×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ Қайталау 4 сынып

Автор:Сугирбекова Шолпан Избасаровна
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-07-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Өткен материалдардан алған білімді тереңдету.



Математика

Сабақ №170. Күні:21.05.201

Сынып - 4

Сабақтың

тақырыбы:

Қайталау

Сабақтың мақсаты:

Өткен материалдардан алған білімді тереңдету.

Әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, СТО стратегиялары, ойын.

Күтілетін нәтиже:

Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлуді біледі.

Есептерді шапшаң орындауға үйренеді.

Логикалық ойлау қабілеттері артады.

Сауаттылыққа, шапшаңдыққа, тез ойлауға тәрбиеленеді.

Сабақ жоспары:




І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.

ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.

1. Қызығушылығын ояту

2. Мағынаны тану

3. Ой толғаныс.

III.Үйге тапсырма беру.


Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

1.Қызығушылы-

ғын ояту:

а)Психологиялық тренинг

өткізіу.

ә)Оқушыларды топтарға

бөлу.

1-топ

2-топ

3-топ

Оқушылар партаға бастарын қойып, көздерін жұмып, мұғалімнің сөзін қайталайды: Мен мектепте сабақтамын. Мен қазір сабақ оқуды бастаймын. Менің зейінім артып келеді. Есте сақтау қабілетім мықты. Менің миым анық ойлайды. Жұмыс істеуге дайынмын.




Топтарға бөлінеді.

1-топ тірі табиғат суреттері арқылы

2-топ өлі табиғат суреттері арқылы

3-топ табиғатқа жатпайтын суреттер арқылы


Үй тапсырмасын сұрау:

Сұрақ-жауап арқылы:

Логикалық жаттығулар

арқылы

5.Баған түрінде шығар және дұрыстығын тексер.

1-топ: 60096:12= 46500:62=

2-топ: 40800:20= 412000:40 =

3-топ: 41200:400= 216450:333 =

Логикалық жаттығу орындату.

Қасқыр мен түлкі олжаларына түскен 1 себет балықты бөліп жемекші болды.Есепті нашар білетін қасқыр ол балықтарды бөле алмаған соң,түлкіге бөлуді тапсырады.Сонда түлкі былай бөледі.

1-уі саған, 2-уі маған,

3-уі саған, 4-уі маған,

5-уі саған, 6-уы маған,

7-уі саған ,8-і маған,

9-ы саған, 10-ы маған.

1-топ: Қасқырда неше балық? 

2-топ: Түлкіде неше балық болды?

3-топ: Барлығы неше балық?

2. Мағынаны тану:

Кестелерді пайдалана отырып өрнектердің мәнін табады.

«Ынталандыра сұрақ қою» әдісі


Әр топ оқушылары кестестеге тапқан әріптерді орнына қойып, сөз құрайды.



«Кім жылдам» ойыны.













Постер қорғау

«Ойласыңыз, ортаға салыңыз» әдісі


1. «Жасырын сөзді тап» (ауызша есепте) кестені толтырады

Экология сөзі шығады.

10000:1250 (к) 8*125 (о) 10000:400 (э)

250*40 (г) 5664:8 (я) 5445:9 (и)

9999:99 (л)

1-топ: Экология нені зерттейтін ғылым?

(Тірі организмдердің өзара қарым-қатынасын және олардың орта жағдайларымен байланысын зерттейтін ғылым)


2-топ:Экология терминін ең алғаш ғылымға кім енгізді? (1866 жылы, неміс ғалымы Эрнст Геккель)


  1. 3-топ: Адам экологиясы нені зерттейді?

(Сыртқы орта жағдайларының адам организміне әсерін зерттейді)


Дәптермен жұмыс. Дәптерлеріне күн ретін жаздыру.

Математикалық диктант

105 789, 50 005, 120 002, 362 140

Берілген сандарда барлығы неше бірлік,ондық,жүздік,бірлік мың,ондық мың,жүздік мың бар екенін жазады. Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

Оқулықпен жұмыс.

3. Оқушылар тақтаға шығып кестені толтырады.


c

234

133


n

4

4


c*n

2032

1330



c

42000


0


n

4

4

587


с:n

602










c

n

c*n




Есепті топта оқып, талдап, постерге шартын, шешуін тауып жазады. Бір оқушы шығып постерді қорғайды.

1-топ: №4

2-топ: №5

3-топ: №6

Втшбірджитоғызнгуонбрталпысквабтижиырмагтимолтжүзмикқырықру

(бір, тоғыз, он, алпыс, жиырма, жүз, қырық)

Ватоқсанфарожетіюнауекіимтржоалтыбклилмыңежавүшйкчбтөртгодуж

( тоқсан, жеті, екі, алты, мың, үш,төрт)

стыпсегізпрошжбесобюхвыелуыадсексензхячпбірлдэнөлжэйжүзпфмью

(сегіз, бес, елу, сексен,бір, нөл, жүз)



Сергіту сәті:

«Мюнстенберг» әдісі

(топта А3 форматқа орындайды)


Втшбірджитоғызнгуонбрталпысквабтижиырмагтимолтжүзмикқырықру

(бір, тоғыз, он, алпыс, жиырма, жүз, қырық)

Ватоқсанфарожетіюнауекіимтржоалтыбклилмыңежавүшйкчбтөртгодуж

( тоқсан, жеті, екі, алты, мың, үш,төрт)

стыпсегізпрошжбесобюхвыелуыадсексензхячпбірлдэнөлжэйжүзпфмью

(сегіз, бес, елу, сексен,бір, нөл, жүз)


«Үштік» әдіс (ойлан, жұптас, бөліс)


«Екі бұрыс, бір дұрыс» тәсілі


7

1-топ:

2-топ:

3-топ:


8 Әр оқушы өз бетінше орындайды. (тест)


3. Ой толғаныс:

«Ерекше сандар» ойыны.






«Триз» технологиясы

Осы сандар қандай оқиғалармен байланысты?

31, 8, 2017, 9, 22, 16,

31 – айдың соңғы күні,

8 – халықаралық әйелдер күні,

2017 – ЭХРО болған жыл

9 – жеңіс күні

22 – наурыз мерекесі

16 – тәуелсіздік күні


1-топ. ...жасар бала келсе,  6 ...шал алдынан шығар.   60                                

2-топ . ...рет өлшеп, ...рет кес.   7/1                            

3-топ . Ер жігіттің... сөйлегені өлгені.  2                                        


Бағалау:




50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: