Сабақ
тақырыбы: Күрделі функцияның
туындысын табуға есептер шығарту ашық
сабақ
-
Білімділігі: Күрделі функцияны құрастырып
оның туындысын табуға есептер шығартып жаттықтыру
-
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетін
дамыта отырып жай есептен күрделіге көшіруді
дағдыландыру
-
Тәрбиелігі: ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа,
бір-бірін сыйласуға қол ұшын, көмегін көрсетуге
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Дәстүрлі
емес
Сабақ әдісі: Ойын, топпен
жұмыс
Сабақ
көрнекілігі: Мультимедиалық тақта,
электронды түрде тест
Сабақ барысы:
I.
Ұйымдастыру (Оқушыларды түгендеу, үй тапсырмасын
тексеру) – 2 мин
II.Өткен тақырыпты
қайталау
1.Ережелер қайталау: (Екі
функцияның қосындысының туындысы)
1 – ереже. Егер u және v
функцияларының х нүктесінде u', v ' туындылары бар болса,
онда функциясының х нүктесінде
туындысы бар.
(Екі функцияның көбейтіндісінің
туындысы)
2 – ереже. Егер u және v
функцияларының х нүктесінде u', v ' туындылары бар болса,
онда берілген функциялардың көбейтіндісі функциясының осы х нүктесінде
туындысы бар.
(тұрақты санмен функцияның көбейтіндісінің
туындысы)
3 – ереже. Егер функциясының х нүктесінде
туындысы бар болып, ал С тұрақты сан болса, онда функциясының осы х нүктесінде
туындысы бар.
(Екі функцияның бөліндісінің
туындысы)
4 – ереже. Егер u және v
функцияларының х нүктесінде u', v ' туындылары бар және
болса, онда функциясының да х нүктесінде
туындысы бар.
2. Ойын «Ой қозғау»
1.
2.
3.
4.
5.
III. «Дұрыс жауабын
тап»
IV. «Кім
жылдам»
Берілген кестедегі есептерді шығара отырып
берілген сұрақтарға жауап аламыз
Ы
|
3+1
|
4
|
У
|
2-1
|
1
|
Ы
|
9+2
|
11
|
Д
|
6-3
|
3
|
Н
|
5-3
|
2
|
Т
|
12-4
|
8
|
1. Ньютон «туынды» функциясын қалай
атаған?
1
|
5
|
-1
|
8
|
0
|
-5
|
-8
|
Ф
|
Л
|
Ю
|
К
|
С
|
И
|
Я
|
2. Ньютон «функция» ұғымын қалай
атаған?
5
|
1,5
|
0
|
4
|
-8
|
2
|
8
|
Ф
|
Л
|
Ю
|
Е
|
Н
|
Т
|
А
|
3.Туынды терминің енгізген француз математигинің
тегі кім?
2
|
1,5
|
5
|
8
|
-1
|
1
|
4
|
Л
|
А
|
Н
|
Г
|
Р
|
А
|
Ж
|
V.
Электронды түрде тест
1 нұсқа
1.
а) 10 в) 9
б) -10 г) -9
2.
а) -7 в) 6
б) -5 г) 7
3.
а) 9 в)10
б) -10 г) 17
4.
а) 5 в) 6
б) -6 г) 11
5.
а) -1 в) 3
б) -8 г) 9
2 нұсқа
1.
а) -4 в) -7
б) -1 г) 7
2.
а) 8 в) 6
б) -9 г) 9
3.
а) 2 в) 0
б) -1 г) 7
4.
а) 9 в) 12
б) 6 г) 0
5.
а) 8 в) -3
б) -8 г) 9
3 нұсқа
1.
а) -2 в) 1
б) -4 г) 0
2.
а) 0 в) 4
б) -21 г) 12
3.
а) 11 в) 9
б) -2 г) 6
4.
а) 9 в) 1
б) 4 г) -3
5.
а) 6 в) 5
б) -8 г)-6
1
нұсқа: а, в, г, а,
б
2
нұсқа: г, а, а, б,
а
3
нұсқа: г, а, а, б,
в
VI. Үйге тапсырма Оз
есімдеріне курделі функцияның туындысына байланысты есеп құрастыру
(Кім жылдам бөліміндегідей)
VII. Қорытынды
(Оқушыларды бағалау)