Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ: Көпбұрыштар. 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Көпбұрыштар. 5 сынып. Мақсыты: Көпбұрыштар ұғымын меңгеру. Ашық сабақта 5 түрлі әдіс-тәсілдер қолданып, 5 түрлі АКТ қолданылды. ( Wordworl, Qizziz, онлайн генератор, мультяжды видео,)Сонымен қатар QR код арқылы тапсырмаларда берілді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың
тақырыбы:Көпбұрыштарға есеп шығару
Бөлім: №19ЖОББМ
Бұрыштар.
Көпбұрыштар.
Педагогтің
аты-жөні:
Базенова Айсулу
Тасболатовна
Күні:
Сыныбы:
5г
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Көпбұрыштарғаесепшығару
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
5.3.1.7 көпбұрыш ұғымын
меңгеру.
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар үшін:
Білім алушылар көпбұрыш
ұғымын меңгереді.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Білім алушылар
көпбұрыштардың градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен
танысады.
Кейбір
оқушылар үшін:
Білім алушылар
көпбұрыштардың градустық өлшемдерін табуға берілген есептерді
сипаттап бере алады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылар- мен
амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақ-тастық
атмосферасын қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды
түгендейді.
2.Амандасадыжәне
тілектерін білдіреді.
«Шаттық шеңбері»
әдісі
(Оқушылар бір-біріне
жылы сөздер айтады)
Белсенді оқу
әдісі:«Онлайн
генератор»бойынша топқа бөлемін. Оқушылыа
алдарындағы смарт карта арқылы кезекті күн тәртібі бойынша төрт
топқа бөлінеді, А-топ «сүйір бұрыш», В-топ «тік бұрыш» С-топ «толық
бұрыш», Д-топ «жазыңқы
бұрыш».
Үй тапсырмасын
тексеру:№ 1235 (В деңгейі).(Мен көршіме сенемін
әдісі бойынша)Оқушылар бірін бірі
тексереді.
1.Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.
2. Сабаққа
дайындалады.
Мақсаты:Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі:Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,
көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау:Бұл жерде саралаудың«Жіктеу»тәсілі көрінеді.Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
(Ұ) «Миға шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсатын ашу;
Өткен сабақта өтілген
материалды бекіту.(Wordwall онлайн-сервисі
арқылы ойындар
ойнату)
Оқушылар жіберілген сілтеме арқылы кіріп тапсырмаларды
орындайды.
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі.
Сұрақтар:
1.Бұрыш қалай
белгіленеді?
2.Бұрыштың қабырғалары
деп, төбесі деп нені айтады?
3.Бұрыштың өлшем
бірлігі қалай аталады?
1. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатыментаныстырады.
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
Жалпы- 3
балл.
Саралау:Бұл жерде саралаудың«Диалог және қолдау көрсету»тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
ҚБ «Түрлі-түсті
жолақтар»
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп,талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау сөзіменынталандыру.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз