



Қабырғадағы смайликтер

Және

стикерлер

Сабақтың ортасы

25 мин

Т. 3.Үш топқа бөлініп.Эстафеталық топтық және жұптық ойындар.(Волейбол.Баскетбол.Футбол)-топтарға бөліну.

1.3 таяқша ойыны. Бұл ойында екі таяқша арқылы,бір таяқшаны мәреге дейін итере,жүгіру керек.

2. Допты түсіріп алма! Екі обруч арқылы допты қысу арқылы,мәре сызығынан қайта алып келу. Келесі ойыншыға табыстау.

3.Допты аяғыңмен бер! Барлық қатысушылар отырып, допты аяғымен бір-біріне беру керек,қолдың көмегінсіз.Доп қайта айналып келіп,тобасшыларына қайта келуі тиіс.

4. Фишкалар ойыны. Әр топқа 6 фишкадан беріледі,және обручтар алаң бойы созулы тұрады. Обручтан обручқа бір-бірлеп , фишкаларды ретімен салып,және соңғы обрчқа жинау керек.

5. Жұптық ойын. Екі оқушы бір аяқтарымен таяқшаны мәреге дейін түсірмей апаруы керек,қайта солай келіп,келесі жұпқа беруі керек.

Соңында 3 топтың ұпайларын есептеп шығып,жеңімпаз топ анықталады.

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Сабақтан әсер алған коңіл күйге байланысты,өз бағасын смайликтер арқылы бағалайды.

Сабақтың қай болімі қатты ұнағанын айтады.

Сабақтың орындауға қиын болған бөлімін айтады.

«смайликтер»тәсілі бойынша бағаланады.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген тапсырмаларды, жүйелі жаттығулар жинағының үйлесімділігін көрсетеді. Жаттығуларды барынша белсенді орындау. Командалық ойындардағы тапсмырмалардың күрделі тұстарына мән беру. Қабілеті жоғары оқушылар ойындардағы қимыл-қозғалыс әрекеттерін қайталап, орындалуын өз бетінше, нұсқаларын көрсету.

«Смайликтер» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Жабдықтардың талапқа сай болуын қамтамасыз ету.

Дене қуатын үнемдеу шарттары.

Дұрыс тыныс алу.

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Жaлпы бaғa

Caбaқтың жaқcы өткeн eкi acпeктici (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa oйлaныңыз)?

1: Оқушылар тапсырманы жақсы қабылдап, оңай орындады.


2: Оқушылардың сабаққа деген ынталары жоғары болғандықтан,сабақ жақсы өтті.

Caбaқты жaқcapтуғa нe ықпaл eтe aлaды (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa oйлaныңыз)?

1: Түрллі қызық тапсырмалар,әдіс-тәсілдер.



2:Әуенді ритмикалық жаттығулар.

Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт?

1:Турехан,Ален,Аружан,Азат,Жанэль осындай оқушылар сабақта өте белсенді болып,тапсырманы дұрыс орындады.


2:Келесі сабақта тағыда қызықты ойындар қосуға,және қызықтыруға болады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!