Күні: 27.01.2018 ж
Тақырыбы: «Қыс
мезгілін сипаттау»
Мақсаты: Балалардың қыс
мезгілі және оның ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Қысқы
табиғат көрінісі, қысқы ойын түрлерін атау.Өз ой − пікірлерін
айтып, қуанышымен бөлісуге үйрету. Балаларды мүсіндеу іскерлік
дағдыларына машықтандыру, мүсіндеуді меңгерту.Ұсақ қол моторикасын
дамыту.
Қолданылатын әдіс –
тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрсету,
ойындар, әңгімелесу, мадақтау.
Көрнекті
құралдар:суреттер, ноутбук, тұзды
қамыр
Іс
– әрекеттер кезеңі
|
Тәрбйешінің іс-
әрекеті
|
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық кезең
|
-Балалар, маған қараңдаршы менің қолымдағы
не?
-Қардың түсі қандай ?
-Қар қатты ма, әлде жұмсақ па?
-Балалар бүгінгі көңіл – күйлерің осы қардай аппақ
болсын. Көрдіңдер ме балалар?
-Жылы сөздер айтып едік қолымыздың жылуынан қарда еріп кетті.Енді
бізге қонаққа апайлар келіп отыр, барлығымыз
амандасайық.
|
-қар
- аппақ
-қар жұмсақ
балалар бір – бірлеріне ақ тілектерін ұлпақарды беріп тұрып
айтады-Денсаулығымыз мықты болсын- білімді болайық- аспанымыз ашық
болсын- барлығымыз тату – тәтті болайық.
|
Ұйымдастырушылық кезең.
|
-Бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс -
әрекетінде «Қыс мезгілін
сипаттау» деген тақырыпты өтеміз.-Балалар жылдың неше
мезгілі бар?-Жыл мезгілдерін атайық?-Қазір жылдың қай
мезгілі?- Қыс мезгілінде неше ай
бар?Желтоқсанда қандай үлкен және ең сүйікті мереке
тойлаймыз?
-Жаңа жылда бізге кім келді?-
не әкеліп береді?- қыста қандай өзгерістер болады, қандай ойындар
ойнаймыз?
- балалар қыста біздер қалай киініп жүреміз?- сырт киімдерді
атайық?
Ойын:«Мынау кімдікі?-дидактикалық ойын.
Шарты: киімдердің қайсысы ер баланікі,қайсысы қыз
балаға кигізу керек?
балалар қыс мезгілі сендерге ұнай ма?-қыс
туралы қандай тақпақ білеміз?Енді мен сендерге жұмбақтар
жасырайын.
1.Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады.2. Көсеуді бесеуге
тықтым.3.Шелек қалпақ басында, Сәбіз екен танауы Қыста
қардан тұрады, Танып көрші сен оны4.Қысы- жазы бір
түсте(шыршаның түбінде қонжық оянып тұрады)-Балалар
қараңыздар мынау не?Қонжық: мен осы шыршаның астында інімде
жатыр едім, сендердің дауыстарыңды естіп, оянып, біраз
сендермен бой сергітсем деймін.-Бәріміз қонжықты ортаға алып
сергіту жаттығуын жасайық.
-Балалар , қонжық сендерге рахмет айтып жатыр. «Сәбилер, мен
ешқашан аққала, оны қалай мүсіндеу керек көрген жоқ» -
деген айтып тұр. Бізді аққала қалай жасау сұрап тұр.
Қонжыққа аққала қалай жасау керек көрсетеміз? -Барлығымыз
үстелге отырамыз, біріншіден саусақ гимнастика істейміз.-Аққала
түсі қандай-Неден жасайды?-Аққала неше бөліктен тұрады?-Қандай
пішіндерге ұқсайды?-Мұрнын, қолын неден жасайды?-Өз қолымызбен
аққаланы қамырдан жасайық
|
-жылдың төрт мезгілі бар-қыс,
көктем, жаз, күз-қыс мезгілі
-3 айы бар, желтоқсан, қантар, ақпан- Жаңа жыл мерекесін
тойлаймыз.
- Аяз ата келді
- сыйлық әкелді
- қар жауып жердің беті ақ болады, шанамен сырғанаймыз,шаңғы
тебеміз, аққала жасаймыз.- жылы киініп жүреміз
- малақай,тон, етік, қолғап, шәлі.- балалар ойын барысында
қолғаптың, етіктің түр – түсіне, ондағы өрнектердің
орналасуына қарай сыңарын табады.Балалар жауап береді
Тақпақты айтады.
Жұмбақтарды шешеді.
-қар
-қолғап, аққала
шырша
-қонжық
Сергіту сәтті видео бойынша жасайды.
-Иә, көрсетеміз!
Үстелге отырып, саусақ гимнастиканы істейді.
-ақ-қардан-Үш бөліктен тұрады.
