Сабақ
басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың
соңы
Үй
тапсырмасы
|
Ынталандыру
«1,2,3»
әдісін пайдалана отырып оқушыларға психологиялық ахуал туындатады,
сергітіп, оқушылардың назарын жинақтайды
Топқа
бөлу:
-
Ұяшықтар
-
Бағандар
-
Жолдар
Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау
(жеке,
жұпта, топта, ұжымда) Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау,
ынталандыру.
Ой тастау : (топтық
жұмыс)
Оқушыларға берілеген тапсырма бойынша мағлұматтар
беріледі
Дескриптор:
-
Уақытты
үнемдеуі.
-
Тәртіпті
сақтауы.
-
Ұйымшылдығы.
-
Жеткізу
шеберлігі.
-
Тақырыптың ашылуы.
Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің түсіндірмесі. Бейнежазба материалдары, слайд
материалдарын қолдану арқылы көрсету. Оқушылармен бірге
талқылайды.
Ойлан,
жұптас,бөліс: (топтық жұмыс)
Оқушыларға қима қағаздар беріледі, топтар бір-бірін
бағалайды.
Сергіту
сәті
Көзге арналған
жаттығу
https://www.youtube.com/watch?v=_lx7d4eIkVE
«Жасап көрсет және
әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс
орындап, қалай жасағаны жайлы түсінік береді.
«Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі
52 бет.
Адамзаттың өмірін күрт өзгерткен техникалық
жетістіктер.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Мысал ретінде берілген
суреттерді пайдалана отырып, оқушылар өз топтарын
табады
Мұғалімді тыңдайды
Белгілі уақыт аралығында топпен дайындалып, өз топтарын
қорғайды
«Айнымалы
бекет»-әдісі
Берілген
уақыт ішінде практикалық жұмысты орындап көрсету.
|
Дескрипторды пайдалану, қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау, бағалау парағы
5 балдық
жүйе
|
Презентация
Таратпа
қағаздар
Мәліметтер, флипчарт,маркер
Тақта
презентация
Компьютер, Word бағдарламасы.
Интерактивті
тақта
|