Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдік бөліктері" 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән: жаратылыстану Атырау облысы.Қызылқоға ауданы.Қоныстану селосыИбат Гүлнар
Сабақ тақырыбы:
1.3. Өсімдік бөліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.1.2.1 Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу;1.2.1.2 Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату;1.2.1.4 Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе отырып, өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады, олардың тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттейді.Көптеген оқушылар:Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе отырып, өсімдіктің негізгі бөліктерін көрсетіп, суретін салады.Кейбір оқушылар:Зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, оны өмірмен байланыстыра біледі.
Оқу мақсатына сай критерийлері
Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.Олардың қызметтерін біледі, зерттей алады.
Шығармашылық ойлау, топта бірлесіп жұмыс істеу, қамқорлық жасау
Пәнаралық байланыстар
Математика, көркем еңбек
Акт қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, ноутбук, слайд, бейнежазба
Бастапқы білім
Өсімдік туралы біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған бөліктері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы 3 мин
Психологиялық ахуал:Гүлім, гүлім өсе бер,Әдемі боп, асыл боп.Күндей жайнап кете берҚызыл, сары, жасыл боп.Оқушылар арнайы дайындалған гүлді алақандарына салып тұрып өлеңді айтады және гүлдің артындағы өсімдіктің суреттері бойынша топтарға біріктіріледі.І топ «Ағаштар»ІІ топ «Гүлдер»ІІІ топ «Шөптер»
Гүлдер
5 мин
«Мозайка» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап беру барысында өсімдіктің бөліктерін құрастырамын.1.Өсімдік қандай топтарға бөлінеді?2.Шырша қандай топқа жатады?3.Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады?4.Қандай ағаштарды білеміз?5.Бұта неден биік, неден аласа?Балалар ненің суреті шықты?Өсімдікті нелер арқылы құрастырдық?
Сабақтың ортасы 8 мин
Айтылым және тыңдалым
Жаңа білім: www. Imektep.kz сайтынан өсімдіктің бөліктері туралы бейнежазба көрсетемін. «Еркін микрофон» әдісі арқылы бейнежазбада көргендерін мұқият тыңдау арқылы әр топ тыңдаушыларына сұрақ қою арқылы жауаптары тыңдалынады.-Тамыр өсімдіктің қандай бөлігі?-Өсімдік қоректі қайдан алады?-Тамырдан кейін не шығады?-Өсімдік жақсы өсу үшін нелер қажет?-Жапырақтың түсі қандай, оған жасыл түс беріп тұрған не?-Өсімдік нені бойына сіңіреді? Нені бөліп шығарады?Дескриптор:1.Өсімдіктің тұқымнан көбейетінін біледі.2. Өсімдіктің тамырын, сабағын, жапырағын, жемісін, тұқымын таниды.3.Тамырдың, сабақтың, жапырақтың атқаратын қызметтерін біледі.4.Қөмірқышқыл газын сіңіріп, оттегіні бөліп шығаратынын түсінеді.Кері байланыс:Мадақтау: Жарайсың! Бәрекелді!
www. Imektep.kz сайты
Оқылым 8 мин
Топтық жұмыс«Бір айналым сөйлесу» әдісіШарты: Берілген тапсырма бойынша жеке сөздерден сөйлем құрастырып, топтаса бірігіп, құрастырған сөйлемдерін қорғатамын.І топ «Ағаштар» нақтылаушы Өсімдіктің бөліктерін атайдыІІ топ «Гүлдер» жинақтаушы Өсімдіктің әр мүшесі қандай қызмет атқаратынын айтадыІІІ топ «Шөптер» зерттеуші Өсімдіктің тамыры болмаса не болар еді, қалай ойлайсың?Кері байланыс«Екі жұлдыз, бір тілек»Сыныптастарды бағалау үдерісінде білім алушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраймын. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек =бұл жақсартуға болатын нәрсе.Дескриптор:1.Өсімдіктің бөліктерін атайды.2.Өсімдіктің әр мүшесі қандай қызмет атқаратынын біледі.3.Зерттей алады.4.Жемістердің ішінде тұқым болатынын, гүлдің орнында жеміс пайда болатынын біледі.Ынталандыру:
Оқулық
Жазылым5 мин
Дәптермен жұмысӨсімдік бөліктерінің атауын жазады
Дескриптор: 1.Өсімдік бөліктерін ажырата біледі. 2.Атауларын нақты жаза біледіЫнталандыру: арнайы ленталар тағу арқылы
Саралау3 мин
«Т кестесі» арқылы қорытындылаймын.
Тұқым ылғал мақтада өсеме? Неге?
Пікір қалдыру:Тапсырманы дұрыс дәлелдеп орындапсың!2.Сәйкестендір:Пікір қалдыру:Өсімдік мүшелерін дұрыс сәйкестендіріпсің!
3.Бөлме өсімдіктерінің бөліктерін атау, көрсету
Ынталандыру:Өте тамаша!
Интербелсенді тақта
Сабақтың соңы
3 мин
Кері байланыс«Білім ағашы» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін.Алма, жапырақ, гүл бейнесіндегі стикерлерді тарату арқылы сабақта қаншалықты меңгерген, меңгермегендерін саралаймын.-сабақтан түйгенім көп-көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы-түсінбедім
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз