Сабақтың
ортасы
|
«Оқиғалар
тауы»
бойынша композицияға
талдау жасау
Оқиғалар тауы
бойынша шығарманың қысқаша мазмұнын жоспар түрінде
жаз
Түрлі-түсті
парақтарды алып . топқа бөлінеді Айтылым
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды
топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып
пікірін білдіруге баулиды.
Топтық
жұмыс
Оқушыларға
бағыт-бағдар береді.
Көксерек әңгімесінде
Құрмаштың өліміне кім кінәлі? деген сұраққа өз ойларын
сұрайды
Шығармашылық
жұмыс
«Синквейн»
стратегиясын пайдаланып, қасқыр сөзіне
жазылым тапсырмасын
орындайды
|
Оқиғаның
басталуы
1,Қараадыр ауылын,
қасқырлар мекенін суреттелуден
басталды.
Оқиғаның
дамуы
2.Көксеректі асырап
алуы
Оқығаның
байланысы
Көксеректі ауылға
алып келуі
Оқиғаның шарықтау
шегі
Көксеректің ауылдан
кетуі
Оқиғаның
шешімі
Құрмаштың қазасымен
аяқталды
Сыныптастырының
пікірін толықтырады,өз ойымен
бөліседі
Жасыл, көк түсті
парақтарды алады
1-топ
Түз тағысы қасқырға
топтастыру жасайды.
Көксеректің мінезі
қандай?
Шығарма бойынша
дәлелдейді
2-топ
Аққасқа мен
Көксеректің айырмашылығы
неде?дәлелдейді
«Бумеранг»
әдісі арқылы
Әр топ бір-біріне
проблемалық сұрақтар қояды, жауабына дәлел
келтіреді
Құрмаштың өліміне
кімдер кінәлі?
1-топ
Құрмаштың өліміне
өзі кінәлі
Құрмашттың өліміне
Көксерек кінәлі
Құрмаштың өліміне
аңшылар кінәлі
2-топ
Қарама-қарсы
пікір айтады
Көксерек Құрмаштың
өліміне кінәлі емес .
Құрмаштың өліміне
өзі кінәлі емес.
Құрмаштың өліміне
аңшылар кінәлі емес
Қорыта
келе
Құрмаштың өліміне
үлкендер кінәлі деген тұжырымға келіп, өз ойын
дәлелдейді
«Қасқыр» сөзіне
бес жолды өлең жазады.
-
Қасқыр
-
Жыртқыш,
аң
-
Жейді, үлиды,
тістейді, жүгіреді, шабады,
жортады
-
Қасқыр-жыртқыш
аң
-
Көкжал,
бөрі
|
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл.
- шығарманың мазмұнын
түсінеді
- оқиғаның бөлімдері
бойынша шешімін айтады
-сұрақтарға жауап
жазады
Дескриптор
-Көксерек портретін
суреттей алады
-өз ойларын нақты,
жүйелі жеткізе алады
-Дала қасқыры мен
Көксеректі салыстырып айта
алады
Кері байланыс
береді
Дескриптор
-Қиын және дәрежесі
жоғары сұрақтарға жауап бере
алады
- диалогке түсіп,
сұрақтарға тура жауап қайтармай, сыни пікір
айтады
-шығармадағы
ақпараттың өмірмен байланысын ашып айта
алады
5
балл
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-«Қасқыр» сөзіне бес
жолды өлең жазады
|
8-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Слайдтар
Суреттер
тапсырмасы
|
Сабақтың
соңы
|
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі арқылы
мұғалім оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлемдер»
-
«Бүгін мен ......
білдім»
-
« .......... қызықты
болды»
-
«....... қиын
болды»
-
«Мен ......... білім
алдым»
-
«........... мені
таңғалдырды»
Қасқыр туралы мәлімет жинақтап
келу
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті балын қойып
бағалайды
|
|