Материалдар / Ашық сабақ: "Музыкалық сарай"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: "Музыкалық сарай"

Материал туралы қысқаша түсінік
тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың мазмұнын, көркем бейнесін және көңіл күйін музыкалық терминдерді қолдана отырып анықтау және салыстыру; тыңдалған музыка жайлы өзінің ойын, сезімін түсіндіру; музыкалық форманың құрылымын анықтау: шумақ, шумақ- қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді; өз шығармашылық жұмысын көрсету, өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2018
1119
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ____________________ 14- сабақ Оқу ісінің меңгерушіс
Бөлім:Сәулет өнері Сабақ: Музыкалық сарай
Күні: 11.12.2017

Мұғалімнің аты жөні: Шындаулетова Н.Ж.
Сыныбы: 3Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Оқу мақсаты:3.1.1.1 – тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың мазмұнын, көркем бейнесін және көңіл күйін музыкалық терминдерді қолдана отырып анықтау және салыстыру;3.1.1.3 – тыңдалған музыка жайлы өзінің ойын, сезімін түсіндіру;3.1.3.2 – музыкалық форманың құрылымын анықтау: шумақ, шумақ- қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді;3.3.1.1 – өз шығармашылық жұмысын көрсету, өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу.
Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:– музыка мен сәулет өнерінің байланысы туралы жалпы біледі;– сәулет өнері, сәулет нысандарының адам өміріндегі қажеттілігітуралы жалпы түсінік алады;– өз жұмысын жалпы таныстырады;– өзінің және өзгенің жұмысын жалпы бағалайды.Оқушылардың көпшілігі:музыка мен сәулет өнерінің байланысын біледі;

– сәулет өнері, сәулет нысандарының адам өміріндегі қажеттілігі туралы біледі;Кейбір оқушылар:– музыка мен сәулет өнерінің байланысын біледі және түсінік береді;

– сәулет өнері, сәулет нысандарының адам өміріндегі қажеттілігі туралы біледі және түсінік береді;

– форма, шумақтық, шумақ және қайырма музыкалық формалар туралы біледі және түсінік береді;



Тілдік мақсаттар:Оқушылартыңдалған шығарманы талдау және мінездеме беру;музыкалық шығарманың мазмұнын ашу және көңіл күйін көрсету.
Бағалау критерийі-Әннің әуенін таза, сөздері анық, мәнерлі орындайды.- Берілген тақырыпқа музыкалық үзінді шығарып, оны ұрмалы музыкалық шулы аспаптарды қолдана отырып орындайды.- Өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі
Құндылықтарды дарытуХалықтық, классикалық, заманауи музыканы түсініп, тыңдауды үйрету, тәрбиелік мәні зор әндерді орындату арқылы оқушыларға мәәдени құндылықтарды дарыту.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс«Жаратылыстану»,»Көркем еңбек»
Бастапқы білімАлдыңғы бөлімде алған білімдері
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспаранған кезеңдері.Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Басталуы



















Сабақ ортасы









































(МК,Ұ) 1-тапсырма. Ақпарат іздеу.М. Интернет желісінен немесе бейнетаспадан оқушыларға берілген көріністерді қарауды тапсыру.Келесі сұрақтарға жауап беру:Сәулет дегеніміз не?– Сендер тұратын қалаларыңда/ауылдарыңда қандайқызықты ғимараттар бар?– Неліктен сәулет нысандары әртүрлі?– Олар не үшін қажет?– Сендер елордадағы «Бейбітшілік және Келісімсарайы» туралы не білесіңдер?

(МК,Ұ) 1-тапсырма. Ақпарат іздеу (жалғасы).Сөзжұмбақты шешу: «Бейбітшілік және Келісім сарайы.Оқулық. Сөзжұмбақтың суреті.Талаптар: Сұрақтарға жауап беру. Жауаптарды сөз-діктен тауып алу. Тақтада жазылған сөзжұмбақ тор- көздерді сыныппен бірге толтыру. Түсінігеніңді айтып беру.Түсінік беру:Бейбітшілік және Келісім сарайы – архитектуралықкұрылыс кешені, сәулет өнерінің бірегей туындысы.Ол Астана қаласының қолдан жасалған жота үстіндеорналасқан.Сәулет өнері құрылысты жобалау, салу, оғанкөркемдік бейне беру өнері.Форма (лат.forma) дегеніміз түр, кескін, сыртқы бейне, әдемілік.Музыкалық форма музыкалық шығармада бөлімдер мен бөліктердің белгілі бір орналасу тәртібі. Вокалдық музыкада негізгі формалардың бірі – шумақ және қайырма.Шумақтық форма – вокал музыкада ең қарапайым форма.

Шумақтық формада музыка (әуені) қайталана береді, ал өлеңі өзгереді.





«Көрші»(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)











Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.

















(МК,Ұ) 3-тапсырма. Әнді үйрену және орындау.Қазақстан бақытты әні,сөзі:Руслан Мамытовтікі Дәрібаевтар ансамблі орындайды. Кең көсілген жерім бар. Айдын шалқар көлім бар. Адамдары ақ-пейіл, Қазақ деген елім бар.

«Қазақ» асыл тегім бар, Батырым мен бегім бар. Біз-Тәуелсіз, ұлы елміз, Болашақтан сенім бар.

Қайырмасы : Қазақстан-Қазақстан Тәуелсіз ел бақытты. Қазақстан-Қазақстан Тәуелсіз жер бақытты.

Ән-ұран боп әніміз, Оңнан атты таңымыз. Қазақ болып туылған Сая тапты жанымыз

Алдан шығып бағымыз Жеке болды тағымыз Елтаңба мен көк туды Қастерлейік бәріміз.


Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!