-дөнгелек
- Сәбізден, ағаштың бұтақтардан жасайды.Балалар
қонжыққа отырғызып аққала
мүсіндейді.
|
РефлектіКоррекциялау
|
Балалар сендер бүгінгі ашық ұйымдастырылған оқу
іс - әрекетіне жақсықатыстыңдар.Сендерге қонжық бой
сергіткені, аққала үшін рахметін айтып сыйлық
әкеліпті.
|
-
балалар мәз болып сыйлықтарын алады.
|
Күтілетін
нәтиже:Қыс мезгілі
туралы мәліметтер жаңғыртады.
Жұмбақтар шешуді, тақпақтар айтуды , ойын
шарты түсінеді.
Аққаланы жасау тұзды камырды және
қылқаламды қолданады.
Күні:
27.12.2018
Сабақ тақырыбы: Қыс
мезгілі
Сабақ мақсаты:Оқушылардың өз ойларын еркін
айтуға, сөйлем құрауға
дағдыландыру.
Қолданатын көрнекі құралдар: сюжетті
суреттер, сөздер, үлестірмелі суретттер, кесте
толтыру.
Сабақ
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушы назарын сабаққа
аудару.
Жұмбақты
шешіңдер
Таудан түссем, тоқтауды
білмейді,
Тауға қарай
тартсам да, жүрмейді. (шана)
Табаныма
байладым,
Қос таяқпен
айдадым. ( шаңғы)
ІІІ. Ұсақ
моторикасын дамытуға арналған
тапсырмалар
1.Саусақтардың
басымен алма-кезек үстелді соғу.
2.«Пианино».
Пианино клавиштерін саусақпен басқандай әрекет
ету.
3.«Жұмылдыру
және жүзік». Бір қолдың саусақтарын жұмылдыру, ал екінші қолдың
саусақтарын алма кезек жүзік тәрізді
көрсету.
ІV.Диалогты
оқып, өзара сөйлесіңдер.
-Қай жыл
мезгілі басталды?
-Қыс
келді.
-Қыс айлары қай
айлар?
-Қыс айлары:
желтоқсан, қаңтар, ақпан.
-Қыста ауа райы
қандай болады?
-Ауа райы
салқындайды, боран соғады, қар
жауады.
-Қыста қандай
мереке болады?
-Қыста Жаңа жыл
мерекесі болады.
V.Артикуляциялық жаттығуды
орындау.
«Күрекше»
К іп-кішкентай
күрекпін
Күнде саған
керекпін
Күре қарын
ауланың
Қопсыт түбін
теректің...
Еңбек сүйгіш
күрекпін,
Елгезекке
керекпін.
Жаттығудың дұрыс орындалу тәсілі: жалпақ тілді
ауыз қуысынан шығарып, төменгі ерінге салып, 10-15 сек. ұстап тұру
крек.
VІ .Кесте
бойынша әңгіме құрастыр.
Жыл
мезгілі
|
Айлар
|
Күндер
|
Түндер
|
Ауа
райы
|
Қыс
|
Желтоқсан
Қаңтар
ақпан
|
қысқа
|
ұзақ
|
Күн суытады,
қар жауады, боран соғады, аяз
болады.
|
VІІ
. Дидактикалық тапсырма "Кім жылдам?" ойынын
ойнату.
— "Қыс мезгіліне" келетін сөздерді маған кім
жылдам, көбірек тауып айтады. Қар, боран, аяз, салқын, Өте жақсы,
балалар. Осы тапқан сөздерінді буынға бөліп айтып
көрейікші.
VІ. Сабақты
қорытындылау.
Күні:
27.12.2018
Сабақтың тақырыбы: Сурет бойынша әңгіме
«Қыс мезгілін сипаттау».
Сабақтың
мақсаты:
1. Балаларды қыс мезгілінің
ерекшелігімен таныстыру.
Сөйлеу тілінің дыбыстық ерекшеліктерін
меңгерту арқылы сөздегі дыбыстарды айқын естіп, дұрыс айтуға
үйрету.
2. Балалардың сөйлеу тілін жетілдіру,
сөздік қорын байыту. Жалпы ой-өрісін
дамыту.
3. Балаларға табиғат өзгерісін байқата
отырып, табиғатты қорғауға
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: сурет, оқулык,
қима буындар.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,
түсіндіру.
Сабақтың
барысы:
I.
Ұйымдастыру
Балалардың назарын сабаққа аудару. Сабаққа
даярлықтарын тексеру.
II. Өткен сабақты
қайталау.
III. Жаңа
сабақ.
— Ал, балалар, суреттен не көріп
отырсыңдар?
— Қыс мезгілін
сипаттаңдар
— Тағы не көріп
отырсыңдар?
— Қызды және
баланы.
ІІІ.Ойын ойнату. "Бөтен буынды тап"
ойыны.
іV. Дәптермен
жұмыс.
Балаларды мадақтап сабақты
қорыту.
«А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім
беретін мектебі»КММ
Тақырыбы: «Қыс мезгілін
сипаттау»
Өткізген : логопед –
мұғалім А.Каймулдиева
2018 – 2019 оқу
жылы