Материалдар / Ашық сабақ. "Қисық сызықты қозғалыс" 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Қисық сызықты қозғалыс" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына арналған күнделікті сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2021
1207
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: 58 МГ

Күні: 28.08.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Бижанова Сауле Багдаулетовна

Сынып: 9

Қатысқандар: 25

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Қисық сызықты қозғалыс,

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

қисықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қысыстық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін анықтау.

Сабақтың мақсаты

  1. Қысық сызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қысықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін сипаттай отырып анықтау

  2. Қысықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның пайдалану кезінде мысалдар келтіру, қысықсызықты қозғалысты анықтай отырып есептер шығару.

  3. Қысықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның анықтау үшін құрделі практикалық есептеулер жургізу.

Бағалау критерийі

  1. Қысық сызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның қысықтық радиусын, дененің тангенциалды, центрге тартқыш және толық үдеуін сипаттай отырп анықтайды

  2. Қысықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның пайдалану кезінде мысалдар келтіреді, қысықсызықты қозғалысты анықтай отырып есептер шығарады.

  3. Қысықсызықты қозғалыс кезіндегі траекторияның анықтау үшін құрделі практикалық есептеулер жургізеді.

Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін қалыптастырылады.

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Құндылықтарға баулу




Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтарды, осы сабақ арқылы баулуға бағытталған ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз.

құндылықтарға баулу … арқылы іске асырылады (қызметті және/ немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

Пәнаралық байланыс

Әріптесіңізбен сабақтағы пәнаралық байланысты талқылаңыз немесе бастапқы дереккөзге жүгініңіз.

Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекеттер және/ немесе мазмұн арқылы).

Алдыңғы білім


Оқушылар нені біледі және осы сабақтың алдында нені білулері керек? (негізгі түсініктер, деректер, формулалар, теориялар)

Сіз бар біліміңізді қалай тиімді пайдалана аласыз?





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу әдіс «_______»

Психологиялық ахуал ????? әдіс «______»

Мақсаты

Топтарға біріктіру ???? әдіс «______» (сабақ тақырыбына байланысты)

Үй тапсырманы тексеру әдіс «______»

Мақсаты

Қалыптастырушы бағалау

Критерий

Дескриптор

Сабақтың мақсатын анықтау (қалай ??????)


Сабақтың ортасы

I. Жаңа материалды зерттеу. Ақпаратпен жұмыс.


Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Белсенді оқу әдісі - «_______»

Мақсаты

Жұмыс формасы - жеке, жұптық, топтық.

Дағдыларын дамытуоқылым, жазылым, тындалым, айтылым.

Саралау дереккөздер, қарқын, қорытынды, диалог және қолдау көрсету, бағалау, жіктеу және т.б.

Бағалауды ұйымдастыру формасы: өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, мұғалімнің бағалауы.


Тапсырма №1. тапсырманың мәтіні


Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл


-

-

-



Кері байланыс: «_________________»


II. Жаңа материалды меңгеру.

Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Белсенді оқу әдісі - «________».

Мақсаты


Жұмыс формасы - жеке,жұптық, топтық.

Дағдыларын дамыту оқылым, жазылым, тындалымйтылым.

Саралау тапсырма, дереккөздер, қарқын, қорытынды, диалог және қолдау көрсету, бағалау, жіктеу және т.б.

Бағалауды ұйымдастыру формасы: өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, мұғалімнің бағалауы.


Тапсырма №2. тапсырманың мәтіні


Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл


-

-

-



Кері байланыс: «_________________»



III. Жаңа материалды меңгеру. Деңгейлік тапсырмалар

Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Белсенді оқу әдісі - «________».

Мақсаты

Жұмыс формасы - жеке,жұптық, топтық.

Дағдыларын дамыту оқылым, жазылым, тындалымйтылым.

Саралау тапсырма

Бағалауды ұйымдастыру формасы: өзін-өзі бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.


Тапсырма №3. тапсырманың мәтіні


Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

Белгі


-

-

-



Кері байланыс: «_________________»



IV. Оқылған материалды жинақтау.

Ойлау деңгейі - білу және түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Белсенді оқу әдісі - «________».

Мақсаты

Жұмыс формасы - жеке,жұптық, топтық.

Дағдыларын дамыту оқылым, жазылым, тындалымйтылым.

Саралау тапсырма, дереккөздер, қарқын, қорытынды, диалог және қолдау көрсету, бағалау, жіктеу және т.б.

Бағалауды ұйымдастыру формасы: өзін-өзі бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы.


Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл


-

-

-






Сабақтың соңы


Оқушылардың рефлексиясы???? әдіс «______»

Үйге тапсырма_________



Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!