Жаңа сөздермен
жұмыс. «Дұрыс айт!» айдарында
берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады. Мұғалім сөздерді
айтады, оқушылар қайталайды.
Алқа-колье,ожерелье,подвеска
Тоқу-вязать,плести
Сандық-сундук
Бұйым-
вещь,изделие
Тері-кожа,шкура
Тыңдалым. Аудиотаспадан мәтінді
тыңдайды.
Бүгін Әнелдің туған
күні.Балнұр қызыл моншақтардан алқа тоқыды.Балнұрдың алқасы әдемі
болды.Алқаны Әнелге сыйлады.Балнұр тоқуды үйретті.Әнел әдемі алқаны
көріп, қуанды.
«Қара
жәшік» әдісі.Оқушылар мәтінге
байланысты сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар
Балнұр оған не
сыйлады?
Балнұр бұйымды неден
жасайды?
Балнұр нені
үйретті?
Ол моншақтан не тоқи
алады?
Бағалау
критерийі:кейіпкерлер туралы сұрақтар
қояды,оларды сипаттайды.
Дискритор
-мәтінді
түсінеді.
Жазылым.4-тапсырма.«Кімжыдам?»
әдісі.Кім?,Қандай?,Не істеді? деген сұрақтарға жауап беретін
сөздерді бөлек жазады.
Саша,ақылды,
тоқиды,Әлібек,тартады,қолөнер,жасайды,еріншек,түсірді,
үйретті,нағашы атам,күміс
бояды.
Дескриптор
-сөздерге сұрақтар
қояды.
Бағалау.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
мұғалім балаларды бағалайды.
Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді оқып,
аудар.
Қолөнер
шебері.
Нағашы атам-қолөнер шебері.Ол
кісі теріден қамшы тоқиды.Атамның қамшылары көрмеде тұр.Атам туралы
кино түсірді.Менің де шебер болғым келеді.
«Ойлан,тап!» әдісі.Оқушылар ақпараттың
дұрыс/ бұрыстығын анықтайды.
Дескриптор
-Мәтіннің дұрыс/бұрыстығын
анықтайды.
Бағалау.
Мұғалім оқушыларды ауызша
бағалайды.
|