Бөлім:
|
7.3В Қатты заттардағы, сұйықтардағы және
газдардағы қысым
|
Педагогтың аты-жөні :
|
Жидекешов Е.А.
|
Күні: ______
|
Қатысушы саны:
_______
Қатыспағандар
саны: ______
|
Сыныбы:
|
7
“А”
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Кері итеруші күш. Архимед заңы, №14 практикалық
жұмыс “Архимед күшіне есептер шығару”
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.3.1.12 - сұйықтар мен газдардағы кері итеруші
күштің табиғатын түсіндіру;
7.3.1.13 - кері итеруші күшті
анықтау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар үшін:
Сұйықтар мен газдардың ішінде кері итеруші күштің
болатынын білу, оның табиғатын түсіну;
Архимед заңын білу, Архимед заңын есептер
шығаруда қолдана білу:
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту. (7
мин.)
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастыры-ның пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
-
Сұйықтардағы және газдардағы
қысым деген не ?
-
Газ және сұйықтардағы қысымды
қалай анықтауға болады ?
-
Газ және сұйықтардағы қысымды
қалай өзгертуге болады ?
-
Біз қалай тыныс аламыз ?
(Түсіндірме жаса)
-
Атмосфералық қысым деген не ?
Ол жер бетінен биіктікке қалай тәуелді ? (Неге деп ойлайсыз
)
-
Ұшақтың қандай биіктікте ұшып бара
жатқанын қалай есептеуге болады ?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
(26
мин.)
|
№1-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.
Тірек
сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
|
Сиракуз қаласында болған оқиға туралы бейнебаян
көрсетіледі. Бейнематериалды талдап, оқушы ойымен бөліседі. Сиракуз
қаласын картадан көрсетеді. Ежелгі және қазіргі картадағы
бейнесі.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-Суретпен жұмыс жасайды;
-Тапсырманы түсіндіреді.
|
Мультфилм-нен үзінді (40 сек)
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b5259-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/4_17.swf
|
|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
“Мәнерлеп
сырғанау”
- Архимед заңы туралы мәлімет
беру;
- Архимед заңы формулаларын
байланыстыра білу;
- Архимедтің ашқан жаңалығына
қарапайым тәжірибе айту;
- Денелердің сұйықта жүзу
шартын сипаттау.
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
-тапсырмаларды сипаттайды және
ерекшеліктерін ажыратады.
-мысалдар
келтіреді және талдайды;
|
7-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№3-тапсырма:
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
“Физикалық
тренажор”
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-
суретпен жұмыс
жасайды;
- бағандарға
анықтап түсіндірме жазады.
|
Оқулықпен жұмыс
|
|
№4-тапсырма:
Оқулықта
берілген жаттығу есептерін
шығару:
|
“Трамплиннен
секіру”.
-
Суға көлемі 100
см3
болатын дене
батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Судың тығыздығы 1000 кг/м3.
-
Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы
салмағы - 15 Н, ал суға батырылғандағы салмағы - 9,5 Н. алюминийдің
тығыздығын анықтаңдар ?
-
Мұздың
кесегі бензинде, керосинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма
?
|
Оқулықпен және дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
(7
мин.)
|
«Еркін
микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,
оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10
баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті?
Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|