Материалдар / Ашық сабақ: Логаримдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбына есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Логаримдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік:Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерге берілген есептерді шығару дағдысын арттыру. Дамытушылық:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру, математикалық тілде сөйлеуді дамыту және оқушылардың өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу. Тәрбиелік:топтық жұмыста өзара сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыра отырып, ізденімпаздық, дәлдік, ұқыптылық, шапшаңдық қабілеттерін арттыру. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, карточкалар, сурет, геометриялық фигуралар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2018
732
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пәні: Алгебра . Күні: 15.03.2018ж.Пән мұғалімі: Оразқұлова БалнурСыныбы: 11 АСабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңсіздіктерді шешу тақырыбына есептер шығаруСабақтың мақсаты: Балаларды логарифмдік теңсіздіктерді шешуге дағдыларын қалыптастыруОқыту нәтижелері: Логарифмдік теңсіздіктерді шешуРесурстар: үлестірме қағаздар, бағалау парағы, геометриялық фигураларСабақтың түрі: Бекіту сабақПәнаралық байланыс: ГеометрияТүйінді идея: Математиканың тілі-ол формула.

КезеңдерУақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
1











Ұйымдас-тыру кезеңі











2мин
Оқушыларды топтастырады, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады Оқушылар топтасады, сабаққа көңіл аударады,тыныштықты сақтайды




1 минСабақтың мақсатымен таныстырадыОқушылар өз міндеттерін түсінеді.




1 минБағалау әдісін түсіндіредіОқушылар бағалау әдісін түсінеді
2Үй тапсырмасы

2 мин

Үй тапсырмасын тексеру. 257,258 есеп. Оқушылар слайдта көрсетілген жауап бойынша өзін-өзі тексереді.

3Өткен тақырыпты пысықтау3 мин Логарифмдік теңдеу, теңсіздік тақырыптары бойынша қайталау сұрақтарын беруОқушылар «Куб» әдісі бойынша тақырыпқа сай сұрақтарға жауап береді
  • Логарифмнің негізі мен аргументін ажыратып көрсетініз
  • Логарифмдік теңдеу дегеніміз не?
  • Логарифдік теңсіздікті шешу үшін оның негізіне байланысты неше жағдай қарастырылады?
  • Логарифдік теңсіздік дегеніміз не?
  • 4 Тақырыпты бекіту

    10 мин+3 мин
    Тарсия әдісі бойынша оқушылардың білімін дамыту.Әр топқа геометриялық фигура бөлшектері беріледі. Сол бөлшектердегі тапсырмаларды орындау арқылы балалар өздеріне берілген фигураны құрастырады және атын атайды.




    2 минСергіту сәті.









    9 мин
    Кітаппен жұмыс. Джигсо әдісі бойынша балаларға деңгейіне сай есептер беріледі. Оқушылар берілген тапсырмалардың деңгейлеріне сай топтасады, ақылдасады, есепті шешеді. Әр деңгей тапсырмасын бір адам шығып корғайды.


    Қорытын-дылау7 мин Quiziz сайтында балалар тест сұрақтарына жауап бередіОқушылар Quiziz. сom. сайтында сұрақтарға жауап береді.
    5Бағалау

    4 мин
    Оқушылардың жиған ұпайларын есептейДіОқушылар қорытынды бағасын біледі
    6Үй тапсырмасын беру

    1 мин
    264 (2,4), 268 (2,4)Берілген тапсырмалар бойынша түсінбегендерін сұрайды.

















































    Үй тапсырмасы: №257
    • 2) x>8 3) 4)


    №258
    • 2) 3) 4) x>2




























































































































































    ШЕҢБЕР
    ҚАЗАҚСТАН
    123214526


    СЕГІЗБҰРЫШ

    МАТЕМАТИКА
    72587259102


    ПАРАЛЛЕЛОГРАММ
    ПИРАМИДА
    11912279132


    ҮШБҰРЫШ
    АЛГЕБРА
    21415816122








    12345678
    ҚАЗСТНМЕ


    910111213141516
    ИКПРДЛГБ


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!