Материалдар / Ашық сабақ Математика пәні Санды көбейтіндіге бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Математика пәні Санды көбейтіндіге бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдері үшін өте қажетті материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Шілде 2018
383
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:Кабинет: «Математика»Мұғалім:Н.Ерекенова
Сабақтың тақырыбыСанды көбейтіндіге бөлу
Жалпы мақсаты

Санды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша оқушыларда білім қалыптастыру;
Оқыту нәтижесіОқушылардың логикалық қабілеттері дамиды өзін - өзі бақылауға, бағалауға дағдыланадыСанды көбейтіндіге бөлу тәсілдері бойынша білімдері қалыптасады
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі, ustaz_kz. 45 minut
Сабақтың әдіс-тәсілдері

сұрақ-жауап, ой қозғау, түсіндіру, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, көрнекілік, топтық жұмыс
Сабақтың жабдығысуретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
КезеңдеріуақытыМұғалімнің әс әрекетіОқушының іс – әрекеті
Топқа бөлу3 мин«Сөйлей алатын қолдар» жаттығуы.Мұғалім айтатын жаттығулардың бәрін тек қолмен ғана орындау керек: Амандасу,достасу,қуаныш көрсету, ескерту айту, күресу, сәттілік тілеу.

Қатысушылар екі шеңбер құрып тұрады. Бірі шеңбер ішінде, екіншісі сыртта. Ішкі шеңбер сыртқа қарайды, ал сыртқы шеңбер ішке қарайды. Сонда бізде қатысушылар жұпқа бөлінбек. Әр жаттығудан кейін тренер «Сыртқы шеңбер бір қадам оңға» деген ұсыныс айтады сонда сыртқы шеңбер бір қадам оңға басып жаңа адаммен жұпты құрады
Ынтымақтастық атмосферасы2 минБалалар,бүгін мен сендерді «Математикалық кафеге» қонаққа шақырамын.Сендерге мәзір берілген.Егер сендер тапсырмалар орындау барысында 5-ке жауап берсеңдер мәзірден қалаған тағамдарыңды,ал, 4-ке жауап берсеңдер шырын немесе тәттілерден, ал,3-ке жауап берсеңіздер тек шырыннан ғана ауыз тиетін боласыңдар.Ал,сіздердің қандай баға алғандарыңызды сыныптастарыңыз толықтай қызыл түс көтерсе-52 жасыл араласып кетсе- 44сары түс араласса-3 деп бағалайды-Ендеше саттілік!«Біліміңді қайнату үшін сабаққа бар тәбетіңмен кірісуің керек» Анатоль ФрансОқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады
Үй тапсырасын пысқтау 5мин

«Стоп-кадр» әдіКөбейту кестесін еске түсіру

Ортадағы оқуыға көбейту кестесі бойынша срақтар қояды.1минут ішінде қана сұраққа және қаншасына дұрыс жауап бергенін ескере отырып, оқушылар бағалайды.сынып толықтай қызыл түс көтерсе-52 жасыл араласып кетсе- 4сары түс араласса-3 деп бағаланады.1минут аяқталған сәтте оқушылар стоп-кадр деп айқайлайды.Бұл сөзден соң ойын тоқтатылады.Оқушылар тапсырманы ауызша орындайды
Жаңа сабақ 25минМұғалім түсіндірмесіОсы тақырыпқа байланысты көбейтудің үш заңын немесе қасиетін білуіміз керек.1. Көбейтудің ауыстырымдылық заңы: а в = в а2. Көбейтудің терімділік заңы: (а в) = а (в с)3. Көбейтудің үлестірімділік заңы: (а+в) = а в + с в

«Блиц-кездесу» әдісіТақырыпты ашу12:(2· 3) =2

















Практикалық жұмысАлдарыңда жолақша берілген.Оның ұзындығын өлшеңдер.-Оны тең 6 бөлікке бөліңдер.Оны қалай жасағандарыңды түсіндіріп беріңдер?

Жауаптары сұралады.- Оқушылар, біз санды көбейтіндіге бөлудің әртүрлі тәсілдерін қарастырдық.



























Жұптық жұмыс«Түскі ас» мәзірі ойыны. 2есеп-Балалар бүгінгі біздің математикалық кафеміздің сіздерге ұсынатын түскі асының мәзірінде мынандай тағамдар бар. Нан,манты,торт,салат,жеміс,салат Олай болса 2 есепті бірге орындайық Тапсырмасы: әртүрлі тәсілмен есептеп тап.



Сұрақ:Сіздер қолданған тәсілдеріңіз туралы не айта аласыздар?

3 есеп.Тапсырмасы: мысалдарды салыстыру (ауызша орындалады)





4 есеп.Тақтамен жұмыс.Тапсырмасы:тиімді тәсілмен есептеп тап.

