Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 10мин |
Оқушылармен амандасу Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру Сабаққа жағымды психологиялық ахуал туғызу
Формула бойынша 3 топ құралады. Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге талқылаймын. |
Кеспе қағаздар |
||
Сабақтың ортасы 20мин |
Дескриптор: -шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын қолданады; - бірінші мүшені табады; -берілген прогрессияның үшінші мүшесін анықтайды.
Дескриптор:
3. Мүшелері оң болатын шексіз геометриялық прогрессияның алғашқы үш мүшесінің қосындысының мәні 10,5 –ке, ал прогрессияның қосындысы 12-ге тең. Осы прогрессияны табыңдар. Дескриптор:
Дескриптор бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды 2. Сергіту сәті: «2шындық, 1 өтірік» әдісі Оқушылар ретімен өз елінің тарихынан 2 шындық, 1 өтірік
айтады, бірін-бірі қайталамайды. |
Алгебра, 9сынып,Алматы «Мектеп» 2013 А.Әбілқасымова,В.Корчевский, З.Ә.Жұмағұлова №245(а) http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/107217-algebra_9_1_b/1 http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/107217-algebra_9_1_b/1 |
||
|
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар: Бағалау критерийі: Мәтінді есептерді шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласы арқылы шығарады.
Дескриптор:
шексіз кемімелі геометриялық прогрессияны жаз. Дескриптор: -шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын қолданады; - прогрессия еселігін табады; -шексіз кемімелі геометриялық прогрессияны жазады. ҚБ: «Екі дұрыс, бір қате» әдісі Рефлексия: «Мұғалімге хат».Түсінбеген сұрақтарын жазып, мұғалімге арналған конвертке салады. Келесі сабаққа сол сұрақтарғ абайланысты тапсырма дайындалады. Үй жұмысы: № 17.7 (2), 17.9 |
http://expert.mektep.kz/ru/shop/105049-9_klass/107217-algebra_9_1_b/1
|
||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||
Саралау тәсілдері : білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған есептер арқылы саралаудың «тапсырмалар» тәсілі және топта есеп шығару арқылы нәтижеге жету саралаудың «қорытынды» тәсілі іске асады. Қолдау және диалогқа көшу, дереккөздер, бағалау тәсілдерін қолданамын. |
1.ҚБ «Ойлан –жұптас-бөліс» 2.ҚБ «Екі дұрыс, бір қате» |
Оқушыларды топтастыру кезінде денсаулықтарын ескеремін. Сергіту сәтін ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтаймын. |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |