Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
8
мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Гүлмен тілек»
әдісі
Оқушылар арнайы дайындалып
келген гүлді алақандарына салып тұрып,бір-біріне тілек
тілейді.
Армысың,сәлем бердім ана
Балқаш
Өзіңсің нәр сыйлаған санаға
алғаш.
Суың бал,пана болған барша
жанға,
Толқындап жатырсың ба дара
Балқаш.
Өткен тақырыпқа шолу
«Сиқырлы шеңбер» әдісі
Оқушылардың аттары жазылған
айналма шеңберден қай оқушының аты шықса сол үй тапсырмасына
байланысты сұрақтарға жауап береді.
-Бастау дегеніміз
не?
-Райымбек батыр туралы не
білесің?
-Райымбек батыр су көзі бар
екенін неден аңғарды?
-Әңгіме неліктен Райымбек
бастауы деп аталады?
-Оны басқаша қалай атауға
болады?
-Райымбек батырды
сипатта
-Бұлақ көрсең, көзін аш
дегенді қалай түсінесің?
-Бұлақ туралы қандай
мақал-мәтел білесің?
Жаңа оқу материалын
жариялау
«Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді: Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып,тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлиасимарикөлдерпимсатирокөлтлоипнгркаулащжағасындаитмолзуцкйфысчямиапр
-Қандай сөз
шықты?
-Көл дегеніміз
не?
-Олай болса, бүгінгі
сабақта көл туралы шығармаларды
оқитын боламыз.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып,кезектесіп тілек тілейді.
Өткен тақырыпқа байланысты
сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбын
табады.Сұрақтарға жауап береді.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
«Ауызша мадақтау» әдісімен
бағалау.Жауабын толықтыру,тиімді кері байланыс
жасау.
|
Сурет,презентация
https://wordwall.net/ru/resource/25206752
Интерактивті
тақта
https://youtu.be/DRRJeQrcins
|
Жаңа
білім
12
мин
2 мин
Бекіту
10мин
|
(Ұ) 1- тапсырма
«Рөлдік ойын» әдісімен
орындалады.
Тау
етегі көк кілем,
Балауса,
раң – шөп кілең,
Өзен
бойын жағалай
Өскен
мынау қоғажай.
Талма
түстің кезі нақ,
Шөлдеп
қапты қозы-лақ.
Шөлдеп
қапты қозы-лақ.
Қарайды
үркіп үйректер,
Не
нәрседен сезік ап?
Қашпа,
үйректер, сезік ап,
Тимейді
ғой қозы-лақ!
Зейнолла
Шүкіров
А)
Сөздік
жұмысы:
Раң – шөптің
аты.
Кілең – барлығы,
түгелдей.
Қоғажай – орман ішінде, тоғайда өсетін
шипалы
өсімдік.
Талма
түс – күннің төбеге келген
кезі. -
Тиісті жерінде кідіріс жасап,
өлеңді мәнерлеп оқыңдар.
Ә)
«Көл
жағасында», «Көлде» шығармаларын
түсініп оқуға жаттығыңдар.
Б) Автор туралы
мәлімет:
Ғабит
Мүсірепов (1902–1985) Солтүстік
Қазақстан облысы Жамбыл ауданы
қазіргі
Ғ. Мүсірепов атындағы ауылда
туған.
Ана жайында жазылған
әңгімелерінде
ана бейнесі қазақы
қасиеттерімен көркем
сипатталған.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Қандай көлдерді білесіңдер?
Олар қайда орналасқан?
Сергіту сәті: «Сымсыз
телефон» ойыны
Шаттық шеңберге барлығы тұрып
бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды,соңында бастаушыға
қайта келгенде сол сөз жету керек.Кейін сөзді ауыстырып жіберген
адам анықталады.
(Д) 2-тапсырмада дәптермен
жұмыс жүзеге
асырылады.
А) Суретпен
жұмыс.
-
Суретке қараңдар. Өлең мен
әңгіменің байланысын анықтаңдар. Айырмашылығын
табыңдар.
Ә)Кестемен
жұмыс.
Мәтіндерге сүйеніп, кестені
толтырыңдар
Кестедегі тіркестерді
пайдаланып,
«Көлде» деген мәтін
құрастыр.
1. Көл жағасындағы
өсімдіктер.
2. Көлдегі
тіршілік.
3.
Көлдің пайдасы.
|
-
Өлеңді түсініп
оқиды.
Автор туралы
біледі
Түсініп оқиды.Автормен
танысады
Сергиді
-Тапсырманы орындап, өз
пікірлерін білдіреді.
|
Жарайсыңдар!
-Сөздікті жазып,
жаттайды-1балл.
-Өлеңді, мәтінді мәнерлеп
оқиды-2балл.
-Автор туралы
әңгімелейді-1балл.
Ауызша
мадақтау!
- Өлең мен әңгіменің
байланысын анықтайды-2балл.
- «Көлде» деген мәтін
құрастырады-2балл
- Мәтіндерге сүйеніп, кестені
толтырады-2балл.
|
Оқулық
Оқулық,
Дәптер
|