Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тобы: ШПМ-101 Сабақтың тақырыбы: Онтогенез-организмнің жеке дамуы және тұлғаСабақтың мақсаты:Білімділік: Организмнің дамуы, жеке тұлғаның қалыптасуы, оған әсер ететін факторлар туралы түсінік қалыптастыру.Дамытушылық: Оқушылардың онтогенез, адами қасиеттер туралы түсінігін, дүниетанымын кеңейтуТәрбиелік: Өз бетінше тұжырым, қорытынды жасауға, еркін жауап қатуға үйрету, кәсіби бағдар беру, рухтандыру, салауатты өмір салтына тәрбиелеу, патриоттық тәрбие беру.Сабақтың типі: Аралас сабақСабақтың түрі: Дәстүрлі емесСабақтың әдісі: Өз бетінше ізденетіндей ой тудыра отырып,баяндауПәнаралық байланыс: Биология, әдебиет, философияСабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, суреттер, бейне фильм,слайд материалдарыНегізгі ұғымдар мен терминдер:Онтогенез, геронтология, акселерация т.б.Топқа бөлу: білім алушылар 3 топқа бөлінеді (онтогенез, бластула, гаструла)І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық « Алақанға –алақан» бір-біріне тілек айтадыІІ.ИТЕРМЕЛЕУ САТЫСЫ: «КУБИЗМ СТРАТЕГИЯСЫ»6 қырлы кубикке үй тапсырмасы ретінде сұралатын тақырыптар жазылады. Кубиктің қай қыры түссе сол тақырыпта мәлімет беріледі.1.Гигиена; 2. Антропология; 3.Валеология; 4.Жыныс жасушасы; 5.организм6.ҰлпаІІІ.КОНСТРУКЦИЯЛАУ САТЫСЫ: Ситуациялық сұрақ: «Мен кіммін?»(мүмкін болатын жауаптар тіршілік иесі, адам, перзент, маман, өз отанын сүйетін патриот т.б.)Сабағымыздың негізгі ұраны:Жатырда қанды емізген,Ауызсыз қорек жегізген.Туғызып, түзеп, өсіріп,Өзімді өзім дегізген.(Шәкәрім)Осы өлең жолдары арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.(Білім алушыларды1,2,3,4,5,6 сандары бойынша бөліп,жаңа тақырып жазылған парақшалар таратамын және 5 минут оқуға беремін)Мұғалім түсіндіруі: Видео көрсету, түсінік беру
Міне, балалар! Осындай сендерді мәпелеп өмірге әкелген ата-аналарыңа құрмет көрсетіп,қадірлеп, сыйлау керектігіне көз жеткіздіңдер деп ойлаймын және болашақ ұрпақ әкелуші ана ретінде сіздер салауатты өмір салтын сақтап, гигиена сақтап, денсаулықты баптап,жаман әдеттен аулақ болу керектігін тағы бір мәрте білдіңіздер. Енді мына сұраққа жауап беріңіздерші: Ең қастерлі де қасиетті мамандық, ол-АДАМ болу. Иә, енді әрі қарай адамның өсу кезеңдеріне тоқталайық. (Студенттермен бірге талқылау)«ӘДЕБИ-ҮЙІРМЕ» СТРАТЕГИЯСЫ1. Баяндап беруші- мәтін бойынша түсіндіру жұмысы;2.Зерттеуші- жаңа сөзбен жұмыс ( мүмкін болатын сөздер: онтогенез, бластула, гаструла т.б.) латынша тілінде жазу3. Сұрақтар құрастырушы- әр топтан бір сұрақтан қойылады (әр топ бір сұрақтан құраса жетеді)4.Сілтемелер табушы- мақал –мәтел айтып тәрбиелік мәні мен биологиялық тұрғыдан түсіндіреді, мүмкін болатын мақал-мәтелдер: 1.Уызына жарыған, ұлылыққа ұмтылар Азамат боп өседі, Ізгілікке құнты бар.2. Ана сүті – бал3.Бала тілі- бал4.Балалықтың қанына- ойын азық5.Әдепті бала- арлы бала,Әдепсіз бала-сорлы бала.6.Он үште отау иесі т.б.5.Дәнекер- сабақты өмірмен байланыстырады ( студент шама-шарқынша өздері мысалдар келтіруі мүмкін) 6.Бейнелеуші, суретші- рөлдік ойын көрсетеді «Ғасырдан да ұзақ ғұмыр»(6 топ мүшелеріне өзім дайындап әкелген материал беріледі, сол бойынша рөлдік ойын көрсетілуі керек, көрініс уақытында слайд көрсетілінеді, талқыланылады, өлең жолдарымен қорытындылайды, ұрықтық кезеңге саяхат жасайды)1. Ұрықтанған жұмыртқа жасушасы тез екіге бөлінеді, 10 сағаттан кейін тағыда митоз, болашақ адам енді 4 жасушадан тұрады. 