Сабақ кезеңдері | Уақыт
| Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру: Амандасу /Stand up, please. Орнымыздан тұрамыз Встаньте, пожалуйста./ /Good morning, children! Қайырлы таң, балалар! Доброе утро, дети!/ /Sit down, please. Отырыңдар. Садитесь, пожалуйста./Бүгін сабақта кім жоқ?Let’s start our lesson. Сабақты бастайық 1 мин Үштілділік - заман талабы. |
Білу
Түсіну
| 5 мин | «Қүпия хат» конвертте сұрақҚазақ тілі – Хлоропластар-chloroplastОрыс тілі-фотосинтез-photosynthesisАғылшын-Тынайтқыштар- удобрения-fertilizers«Кім алғыр» әдісіСұрақ жауапАрнайы тапсырмалар1 Өсімдіктердің топырақтан қоректенуін недеп атаймыз? Минералды қоректену2Минералды тыңайтқыштарға нелер жатады? Фосфор,калий, азот3Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі.Фотосинз4фотосинтез дегеніміз не? Жасыл өсімдіктердің бейорганикалық заттардан күн сәулесі пайдаланып, органикалық заттар – көмірсулар және ауа түзетін процесс | Үйге берілген тапсырманы еске алу
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау | Мұғалім берген тапсырманы орындау әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыданойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді. Үш тілге аудару
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау | АКТ
ЖТЖЕ |
Қызығушылықтарын ояту | Барлығымыз бірге тыныс алу жаттығуын жасайық.Адам және жануарлар немен тыныс алады?
|
|
Қолдану | 15мин | «Әлемді шарлау әдісі» пайдаланамыз. Өкілдер аралайды.Тақырыбы: оқулықтағы мәтінді 3 ке бөлу1.Өсімдіктердің тыныс алуы2. Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері3. Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсеріҚоршаған ортаны ластанудан қорғау шаралары
| Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға постер жасату | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді | СТО |
Сергіту сәті | 1 мин40 сик | « Жануарлар биі » атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | АКТ |
Талдау | 5 мин | Зерттеу | Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында дарынды оқушылар зерттеу жүргізеді. Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеу | Берілген зерттеуді талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау
| ТжДОЖ |
Қорытынды кестені талдауСлайдта кестені талдау |
|
Жинақтау | 5мин | Шығармашылық тапсырмаТақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды | Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа өсімдіктің тыныс алуы туралы тақырып төңірегінде шағын әңгіме жазу тапсырылады | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді. |
|
Бағалау | 2 мин
| Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
|
Рефлексия |
| Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
| Ұсынылған стикерді толтыру Топтың сыни пікірін стикермен жабыстыру арқылы-Кері байланыс парағы
|
|
Оқушылар қабырғадағы нақыл сөздердің астына тұру. Елбасы өзінің «Жаңа әлемдегі – жаңа Қазақстан» атты жолдауында : «Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі » деген болатын.Абай атамыз айтпақшы «адамның көңілі шын мейірленсе, білім-ғылымның өзі де адамға мейірленіп, тез қолға түседі»Ендеше білім нәрін сіңіріп, ТАЗА АУАДА ТЫНЫС АЛАЙЫҚ!
|
|