Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ қазақ тілі Жалқы есім және жалпы есім

Автор:Кыдыралиева Нургул Анарбекована
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 2 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-06-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мен Кыдыралиева Нургул

Сабақтың тақырыбы: Салт –дәстүрді білген жөнЖалқы есім және жалпы есімМұғалімнің аты-жөні: КыдыралиеваН.АКүні: 27.02.2019ж
СЫНЫП: 2«Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.2.4 зат есімнің жалқы және жалпы түрлерін ажырату, жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау

Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме қағаздармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі1.Зат есімнің жалқы және жалпы есімін ажыратады2.Өмірмен байланыстырып мысалдар келтіреді
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған гүлдер және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, табиғат суреттері,видиоролик.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі Видиороликтен табиғат көрінісін тамашалай отырып,мына бір шумақ өленді айтқызу.Жағымды ахуал туғызу,сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.Сүйейік табиғатты аялайық,Біз одан жақсылықты аямайық.Анадай табиғаттың аясында,Жадырап жас балаша дем алайық!Ортаға гүл шоқтарын әкеліп,оқушыларға ұнатқан гүлдерін бір –бірден алғызу және сол алған гүлдерінің атауы бойынша топтарға біріктіру.1-топ « Қызыл» гүлдер2-топ « Сары» гүлдер3-топ «Күлгін» түсті гүлдер

Көктем мезгілінің суреттерін құрастыра отырып,Наурыз мерекесінде көрсетілетін салт-дәстүрлеріміздің көрінісін дәріптеу.«Сен-маған,мен саған» әдісі бойынша үй тапсырмасын бекітуМақсаты: Мұғалімнің қолындағы қорапқа әр оқушы озінің өткен сабақ бойынша сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға қорапты қайта ұсынады.Әр оқушы бір сұрақтан алып жауап беруге дайындалады.



Видиороликгүлдер





1-топ: «Қызыл» гүлдер2-топ: «Сары» гүлдер3-топ: «Ақ» түсті гүлдер















Жаңа білім10 минут











Білу және түсіну

№29. Суреттерге қара, олардың астындағы сөздерді оқы.

жұлдыз Жұлдыз ШымкентЖаңа тақырыпты ашуВидиороликтен жаңа сабақтан қысқаша көрініс көрсетіледі.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Суреттерге қатысты сөздердің бірі кіші әріппен, бірі бас әріппен жазылған. Оның себебі неде деп ойлайсыңдар? Ережені түсіндіру. «Кейс-стади» әдісі Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады.Мәтіндердің баламасын анықтауға, негізгі ойын,мақсаттарын талдауға мүмкіндік береді.







видиоролик







Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут











Қолдану№30 Өлеңді түсініп оқу.Өлеңдегі негізгі ойды анықтау.Зат есімдерді табу.Дәптермен жұмыс31. Өлеңді жатқа жазып,жалқы есімдерді табуБекен, Төкен,Тете екен.Тете үлкеніБекен екен.«Постер» қорғау33. Топтық жұмысты ұйымдастыру.Қазақстанның ғажайыптары туралы әңгіме дайындап келу
  • «Жұмбақтас»
  • «Әншіқұм»
  • «Қазығұрт»




  • суреттерслайд

    Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.
    Сергіту сәті2 минутСергіту сәті «Қызыл гүлім-ай»

    Видеожазба
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 мин

    33. Топтық жұмысты ұйымдастыру.Қазақстанның ғажайыптары туралы әңгіме дайындап келу
  • «Жұмбақтас»
  • «Әншіқұм»
  • «Қазығұрт»














  • .











    Бағалау

    5 минут



    Кері байланыс3 минут
    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

    Бағалау парақшасы









    Үйге тапсырма: №32. 51-бетте.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгіноқушыларне білді?Сыныптағыахуалқандайболды?Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.
    ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетін не білдім?






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.