Уйымдастыру
кезені;
Топқа бөлу және оқушыларын назарын шоғырландыру.
1-топ Ягма, 2-топ Жікіл (Руна белгісімен). Бул белгілер нені
білдіреді деген сураққа, оқушылар Карахан мемлекетіндегі ақсуйектер
түрік тілдес тайпалар деп жауап
береді.
Үй
тапсырмасы.
"Доп лақтыру" әдісі бойынша - үй тапсырмасын сурау (сурақ-
жауап).
1.Х-ХІІІ ғғ. саяси картада
қандай өзгерістер
болды?
2.Бұл өзгерістердің себептері
неде болды?
3.Қай мемлекеттер ыдырап,
қандай мемлекеттер
құрылды?
4. Х-ХІІІ ғғ қандай кезеңге
жатады?
5.Қай мемлекеттер
сақталды?
6.Дамыған орта
ғасырларда өмір сүген мемлекеттердің ұқсастығы мен ерекшелігін
ата.
Оқушылар
өз ойларын ортаға салады.
Оқушылардың жауаптарынан кейін
сабақ тақырыбы өткен сабақтың жалғасы екендігі
ескертіледі.
Жаңа
сабаққа көпір: Суретке
қарай отыра сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты
анықта.
- Суреттен не көріп
тұрсыздар?
- Бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы бар деп
ойлайсыздар?
Сабақ тақырыбы мен оқу
мақсаттары
пысықталады.
Бейнематериалдан үзінді
көрсетіледі «Қарахан мемлекеті»
Зерттеу сұрағы: Неліктен
Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп
жариялады?
Бейнематериалдан мемлекеттің
территория аумағын түсініп топпен жұмыс
жасайды.
Бағалау критерийлері де
оқушыларға таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар
аударылады.
|
1. Х-ХІІІ
ғғ. Қазақстан жеріндегі мемлекеттердің шекараларында болған кем
дегенде 4-мемлекеттің саяси өзгерісін
анықтайды.
2. Х-ХІІІ ғғ. Қазақстан
жеріндегі мемлекеттердің шекараларында болған кем дегенде
4-мемлекеттің өзгерістердің себептерін
атайды.
3. Х-ХІІІ ғғ. Қазақстан
жеріндегі мемлекеттердің шекараларындағы кем дегенде 4-мемлекеттің
нешеуі ыдырап, олардың орнына қандай мемлекеттер құрылғанын
табады.
4. Х-ХІІІ ғғ. Қазақстан
жеріндегі мемлекеттердің шекараларында кем дегенде 4-мемлекеттің
сақталып қалғаны болса
анықтайды.
|