Материалдар / Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы- тіршіліктің қайнар көзі" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Көшпелі мал шаруашылығы- тіршіліктің қайнар көзі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерім мен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2018
536
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Күні:

Мектеп: Қойгелді орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Сандалхан Жанерке
сынып: 6 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Көшпелі мал шаруашылығы- тіршіліктің қайнар көзі
Сабақтың негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Қазақстан жеріндегі темір дәуірінің хронологиялық шеңберін атап айта алады, алғашқы мал шаруашылығының мезгілдік жайылым кезеңдерін анықтай алады, адамдардың айналысқан шаруашылыгына сипаттама бере алады.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылыр


Қазақстан жеріндегі темір дәуірінің хронологиялық шеңберін және мал шаруашылығының мезгілдік жайылым кезеңдерін атап айта алады


Оқушылардың басым бөлігі


Көшпелі мал шаруашылығының тиімділігің анықтай алады


Кейбір оқушылыр


Темір дәуірінде өмір сүрген адамдардың айналысқан шаруашылық түрлерін айқындай алады
Бағалау критерийлері
  • темір дәуірінің хронологиялық шеңберін анықтайды;
  • Мал шаруашылығының ерекшеліктерін сипаттайды;
  • Мал шаруашылығының адамзат тарихындағы рөлін анықтайды;
  • Тілдік мақсатОқушылырҚазақстан аумағындағы темір дәуірінің мал шаруашылығы мен көшпеліліктің даму дәрежесін бағалап ,талдап,ой қорта білуге,ізденуге үйренеді…(істей алады)


    Негізгі сөздер мен тіректер


    Темір дәуірі, тебіндік жайылым, ат әбзелдері, төрт түлік, ірі қара, көшпелі мал шаруашылығы, жайлау, күзеу, қыстау, көктеу


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған мақсаттар:


    Мал шаруашылығының пайда болуы адамзат тарихына қалай әсер етті?


    Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?


    Қазақстан аумағында көшпелі мал шаруашылығы қай аймақтарда кеңінен тарады?


    Жазылым бойынша ұсыныстар :


    Мал шаруашылығы туралы
    Алдыңғы оқу Қола дәуірі қоғамдық құрылысы
    ЖоспарЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

    Жоспарланған уақыт Басталуы (3 мин)
  • Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
  • Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
  • Оқушыларды екі топқа бөлу .
  • Оқушылардың зейінің жаңа сабаққа аудару.
  • Ежелгі Қазақстан тарихы Төлеубаев Ә.Т. Алматы «Атамұра»2015жыл
    «Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру (3 мин)Жеке жұмыс (сұрақ жауап)

    «Қызықты сандар» Ортасы(3мин)Б.з.б. ҮІІІ ғ.-Б.з.б. ҮІІІ ғ.- Б.з.б. ІІІ ғ.-Б.з.б. ІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.-Б.з.б. ҮІІІ ғ.- Б.з. ҮІ ғ.-ҮІІІғ Ерте Темір дәуірі.Көптеген тайпалар үшін темірді пайдаланудың бастапқы кезеңіТемір дәуірі – адамзат тарихындағы аса маңызды өзгерістерді дүниеге әкелген жаңа кезең.Темір – өте берік, әрі салмақты металл. Темірден жасалған құралдар тас және қоладан жасалған құралдарға қарағанда әлдеқайда өткір, төзімді болып келеді. Темірді ертеде «Аспан тасы» не «жұлдыз тасы» деп атаған.слайд
    Оқулықпен жұмыс«адасқан баулар» әдісі(10 мин)

    Оқушылар оқулықтын көмегімен адасқан бөлімдерді анықтай отырып түсінеді. Негізгі оқиғаларды, жаңа ұғымдардың астын түртіп алады.Постор қорғайды2 топқа. 2 мәтін беріледі1топ.Тебіндік жайылым2 топ. Төрт түлік

    слайд



    Картамен жұмыс(5 мин)Қазақстанның қай аумағы егіншіліктен гөрі мал шаруашылығына қолайлы болды? .слайд








    «Полиглот» ойыны арқылы өз ойларын еркін жеткізуін байқау(6 мин)

    1-топ. Ойланып көр: мал өсіруде көшпелілер үшін жануарлардың қандай қасиеттері маңызды болды, яғни олардың қандай артықшылықтарына қарап таңдау жасады? Жылқының  артықшылығын ата. Қой: артықшылығын ата







    2 топ. Сиырдың артықшылығы ата Түйенің артықшылығын ата
    слайд





    Work in groups. 1 group: Name the advantages of the horse. Name the advantages of cow.Example: Cow is domestic animal. People eat its meat and drink its milk.II group: sheep, camelStudents discuss the theme in groups.and speak about it.Example:You can ride it and people eat its meat and drink its milk(kymyz)



    Тарихи диктант
  • Алған білімдерін деректермен байланыстырады. Терме диктант жазады
  • (4мин)


  • 1 топКөп нүктенің орнына тиісті сөзді қою. Малшылар ғасырлар бойы дағдыланған мал өсіру, баптау мәдениетін сақтай отырып, жазда – ............(жайлауға), қыста –............. (қыстауға) үзбей көшіп жүрген.Жылқы қыста ............ жайылады....... сусыз және қорексіз ұзақ күнге шыдайды........ төрт түлік малды өсіреді2 топКөктемде............ (көктеуге)Күзде .............. (күзеуге) көшіп отырғанКөшпелілер ат әбзелдерін үнемі жетілдіріп отырды. Олар ...............................................................ойлап тапты.Малды жазда жаятын жер ........... деп аталадыслайд

























    Аяқталу «Таңда да таста»Сергіту сәті(3 мин)


    Оқушылар қағазға тақырыпқа сай сұрақтар жазып, бір – біріне лақтырады.Мұғалім тоқта дегенде қағазды алып оқып, сұрақтарға жауап береді.



    Сабақты бекіту(3 мин) Бағалау- критерийі сабақ мақсаттарын талдай отырып қортындылаймыз.Кері байланыс: «Аяқталмаған ой»
  • Бүгін мен білдім…,
  • Маған қиындық туғызды…,
  • Маған ұнады…,
  • Мен үйрендім…,
  • Менің сабақтан алған әсерім…,
  • Қортынды бағалау Үй тапсырмасы: 77-80 беттерді оқу, Сөзжұмбақ құрастыру
    слайд




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!