Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Көбейту мен бөлудің байланысы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Көбейту мен бөлудің байланысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен ашық сабақ, 2-сынып.Бұл ашық сабақ спорт тақырыбымен байланыстырып құрастырылған.Оқушылар үш топқа біріктіру арқылы өткізілді.Бұл сабақтың сізге ұнайтыны сөзсіз.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:Саянова
А.Н.
Мектебі
«Бәйтерекschool»
Сынып
2
Г
Мұғалім
Елікенова
М.Т.
Пән
Математика
Бөлімі:
3B бөлім Көбейту
және бөлу. Есептер
Тақырыбы:
Көбейту мен бөлудің
байланысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
2.1.2.2 - көбейту және
бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтау
Жоспарланған
уақыты
Оқытушының
іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Қандай спорт түрлерін
білесіңдер?
Оқушыларды топқа бөлу.
«Футбол»
«Баскетбол»
«Волейбол»
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
«Сандар жиыны» ойыны
Мақсаты:көбейту мен бөлуге
өрнектер айту барысында оқушылар аталған өрнектердің жауабын сандар
арасынан табады.
Көбейтудің компоненттері
Бөлудің компоненттері
Көбейтудің ауыстырымдылық
қасиеті
ЖАҢА САБАҚ
Көбейту мен бөлудің
байланысы
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
Оқушылар топтасып отырады.
Пластикалық стаканның көмегімен айтылған өрнектің мәнін
табады.
Оқушылар алдыңғы
тақырыптарды қайталайды.
Әр топ өз бағалау
фишкаларымен бағаланып отырады.
Әр топқа жеке сандар
жиыны жазылған плакаттапр, пластикалық
стакан.
Сабақтың
ортасы
№1, суретке қарап, оған берілген жазбаны
түсіндір.
Дәптермен жұмыс
2
ақпан
Сынып
жұмысы
Көбейту мен бөлудің
байланысы
Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне
бөлсе, ондаекінші көбейткіш
шығады.
Егер бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтсе,
ондабөлінді
шығады.
Егер бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлсе,
ондабөлгіш
шығады.
Тақтамен жұмыс (Интерактивті тақтаға
орындайды)
№2.Көбейту және бөлу –
өзара кері амалдар.
3х4=12
2х3=6 5х3=15 5х2=10
7х3=21 2х5=10
4х3=12 3х2=6
3х5=15 2х5=10 3х7=21 5х2=10
12:3=4
6:2=3
15:5=3
10:5=2 21:3=7 10:2=5
12:4=3
6:3=2
15:3=5
10:2=5 21:7=2 10:5=2
№3. Есептер бойынша өрнектер жаз. Оларды шығару және
салыстыр.
Топтық жұмыс
(Әр топқа ламинатты парақ беріледі, оқушылар берілген
тапсырманы топтаса отырып
орындайды)
А) 1 к – 4 бала
2 к -
?
Ш:
4х2=8(б)
Ж: Барлығы8
бала
Ә) 8:4=2(к)
Ж: 2
команда болды
Б) 8 бала
8:2=4(б)
Ж: әр командада4бала
Дәптермен жұмыс
Жұптық
жұмыс
№4 Өрнекті құрастырып, олардың мәнін
тап.
65+(53-21)= (500+100) -200=
(65-21) +(24+2)= 1000- (
600-100)=
(16+12)+40=
Дескриптор:
Берілген жазбаны қатыстып, есептерді түсіндірді. Көбейту
мен бөлу өзара кері амалдар екенін дәлелдеп
берді.
Дескриптор:
Есептер бойынша өрнектер жазды. Оларды шығарып және
салыстырды.
Дескриптор.
Өрнекті құрастырып, олардың мәнін
тап.
Әр топ өз бағалау
фишкаларымен бағаланып отырады.
Әр топ өз бағалау
фишкаларымен бағаланып отырады.
Әр топ өз бағалау
фишкаларымен бағаланып отырады.
Әр топ өз бағалау фишкаларымен бағаланып
отырады.
Әр топ өз бағалау
фишкаларымен бағаланып отырады.
Оқулық, Интерактивті
тақта
Оқулық,
дәптер
Интерактивті
тақта
Әр топқа ламинатталған
қағаздар беріледі.
Оқушылар жұптаса отырып
өрнек құрайды, мәнін табады.
Кері байланыс
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
«Футбол»
ойыны
Мақсаты:оқушылардың алған
білімдерін пысықтау
№1
Көбейтудің
компоненттері
№2
Бөлудің
компоненттері
№3
Көбейтудің
ауыстырымдылық
қасиеті
№4
Егер көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне
бөлсе, онда...
№5
Егер бөліндінің
мәнін бөлгішке көбейтсе,
онда....
№6
Егер бөлінгішті
бөліндінің мәніне бөлсе,
онда...
№7
Қосудың
компоненттерін ата
№8
Азайтудың
компоненттерін ата
№9
4х6=
№10
6х3=
№11
4х6=
№12
5х4=
№13
18:3=
№14
20:4=
№15
25:5=
№16
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз