Материалдар / Ашық сабақ: Көпбұрыштар. 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Көпбұрыштар. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Көпбұрыштар. 5 сынып. Мақсыты: Көпбұрыштар ұғымын меңгеру. Ашық сабақта 5 түрлі әдіс-тәсілдер қолданып, 5 түрлі АКТ қолданылды. ( Wordworl, Qizziz, онлайн генератор, мультяжды видео,)Сонымен қатар QR код арқылы тапсырмаларда берілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2022
407
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыштарға есеп шығару

Бөлім: №19ЖОББМ

Бұрыштар. Көпбұрыштар.

Педагогтің аты-жөні:

Базенова Айсулу Тасболатовна

Күні:


Сыныбы: 5г

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көпбұрыштарға есеп шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын меңгеру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар көпбұрыш ұғымын меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар көпбұрыштардың градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар көпбұрыштардың градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді сипаттап бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылар- мен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақ-тастық атмосферасын қалыптастыру


1.Мұғалім оқушыларды түгендейді.

2.Амандасадыжәне тілектерін білдіреді.


«Шаттық шеңбері» әдісі

(Оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады)

Белсенді оқу әдісі: «Онлайн генератор» бойынша топқа бөлемін. Оқушылыа алдарындағы смарт карта арқылы кезекті күн тәртібі бойынша төрт топқа бөлінеді, А-топ «сүйір бұрыш», В-топ «тік бұрыш» С-топ «толық бұрыш», Д-топ «жазыңқы бұрыш».

Үй тапсырмасын тексеру:№ 1235 (В деңгейі) .(Мен көршіме сенемін әдісі бойынша) Оқушылар бірін бірі тексереді.


1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

2. Сабаққа дайындалады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

Өткен сабақта өтілген материалды бекіту. (Wordwall онлайн-сервисі арқылы ойындар ойнату)

Оқушылар жіберілген сілтеме арқылы кіріп тапсырмаларды орындайды.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.


Сұрақтар:

1.Бұрыш қалай белгіленеді?

2.Бұрыштың қабырғалары деп, төбесі деп нені айтады?

3.Бұрыштың өлшем бірлігі қалай аталады?

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 3 балл.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ «Түрлі-түсті жолақтар»




Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді


Жеке жұмыс.

Белсенді оқу әдісі: «Есептеңіз»

Градустық өлшемдері: 1)84; 2) 110; 3)50 бұрыш, биссектрисамен неше градустық бұрыштарға бөледі?


1.Оқулықты оқып танысып шығады.

2.Тапсырманы өз дәптерлеріне жазып алады.


Жауабы: 1) 42

2) 55:

3) 25

Дескриптор:

1. Әр оқушы биссектриса анықтамасын пайдаланады .

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 3 балл.


QR көмегімен бағалау


Слайд

ДК экраны


Жұптық жұмыс.

«Бір тапсырма бір жауап » әдісі бойынша жұбыңды ізде.


1.Оқушы тапсырманы орындайды;

2.Жауабын тапқан соң өз көршісін іздейді;

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз тапсырмасын орындайды.

2. Жауабын тапқан соң өз көршісін іздейді;

Жалпы- 3 балл.


Слайд

ДК экраны


Топтық жұмыс:

Айтылым.

Белсенді оқу әдісі: «Зуылдақ әдісі» бойынша оқушылар тапсырманы орындайды



Тиімділігі: Ойлау дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.



1.Оқушы бірлесіп тапсырманы орындайды;

2. Топтан бір оқушы жауабын айтады;

Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 3 балл.


Слайд

ДК экраны


Деңгейлік тапсырмалар

«А»

1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


1-тапсырма

Бұрыштар санына байланысты қалай атауға болады?


Дескриптор:

1.Бұрыштың санын біледі.

2.Атауын табады.

Жалпы - 4 балл.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Бұл қандай бұрыш? Атауы қандай?



Дескриптор:

1.Бұрыштың санын біледі.

2.Атауын табады.

Жалпы - 3 балл



ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Деңгейлік тапсырмалар

«В»

Дәптерге төртбұрыш, бесбұрыш салыңдар, диагональдарын жүргізіңдер. Төртбұрыш неше диагональ бар? Бесбұрыш неше диагональ бар?


Төртбұрыш екі диагональ.

Бесбұрыш бес диагональ.


Дескриптор:

1.Фигураларды дәптерге салады.

2.Диагональдарын табады.

Жалпы - 3 балл


Слайд

ДК экраны


Деңгейлік тапсырмалар

«С»

  1. а:(8+5х)=6, мұндағы а=108

  2. 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!