Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Қазақтың ұлттық тағамдары. 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Қазақтың ұлттық тағамдары. 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың жасалу технологияларын зерделеу және қолдану. Әлем халықтарының ұлттық тағамдарына сипаттама беру.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
7.2.4.2. Әлем халықтарының
және ұлттық тағамдардың жасалу технологияларын зерделеу және
қолдану
Сабақмақсаттары
Барлық
оқушылар:Әлем халықтарының ұлттық
тағамдарына сипаттама
береді.
Оқушылардың басым
бөлігі:Әлем халықтары мен ұлттық
тағамдардың жасалу жолын
ажыратады.
Кейбір
оқушылар:Әлем және ұлттық тағамдардың
технологиясын зерделей отырып, қолдану жолын
көрсетеді
Бағалау
критерийлері
Ұлттық тағамдар мен әлем
халықтарының әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде
қолданады;
Әлем халықтары мен ұлттық
тағамдарды әзірлеу үшін керекті құралдар мен тағамдарды
қолданады.
Тілдікмақсат
Тілдік мақсатқа
байланысты талқылауға арналған
сұрақтар:
Мен мына
азық-түліктерді…таңдаған себебім
...
Мен
келесі технологияны …
қолдандым
Мен әлем халықтары мен ұлттық
тағамдарын зерттедім, онда…
Тағамдар…ерекшеленеді.
Аспазшылардыңтағамдайындаудаұқсастығы…
Құндылықтарды
дарыту
Қоғамымыздағы ұлт
бірлігі, бейбітшілік және
келісім.
Ұлттық қауіпсіздік және
әлемдік, аймақтық мәселелерді шешуге бүкіл елге араласу,
қатысу
Пәнаралық
байланыс
География,
тарих
АКТ қолдану
дағдылары
Бейнебаян –
бешбармақ, палау, бауырсақтың жасалу
жолы
Тақырып бойынша
бастапқыбілім
Оқушылар асхана
жабдықтарын, дұрыс тамақтану негіздерін және ас мәзірін құрастыруды
зерделеген. Тағам дайындайтын жабдықтармен және жұмыс жасайтын
құралдармен дағдыларын қалыптастырған. Асханалық
құрал-саймандармен, құрылғылар жұмыс істеу және оларды қолданудың
қауіпсіздік ережелері туралы мәліметтермен білім
алды.
- Сабақ барысында
керекті құрал-жабдықтарын
тексеру.
Топқа
бөлу
3 тағамның суреттері (тағам
суреттері) таратылады. Олар қиықтарға бөлінген. Оқушылар суреттерді
дұрыс құрастырып, суреттер бойынша 3 топқа бөлініп
отырады.
Қиық
суреттер
Сабақтың
ортасы
1-тапсырма
2-тапсырма
«Ыстық
орындық»
Оқушылар қазақ мәдениетіне тән
дәстүрлі тағамдар мен қонақ күту ережелерін
талқылайды.
Оқушыларға
сұрақтар:
1.Қазақ халқының қонақ жайлығын
атаңыз?
2.Қазақ халқы қандай тағамдар
ұсынады?
3.Әлем халықтары тағамдары мен
ұлттық тағамдардың
ерекшеліктері?
Дескриптор:
Қазақ халқының қонақ жайлығын
біледі;
-Қазақ халқының ұсынатын
тағамдарын ажыратады;
-Әлем тағамдары мен ұлттық
тағамдардың ерекшеліктерін
біледі.
ҚБ.«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Екі топ бір-біріне екі жақсы
жақтарын, бір ұсыныс айту арқылы
бағалайды.
Практикалық
жұмыс(Оқушылар бейнебаян көріп
алады)
І
топ
Қазақ халқының тағамы
бешбармақ әзірлеу
ІІ
топ
Өзбек халқының тағамы палау
әзірлеу
ІІІ
топ
Қырғыз халқының тағамы
бауырсақ әзірлеу
Сұрақтар
І
топ
Бешбармақ әзірлеу
технологиясын ата
ІІ
топ
Палау тағамының
ерекшелігі
ІІІ
топ
Жылы сұйықтықты қолдану
барысында «ашу» үрдісі неге нәтижелі
болды?
Оқушылар дайындаған
тағамдарын дегустациялайды, дәмдік сапасын
айтады.
Дескриптор:
тағам әзірлеу
технологиясын біліп, практика кезінде қолданып, оған қажетті
құрал-жабдықтар мен тағамдарды
қолданады;
Құрал-саймандармен
жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережесін сақтауына баса назар
аударамын.
Сабақ
бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары мен
оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол жеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабақ
кезінде уақытты тиімді пайдалана
алдым.
Бұл тарауды сабақ
туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз
маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз?
«Жетістік
баспалдағы»рефлексиясын қолдандым. Бұл
стратегияның тиімділігі әр оқушы сабақ соңында өзінің қаншалықты
жұмыс жасап, оның нәтижесін өз деңгейін біліп,
түсінеді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз