Материалдар / Ашық сабақ Қазақтың табиғи хоронимдері (ерекше қорғауға алынған аумақтар) мағынасы 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қазақтың табиғи хоронимдері (ерекше қорғауға алынған аумақтар) мағынасы 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
география пәнінің мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2021
1092
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Биосфера

Педагогтың аты-жөні

Сарсекулова С.Қ

Күні

19.01.2021ж

Сынып

Қатысушылар саны: 21

Қатыспағандар саны: 3

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың табиғи хоронимдері (ерекше қорғауға алынған аумақтар) мағынасы;

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.5.2 қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіріп, транлитерациясын үш тілде ұсынады;


Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіріп, транлитерациясын үш тілде ұсынады;

Оқушылардың басым бөлігі:Қазақстанның физикалық картасын пайдалана отырып, ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың орналасуын табады.

Кейбір оқушылар: Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы ақпараттарды жинақтау, жүйелеу.

Бағалау критерииі

Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарын анықтайды.

Ерекше қорғалатын табиғи аймақтардың атауының шығу тегі мен үш тілде транслитерациясын біледі;

Пәндік лексика мен терминология


Табиғи мұра, Сарыарқа, Солтүстік Қазақ жазығы, Шығыс Еуропа жазығы, хоронимдер, географиялық хороним, микрохороним


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2 мин







5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен Google Meet платформасы мен WhatsApp желісінде сәлемдесіп, түгендеу.

«Бүгінгі сабаққа тілек».

Өткен сабақты еске түсіру.

Ой қозғау.

«Берілген географиялық объектілерді не біріктіреді?» бірнеше табиғи мұра тізіміне енген нысандарды слайдтан көрсету.

1.Табиғи мұра деген не?

2.Табиғи мұра деп аталуын мысалдармен дәлелде?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады


Google Meet платформасы мен WhatsApp желісіне қосылады




Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді, ойлау дағдылары қалыптасады











Мұғалімнің ауызша мадақтауы

Google Meet


WhatsApp









Слайд №4-8

Сабақтың ортасы

3 мин







5 мин
















3 мин

















10 мин



















5 мин


Мұғалім табиғи мұра туралы түсінік береді.

1- Тапсырма «Нысанды тап» әдісі

Дескрипторлар:

  • Қаланың атын анықтайды;

  • Қаланың атауының шығуын сипаттайды;

  • Қала атауының үш тілде этимологиясын жазады;


2-тапсырма

Картадан қорықтардың пайда болуын реттік нөмірлер арқылы анықтау

Дескрипторлар:

  • Қорықтардың пайда болу уақытын біледі;

  • Қорықтардың орналасқан аймақтарын біледі;


3-тапсырма

Қорықтардың шығу тегі мен үш тілде этимологиясын анықтау

Шығу тегі

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

1




2




3




4




5




Дескрипторлар:

  • табиғи хоронимдердің мағынасын түсіндіред;

  • транслитерациясын орыс және ағылшын тілінде ұсынады;



4-тапсырма.

Quizlet.com платформасына өтіп қорықтарды сәйкестендіру ойыны ойнатылады

Дескрипторлар:

  • қорықтар туралы сипаттамаларды ажыратады;

  • қорықтарды белгілерімен сәйкестендіреді;


Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды






Слайдтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі








Слайдта берілген қорықтарды тауып жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады




Интернет желісін, онлайн мектеп материалдарын пайдаланып шығу тегін анықтайды.

















Оқушылар уақытқа қарай тапсырманы орындайды














ҚБ «өзін өзі тексеру»















ҚБ «дұрыс, бұрыс» әдісі















5 баллдық жүйемен бағаланады





















Орынмен бағаланады

Слайд №9-11











Слайд №12

















Слайд №13















Слайд №14

Онлайн мектеп

https://kk.wikipedia.org/wiki/%














https://quizlet.com/562373499/match?i=3fwomr&x=1Kqthttps://


Сабақтың соңы

5 мин





2 мин

Кері байланыс

Үйге тапсырма: Қазақстанның 9 физикалық-географиялық аймағын кестеге толтыру





Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Kundelik.kz

оқушыларға кері байланыс бере отырып қойылады

Google Meet

WhatsApp



Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



3-тапсырмада оқушылар қорықтардың шығу тегі мен үш тілде этимологиясын анықтайды. Бірнеше ресурспен жұмыс істеуге дағдыланады. Қолдауды қажет етпейтін оқушылар тапсырманы уақытында орындайды.


Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау





























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!