ОБ сәйкес оқыту
мақсаттары
|
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және
нақты ақпаратты анықтау;
5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл
дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп
айту
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру «Жылжымалы микрофон»
Оқушылардың алдыңғы оқу
бойынша алған білімдерін «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы
пысықтау.
-
Табиғат дегеніміз не?
-
.
Отанымыздың табиғат байлықтарын атаңдар?
-
3.
Жабайы жануарлар туралы айтшы?
-
4.
Қазақ жеріндегі көшпелілер туралы не
білесің?
-
5.
«Қызыл кітап» деген не
Дескриптор:
- сұрақтартарға дұрыс жауап
береді
Тақырыпты
ашу:
Қызығушылықтарын
ояту.
«Көшпенділер» киносынан үзінді
көрсету, сұрақтар қою:
- Балалар, бұл кино не
туралы?
- Бүгін біз не туралы білетін
боламыз?
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады
Сұрақтарға
жауап береді
Фильмді
көреді
|
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сөздермен
жұмыс.
өркениет –
цивилизация
тарих –
история
патша –
царь
қолбасшы –
полководец
көшпенділер –
кочевники
Дескриптор: жаңа сөздермен танысады
-сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады
Көшпелілер
тарихы
Тілдік бағдар.
Есімдіктер туралы түсінік
беру.
Есімдіктер
Сұрау
Жіктеу
Сілтеу
Тыңдалым.
Айтылым. Мәтінді тыңдайды, мәтін
бойынша тапсырмалар орындайды.
-
Сұрақтармен
жұмыс.
1. Көшпенділер деген
кімдер?
2. Олар немен
айналысты?
3. Сақтар туралы не
білеміз?
2.
Сөздерді ретімен қойып,
суреттермен сәйкестендіру
1. алтын адам 2.жауангершілік
3.батыр 4. көшпелілер
-
Жаугершілік
-
Алтын
адам
-
Көшпенділер
-
Батыр
Жазылым,
оқылым: Тыңдалған мәтін бойынша
диаграмманы толтырады. толтырту.
Көшпенділер
Дескриптор: -мәтінді мұқият тыңдайды,
нақты ақпаратты анықтайды
-тақырып бойынша ойларын
айтады
-сұрақтарға нақты
жауап береді
|
Жаңа
сөздермен танысып, сөз тіркесін, сөйлем
құрастырады
Есімдіктің
түрлерін меңгереді
Мәтінді
тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
Суреттерді
сөздермен сәйкестендіреді
Дара
диаграмманы толтырады
|
Ауызша кері байланыс
беру. Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс
беру. Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс
беру.
Жақсы!
Тамаша!
|
Сөздік
дәптерлері
«Қазақ тілі
«Шың
Оқулық
Суреттер
кесте
|
Сабақтың
соңы
|
1 «5 жол стратегиясы»
Көшпенділер
“Т кестесі” әдісі бойынша
қорытындылау.
Сөйлемдер
|
Келісемін(+),
келіспеймін(-)
|
Қазақ – көшпелі
халық
|
|
Көшпелілер - сақ
тайпасы
|
|
Сақ патшасы -
Кир
|
|
Қазақтар жазда жайлауда
тұрады
|
|
Дескриптор:-синквейнді толтырады
-«келісемін»,
«келіспеймін»
кестесін
толтырады
|
Тапсырманы
орындайды
Кестені
толтырады
|
|
кесте
|
Рефлексия:
Үй
тапсырмасы:
|
Рефлексия: Ойды жалғастырып,
сөйлемді аяқта
Бүгін сабақта мен ...
білдім.
Маған ... қызық
болды.
Маған ... қиындық
тудырды.
Ереже,
сөздік
|