Басы
|
Оқушылармен амандасып,
түгендейді
«Себеттегі
гүл» әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрайды және сол гүлдерге байланысты оқушыларды 3топқа
бөледі. Гүлдің кейбіреуінде ғана сұрақ
болады
|
Оқушылар себетте тұрған
гүлдерден бір бірден алып, гүлдің түріне қарай топқа
бөлінеді.
Гүлдің артында жазылған
алдыңғы сабаққа байланысты сұрақтарға жауап
айтады
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы Жаңа
сабақтың тақырыбын ашады
Сұрақтар:
-
Квадраттың
ауданы қандай формуламен есептеледі?
-
Кубтың көлемі қандай
формуламен есептеледі?
-
-
|
«Мадақтау» тәсілі арқылы бағалау
|
Үлестірмелі материалдар
Слайд
1-2
|
Ортасы
|
Мұғалім слайдтармен ,
бейнероликтермен жаңа сабақты түсіндіріп, дәреженің заңдылықтары
туралы түсінік берледі.
Тапсырмалардың шығарылу
жолдарын көрсетіледі.
Саралау тәсілдерін
қолданады
|
Тапсырма №1. Топтық
жұмыс.
«Джигсо»
әдісі. Кестедегі бос орынды
толтыр
Көбейтінді түрінде
жазылуы
|
Дәреже түрінде
жазылуы
|
Дәреже
негізі
|
Діреже
көрсеткіші
|
(-7) (-7)
(-7)
|
|
|
|
|
|
(− xy)
|
3
|
|
d
4
|
|
|
|
(a
⋅
b)5
|
|
|
Дескриптор:
- көбейтіндіні дәреже түрінде
жазады және оның компоненттерін көрсетеді;
- дәрежені көбейтінді түрінде
жазады, компонеттерін жазып көрсетеді;
- дәрежені берілген
компоненттері арқылы жазады және оны көбейтінді түрінде жазып
көрсетеді.
Тапсырма №2. Жеке
жұмыс
«INSERT» әдісі арқылы есеп
шығарады
1)
666666
+
771771
+
880880
−
995995
өрнегі берілген. Өрнектің мәні
қандай цифрға аяқталатынын табыңыз.
2) 0, 1, 5 және 6 цифрларымен
аяқталатын сандар дәрежелеріндегі заңдылықты
жазыңыз.
Дескриптор
- соңғы цифрдың қайталану
периодын табады;
- өрнектің қандай цифрмен
аяқталатынын көрсетеді.
- 0, 1, 5 және 6 цифрларымен
аяқталатын сандар дәрежелерінің заңдылығын
жазады.
«Қарқын» әдісін қолданып, жұмысын ерте
аяқтаған оқушыларға қосымша тапсырма
беріледі
|
«Екі Жұлдыз Бір
тілек» әдісі арқылы әр топ бірін бірі
бағалайды
«Өзіңізді тексеріңіз»
бағалау парақшасы арқылы өзін өзі бағалау
|
Слайд 3 Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалар жинағы 7-сынып алгебра
Слайд 4
үлестірмелі
материалдар
|
|
Саралау тәсілдері
қолданылады
|
Тапсырма
a)Қабілеті төмен оқушыларға
берілетін тапсырмалар:
№1.
өрнекті
ықшамдаңыз:
-
55
+
62;
2)
98
–
98.
3)
312;
50617;
1515;
14025
сандары қандай цифрмен
аяқталады.
b)Математикалық қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырма:
№2
1) Егер қырын 2 есе,
3есе, ?
есе ұзартса, текшенің көлемі
қалай өзгереді?
2). Шаршының қабырғасы қалай
өзгереді, егер оның ауданын:
25 есе қысқартса; 64 есе
ұзартса?
«Диалог және
қолдау»
тәсілі
бойынша
-саған қандай көмек
керек?
- қандай қиындық
туындады?
|
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалар жинағы 7 сынып алгебра
|
|
|
Тапсырма
№3.
Өрнекті
ықшамдаңыз: Жұптық
жұмыс
г)
д) е) .
Дескриптор: - Дәрежені
дәрежеге шығару қасиетін қолданады;
|
«Сен маған, мен
саған» тәсілі арқылы
бағалау
|
Оқулық 7 сынып
алгебра
Үлестірмелі
материалдар
|