Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдіктердің тыныс алуы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Өсімдіктердің тыныс алуы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялап отырған ашық сабағым "өсімдіктің тыныс алуы" тақырыбында болып отыр. Бұнда сыни тұрғыда ойлау сонымен қатар үштілділікке байланысты өткіздім. Енді биология ағылшын тілімен байланысты болғандықтан сабағымды терминдерді ағылшынша аударумен байланыстырдым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2018
564
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қоянды орта мектебі

















БИОЛОГИЯДАН АУДАНДЫҚ АШЫҚ САБАҚ













Өткізген: Серикбай Биша





























2017-2018 оқу жылыМұғалім: Серикбай БишаПән: Биология Сынып: 6 «ғ» сыныпСабақтың тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы. Мақсаттары: -Сыни ойлау тәсілдерін пайлана келе оқушыларға тапсырмалар берумен шектелмей олардың өз ойларымен де бөлісе білуге баулу.- Ойларын жинақтай білуге- Өсімдіктердің тыныс алатынына көз жеткізуКүтілетін нәтиже : Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады. Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), Бағалау: топ басшысы бағалауДеректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары, конверт, сұрақтар отауыӘдіс тәсілдер: Құпия хат, Кім алғыр, Әлемді шарлау әдісі, Әңгіме жазу
Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру:
  • Амандасу /Stand up, please. Орнымыздан тұрамыз Встаньте, пожалуйста./
  • /Good morning, children! Қайырлы таң, балалар! Доброе утро, дети!/ /Sit down, please. Отырыңдар. Садитесь, пожалуйста./
  • Бүгін сабақта кім жоқ?
  • Let’s start our lesson. Сабақты бастайық
  • 1 мин Үштілділік - заман талабы.
    Білу



















    Түсіну

    5 мин «Қүпия хат» конвертте сұрақҚазақ тілі – Хлоропластар-chloroplastОрыс тілі-фотосинтез-photosynthesisАғылшын-Тынайтқыштар- удобрения-fertilizers«Кім алғыр» әдісіСұрақ жауапАрнайы тапсырмалар1 Өсімдіктердің топырақтан қоректенуін недеп атаймыз? Минералды қоректену2Минералды тыңайтқыштарға нелер жатады? Фосфор,калий, азот3Өсімдіктердің ауа арқылы қоректенуі.Фотосинз4фотосинтез дегеніміз не? Жасыл өсімдіктердің бейорганикалық заттардан күн сәулесі пайдаланып, органикалық заттар – көмірсулар және ауа түзетін процессҮйге берілген тапсырманы еске алу











    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше сұрақтар дайындау
    Мұғалім берген тапсырманы орындау әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыданойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді. Үш тілге аудару











    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
    АКТ











    ЖТЖЕ


    Қызығушылықтарын ояту
    Барлығымыз бірге тыныс алу жаттығуын жасайық.Адам және жануарлар немен тыныс алады?





    Қолдану15мин «Әлемді шарлау әдісі» пайдаланамыз. Өкілдер аралайды.Тақырыбы: оқулықтағы мәтінді 3 ке бөлу1.Өсімдіктердің тыныс алуы2. Өсімдіктердің тыныс алуына әртүрлі жағдайлардың әсері3. Ауаның ластануы өсімдіктің тыныс алуына әсеріҚоршаған ортаны ластанудан қорғау шаралары

    Осы көрсетілген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға постер жасату Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіредіСТО
    Сергіту сәті1 мин40 сик« Жануарлар биі » атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.АКТ
    Талдау5 минЗерттеу Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында дарынды оқушылар зерттеу жүргізеді. Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және жұмыс істеуБерілген зерттеуді талқылау, әр топтан оқушы ортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау



    ТжДОЖ
    Қорытынды кестені талдауСлайдта кестені талдау

    Жинақтау5минШығармашылық тапсырмаТақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа өсімдіктің тыныс алуы туралы тақырып төңірегінде шағын әңгіме жазу тапсырыладыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді.

    Бағалау2 мин

    Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды

    Рефлексия









    Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсыну



    Ұсынылған стикерді толтыру Топтың сыни пікірін стикермен жабыстыру арқылы-Кері байланыс парағы









    Оқушылар қабырғадағы нақыл сөздердің астына тұру. Елбасы өзінің «Жаңа әлемдегі – жаңа Қазақстан» атты жолдауында : «Қазақстан халқы бүкіл әлемде үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі – мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі » деген болатын.Абай атамыз айтпақшы «адамның көңілі шын мейірленсе, білім-ғылымның өзі де адамға мейірленіп, тез қолға түседі»Ендеше білім нәрін сіңіріп, ТАЗА АУАДА ТЫНЫС АЛАЙЫҚ!





    The lesson is over, thank you Сабақ аяқталды барлықтарынызға РАХМЕТ

















    Ашық сабақтан көріністер





















    Аудандық семинарда өткен сабаққа талдау. Желтоқсан айының 20 күні «» атты семинар мектебімізде өтілді. Мен 6 «ғ» сыныбында «өсімдіктердің тыныс алуы» атты ашық сабақты өткіздім. Мақсатым оқушыларға сыни тұрғыда ойлау технологиясын пайдалана отырып сабақты жаңаша біліммен өткіздім. Сабақта сонымен қатар көптеген АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау) модульдерін қолдана отырып, құпия хат, кім алғыр, әлемді шарлау әдісі, әңгіме жазу әдістерін қолдандым.Сонымен қатар тілдік мақсатқа байланысты үштілділікке байланысты терминдермен жұмыс жасадық. . Зерттеу жұмысымен дарынды оқушыларым жұмыс жасады. Зерттеді, нәтижесіне жетіп оқушылар сабақты зерттеу жұмысымен түсінді.Күтілген нәтиже тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алды, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылды, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасты. Сабақ өз мақсатына жетті

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!