Блум таксономиясы 5 есеп.-Балалар енді біз топтық жұмыс жүргіземіз.Ендеше мен қызыл түс таратқан оқушылар бір топқа, көк түс таратқан оқушыларым екінші топқа,сары түс таратқан оқушыларым үшінші топқа келе қойыңыздар























6,7 есеп.Топтық жұмыс.

Бұрыннан білетіндерін еске түсіре отырып, жаңа сабақ барысында білімдерін пайдаға асырады.

















Екі бағытқа қарап отырғызылған +,2оқушының бірі теріс бағытқа қарап отырып, екінші бағытқа қарап отырған сыныптасына не істеу керек екендігін түсіндіреді.Екінші оқушы бірінші оқушының нұсқауын тыңдай отырып, тапсырманы орындайды.Ойын аяқталған соң бірлесе отырып,тапсырманы қорғайды.1қадам.Қолыңа қарындашпен сызғышты ал.Дәптеріңе 12 см кесінді сыз.2 қадам Оны тең екі бөлікке бөл.3 қадам Әр бөлікті үшке бөл4 қадам Содан шыққан әр бөліктің ұзындығын өлше5 қадам 12см:(2см· 3см) =2см(12см:2см):3см=2 см

Оқушылар тапсырманы орындай отырып, өз беттерінше санды көбейтіндіге бөлу тәсілдерін түсінеді.Практикалық жұмысты өте жақсы орындаған балалар «математикалық кафе» мәзірінен дәм тататын болады

1.Жолақшаны алдымен тең екі бөлікке, әр бөлікті тағы да үш бөлікке бөлуге болады.(18:2):3=32.Жолақшаны алдымен тең үш бөлікке,содан кейін әр бөлікті екі бөлікке бөлуге болады(18:3):2=33.Бірден тең 6 бөлікке бөлуге болады.18:(3·2)=3.Әр жұп өздеріне ұнаған тағамды мәзірден таңдап, таңдалған тағам артына жасырылған есепті орындап, дастархан тәріздес қағазға апарып орналастырады.Осылайша барлық жұп тапсырмасы аяқталған кезде «Түскі ас» дайын болады. 1жұп.Нан.18:(3·2)=3(18:3):2=32жұп.Манты42:(2·7)=3(42:2):7=3 3жұп.Торт36:(3·6)=2(36:3):6=24жұп.Салат24:(3·4)=2(24:3):4=25жұп.Жеміс32:(8·2)=2(32:8):2=26жұп.Салат48:(8·3)=2(48:8):3=2

Жауап:-Санды көбейтіндіге бөлу-Санды бөліндіге бөлу

3 есептегі 1-ші және 2-ші,3-ші және 4-ші бағандағы мысалдарды салыстыра отырып, санды көбейтіндіге бөлу, санды бөліндіге бөлу тәсілдерінің салыстырылғанын айтады

4-есепте тақтамен жұмыс,қалған оқушылар орындарында отырып,жеке жұмыс жүргізеді.

А тобы-білу,түсінуВ тобы-қолдану, талдауС тобы-жинақтау бағалау

Топтар өз ойлары бойынша есепті ауызша қорғап шығады.ОқушыларданБілу,түсінуде: Біздің бұрыннан білетініміз,бұл тура теңдікҚолдану,талдауда:Бұл санды көбейтіндіге бөлу мен санды бөліндіге бөлу тәсілдерімен байланысты,Басқа тәсілдерден айырмашылығы көбейту амалын қолданып та,бөлу амалын қолданып та бір нәтиже шығаруға болады.Жинақтау,бағалауда:Иә,келісеміз.Себебі ол тура теңдік.Сонымен қатар санды көбейтіндіге бөлу,санды бөліндіге бөлу тәсілдері қолданылып тұр.Үй салғанда әр бөлікке бөлу үшін таптырмас тәсіл болып табылады-деген жауаптар күтіледі.



1 топ 6 есепшешуі: 432:9=48км/сағ-пойыздың алғашқы жылдамдығы432:6=72км/сағ-пойыздың кейінгі жылдамдығы72-48=24км/сағ артылуы тиіс

2 топ 7 есепшешуі: 28-23=5 қап картоп артық жинаған250:5=50кг –қаптағы картоп.28·50=1400кг-бірінші алқап23·50=1150кг-екінші алқап
Сабақты бекіту 5мин-Бүгінгі сабақта біз не істедік?-Саған қайсы тапсырма қиын болды? бүгінгі сабақтан алған білімдерімі туралы ой бөліседі.
Үй тапсырмасы8,9 есептер Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау5 минБүгінгі сабақ ұнады ма?

Тақтаға ілінген арыз-шағым кітапшасына сабақтың ұнамды тұстары мен ұнамсыз тұстарын жазатын болады.
Кері байланыс





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!