1 жұмадан кейін жасушаның саны 100 - ге жетеді, салмағы 1 грамдай ғана ұрық жатырға бекініп, дами бастайды.2. 1 аптадан кейін мен жайлы шырышты қалық қабатқа орналастым. 1 - ші аптада менде қағанақ пен кіндік пайда болды, 18 күнде жүрегім соға бастады. айдын соңында өкпе, бауыр, бүйрек, ми, көз бен құлақ пайда болды. Ұзындығым 5мм.3. Дамудың 2 - ші айы. Жүйке жүйем дамуда. Миым үлкен адамның миындай қыртысты. Инфекциядан қорғайтын тимус безі жұмысқа кірісті. Аяқ - қолым өсіп келеді. Саусақтарым қалыптаса бастады. Бойым 2 - 3 см. Барлық мүшелерім қалыптасып болды.4. Дамудың 3 - ші айы. Бойым 5 - 6 см. Мені енді ұрық демей, бала деп атайды. Анамның қуанышын, ренішін сезе аламын.5. Дамудың 4 - ші айы. Бойым 10 - 16 см. Салмағым 40 - 50 гр. Басыма алғашқы шаш шықты. Ана құрсағында еркін жүзіп жүремін. Анам аяғымның қозғалысын анық сезеді.6. Дамудың 5 - ші айы. Сыртқы дүниенің қатты дыбыстарын сезе бастадым. Анамның маған арнаған жылы сөздерінен масайрап қаламын, шарап немесе арақ ішсе бет ауызымды тыржитып, жаратпағанымды білдіріп, аяғыммен тебе бастаймын.7. Дамудың 6 - шы айы. Бұл айды қозғалу айы деп атайды. 30 минутта 20 - 60 рет қозғаламын. Ана құрсағы маған тарлық ете бастады. Жарық дүниеге шығуға дайындалып, басымды төмен бұрдым.8. Дамудың 7 - ші айы. Көзімді аштым, құрсақтың іші қараңғы болса да қабағымды қақпастан айналама қараймын. Түрлі себептермен жарық дүниеге шығу керек болса, дәрігерлердің көмегімен өмір сүруге қабілеттімін.9. Дамудың 8 - ші айы. Мен кішкентай адаммын. Жүрегім минутына 120 - 140 рет соғады. Бойым 40 см. Салмағым 1700 гр. Анамның көбірек дем алып, жиі тамақтанғанын қалаймын. күн санап жүрмін.10. Дамудың 9 - шы айы. Анамның “тар” құрсағын кеңітіп, омырауын иітіп, мен өмірге келдім.(әсем музыка ырғағымен оқылады)Кең дүние, төсіңді аш, мен келемін,Алынбаған ақым бар сенде менің.Бұйрат құмдар - бұйығып шөлдегенім,Бура бұлттар - бусанып терлегенім.Байтақ ел, балауса тау, бозаң далам,Секілді бәрі менен көз алмаған»Кең дүние, кенде етсең сыбағамнан,Шырылдаған сәбидей мазаңды алам.
Кем болып жаралғам жоқ мен ешкімнен,Кейбіреуге қарыздар емеспін мен.Пейілімді теңізбен таластырып,Тереземді аспанмен теңестірем.
Мен адамнан жаралдым,Ниетім жоқ айнуға.Баласымын Адамның,Ұқсағым жоқ маймылға.Кісі емеспін АДАММЫН(М. Макатаев)
ІҮ. НҰСҚАЛАУ САТЫСЫ«ГАЛЕРЕЯДА ОЙ –ШАРЛАУ» СТРАТЕГИЯСЫ ( кез-келген жаңа тақырыптан кейінгі қорытынды іс-әрекеттің бір түрі, білім алушылардың өткен барлық жұмыспен қорытынды танысу мүмкіндігі беріледі,сонымен қатар бұл білім алушылардың өзара сыйластығы мен назары) Тригерлі суреттермен жұмыс жасау. Тригерлі сурет дегеніміз- ат қою, мақсатын ашу, мағынасын айту т.б. біздің жағдайда алған білімдерімен сурет арқылы бөлісіпбір-бірін толықтырады
Рефлексия:
Ү. Үйге тапсырма « Ой түйін»● Бұл өмірде менің орным қандай?● Өз орнымды адаспай табу үшін не істеуім қажет?● Менің борышым...ҮІ. Бағалау: Әр топ бір-бірін бағалайды.Сабақтың соңы. «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл,Үшеуінен болады бақытты өмір» ұранымен сабақты аяқтаймын. Сау болыңыздар!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз