Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ: Логаримдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбына есептер шығару
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ: Логаримдік теңдеулер мен теңсіздіктер тақырыбына есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік:Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерге берілген есептерді шығару дағдысын арттыру.
Дамытушылық:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру, математикалық тілде сөйлеуді дамыту және оқушылардың өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу.
Тәрбиелік:топтық жұмыста өзара сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыра отырып, ізденімпаздық, дәлдік, ұқыптылық, шапшаңдық қабілеттерін арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, карточкалар, сурет, геометриялық фигуралар
Оқушылар топтасады, сабаққа көңіл аударады,тыныштықты сақтайды
1 мин
Сабақтың мақсатымен таныстырады
Оқушылар өз міндеттерін түсінеді.
1 мин
Бағалау әдісін түсіндіреді
Оқушылар бағалау әдісін түсінеді
2
Үй тапсырмасы
2 мин
Үй тапсырмасын тексеру. №257,258 есеп.
Оқушылар слайдта көрсетілген жауап бойынша өзін-өзі тексереді.
3
Өткен тақырыпты пысықтау
3 мин
Логарифмдік теңдеу, теңсіздік тақырыптары бойынша қайталау сұрақтарын беру
Оқушылар «Куб» әдісі бойынша тақырыпқа сай сұрақтарға жауап береді
Логарифмнің негізі мен аргументін ажыратып көрсетініз
Логарифмдік теңдеу дегеніміз не?
Логарифдік теңсіздікті шешу үшін оның негізіне байланысты неше жағдай қарастырылады?
Логарифдік теңсіздік дегеніміз не?
4
Тақырыпты бекіту
10 мин+3 мин
Тарсия әдісі бойынша оқушылардың білімін дамыту.
Әр топқа геометриялық фигура бөлшектері беріледі. Сол бөлшектердегі тапсырмаларды орындау арқылы балалар өздеріне берілген фигураны құрастырады және атын атайды.
2 мин
Сергіту сәті.
9мин
Кітаппен жұмыс. Джигсо әдісі бойынша балаларға деңгейіне сай есептер беріледі.
Оқушылар берілген тапсырмалардың деңгейлеріне сай топтасады, ақылдасады, есепті шешеді. Әр деңгей тапсырмасын бір адам шығып корғайды.
Қорытын-дылау
7мин
Quiziz сайтында балалар тест сұрақтарына жауап береді
Оқушылар Quiziz. сom. сайтында сұрақтарға жауап береді.
5
Бағалау
4 мин
Оқушылардың жиған ұпайларын есептейДі
Оқушылар қорытынды бағасын біледі
6
Үй тапсырмасын беру
1 мин
264 (2,4), 268 (2,4)
Берілген тапсырмалар бойынша түсінбегендерін сұрайды.
Үй тапсырмасы: №257
2) x>8 3) 4)
№258
2) 3) 4) x>2
ШЕҢБЕР
Қ
А
З
А
Қ
С
Т
А
Н
1
2
3
2
1
4
5
2
6
СЕГІЗБҰРЫШ
М
А
Т
Е
М
А
Т
И
К
А
7
2
5
8
7
2
5
9
10
2
ПАРАЛЛЕЛОГРАММ
П
И
Р
А
М
И
Д
А
11
9
12
2
7
9
13
2
ҮШБҰРЫШ
А
Л
Г
Е
Б
Р
А
2
14
15
8
16
12
2
1
2
3
4
5
6
7
8
Қ
А
З
С
Т
Н
М
Е
9
10
11
12
13
14
15
16
И
К
П
Р
Д
Л
Г
Б
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз