Материалдар / Ашық сабақ "Логарифмдік функция, оның қасиеттері жəне графигі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Логарифмдік функция, оның қасиеттері жəне графигі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Логарифмдік функция, оның қасиеттері жəне графигімен танысады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2018
3970
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің атыУақыты: Алгебра және анализ бастамалары11 сынып
Сабақтың атауыЛогарифмдік функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты







Сын тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды логарифмдік қасиеттерді зерттеу туралы сөздік қорларын молайту.
Күтілетін нәтижеТақырыпты түсінеді, ұжымда бірлесе отырып жұмыс жасауда өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуҚайталау сұрақтары: 1. а санының n-ші дәрежелі түбірі деп. 2. Иррационал теңдеулер деп. 3. Рационал көрсеткшті дәреже дегеніміз не?. 4. Көрсеткіштік теңдеулер дегеніміз не? 5. Көрсеткіштік теңсіздіктер дегеніміз не?. Анықтама. а санының n-ші дәрежелі түбірі деп n- ші дәрежесі а санына тең болатын в санын айтады. Анықтама бойынша =b , мұндағы n - түбір көрсеткіші, a – түбір ішіндегі өрнек Иррационал теңдеулер деп - белгісіз айнымалы х түбір таңбасының ішінде болатын теңдеулерді айтады.Иррационал теңдеулерді шешудің екі тәсілі бар:
  • Теңдеудің екі жақ бөлігінбірдей дәрежеге шығару;
  • Жаңа айнымалы енгізу;
  • 1. 2. 3. 4. Дұрыс жауабын тап.
  • a) 5
  • 2) b) 22 3) c) 1 4) d ) 5) k) 6 Үй тапсырмасына тест
  • A) -6; 6 B) түбірі жоқ. C) -5; 5
  • A) -1; 2 B) 2; C) -1 .
  • A) -10; 10;B) -2; 2 C) түбірі жоқ.
  • A) 2B) 0 C) 1.


  • A)1B) -4 C) -1


  • Сергіту сәті«Халықтар» биі
    Жаңа сабақЛогарифмдік функция және олардың қасиеттері1. Логарифм. теңдеуіне, және қайта оралайық. Алдыңғы бапта көрсетілгендей, бұл теңдеудің болғанда шешімдері болмайды, тек болғанда жалғыз ғана түбірі болады. Сол түбірді болатын санының логарифмі деп атайды және былай белгілейді яғни Анықтама. санының негізі болғандағы логарифмі дегеніміз - саны шығу үшін негіз шығарылатын дәреже көрсеткіш.Логарифмнің белгіленуі - мұндағы а – логарифмнің негізі, - логарифм таңбасының ішіндегі өрнек Оқылуы: Негізі а болатын в санының логарифмі. (мұндағы , және ) теңбе-теңдігін негізгі логарифмдік теңбе-теңдік деп атайды.2. Логарифмдердің негізгі қасиеттері. Логарифмдермен көрсеткіштік функцияның қасиеттерінен туындайтын олардың мынадай қасиеттері қолданылады:Кез келген () және кез келген оң х пен у мәндерінде мына теңдіктер орындалады.

  • Бір санының логарифмі нөлге тең .
  • Негізі a болатын а санының логарифмі бірге тең .
  • Көбейтіндінің логарифмі көбейткіштердің логарифмдерінің қосындысына тең.
  • Бөлшектің логарифмі алымының логарифмі мен бөлімінің логарифмінің айырымына тең.
  • Дәреженің логарифмі дәреженің көрсеткішін негіздің логарифміне көбейткенге тең. .
  • Кез келген нақты р саны үшін. Санның логарифмінің негізі 10-ға тең болса, онда логарифмді санның ондық логарифмі деп атайды және lgb арқылы белгіленеді. Мысалы: log105=lg5.Санның логарифмінің негізі е ≈ 2,718281828... саны болса, онда логарифм санның натурал логарифмі деп аталады. Мысалы: = ln5.1-мысал. Мәнін табайық: а) б) а) екені белгілі, яғни 32 санын шығарып алу үшін 2-ні бесінші дәрежеге шығару керек. Олай болса, б) екені белгілі, сондықтан Топтық жұмыс1 топ .б) .в) .г) .

    2 топа) ; .б) ; .в) ; .г) ; .3 топа) ; .б) ; .в) ; .г) ; .

    4 топа) ; .б) ; .в) ; .г) ;

    Ой толғаныс

    Өздік жұмысы. /деңгейлік тапсырмалар/А деңгейі: Есепте:
  • = 2. =


  • В деңгейі: Теңдеулерді шешіңдер:
  • 2. = 2


  • С деңгейі: Теңсіздіктерді шешіңдер:
  • ≥ 2. +






  • 7. Тест тапсырмалары.



    8. Қатені тап «Логарифмдік комедия» > > функцияның өсуіне байланысты y= : → 2 > 3; қысқартып → 2>3. Қай жерде қате?



    БББ кестесі



    Үйге тапсырмаМазмұндау Күнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланыс







    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!