Материалдар / Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған 7 сыныптың "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарында математика пәнінің мұғалімдеріне сабақ өткізу барысында әр түрлі тапсырмалардың қолдануы мен ойын түрлерін кіріктірудің үлгілері көрсетілген. Өзара бағалау мақсатында берілген тапсырмаларды тексерудін үлгілері ұсынылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
4673
62 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ №Мектеп:
Тақырыбы:Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.1.2.14тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;7.2.1.14алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді тепе-тең түрлендіруде тиімді қолдана алады Оқушылардың басым бөлігі тепе-теңдіктерді салыстыру және сәйкестендіру іскерлік дағдылары арқылы өздігінен жүйелеу, дәлелдеу шеберліктерін арттырады. Кейбір оқушылар жаңа тақырыптарды меңгере отырып өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады
Тілдік мақсатОқушылар: – қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; – ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; – көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілінің таңдалуын дәйектейді; – көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің орындалуын түсіндіреді.

Күтілетін нәтижеОқушылар қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қолдана алады.
Құндылықтарды дарыту

- құрмет; оқушы мен оқушы, оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың қатар-құрбыға деген сыйластық пен үлкенге деген ізеттіліктің негізі екендігін ұғыну; - ынтымақтастық; топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасау; - ашықтық; топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу; - еңбек және шығармашылық; берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдай білу;- өмір бойы білім алу; натурал көрсеткішті дәреженің қолданысы арқылы білімінің өмірлік қажеттілігін түсіне білу.
Негізгі түсініктерҚысқаша көбейту формулалары; Бүтін өрнектерді түрлендіру; Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.
Сабақтың көрнекілігі мен жабдықталуыОқулық, үлестірмелі деңгейлік тапсырмалар, бағалау парағы, кері байланыс парағы, проектор.
Пәнаралық байланысгеометрия, қазақ әдебиеті
Сілтеме(Алгебралық өрнектерді түрлендіру. Қысқаша көбейту формулалары).
Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
ҰйымдастырукезеңСабақтың басы(2-10 минут)Сәлемдесу.Қысқаша көбейту формулалары бойынша 4 топқа біріктіру.Сабақ мақсатын жариялау.1-ші топ: а2 –в22-ші топ: (а+в )23-ші топ: ( а+в)3 4-ші топ: а33(а-в)(а+в);а2+2ав+в2;а3+3а2в+3ав23;(а+в)(а2-ав+в2)Карточкаларпрезентация


Өз топтарыңның формуласын дәлелдеп беріңіз.





Үй тапсырмасын тексеру.Слайд 6, 7 бойынша үй тапсырмасы тексеріледі.



























1-ші топ: а2 –в2 = (а-в)(а+в); 2-ші топ: (а+в )2 = а2+2ав+в2; 3-ші топ: ( а+в)3 = а3+3а2в+3ав2+ в3; 4-ші топ: а33 = (а+в)(а2-ав+в2)

№1261) = 5(а22)=5(а-в)(а+в) 2) = 3(m2-n2)=3(m-n)(m+n) 3) = а(а2-1)=а(а-1)(а+1) 4) = в(в2-1)=в(в-1)(в+1) 5) = 7(х22)=5(х-у)(х+у) 6) = 4 m(m2 -n2)= 4 m(m-n)(m+n) 7) = 52-4у2)=5(х-2у)(х+2у) 8) = ав(а22)=ав(а-в)(а+в) №1271) = 2m(а+в)+ (а+в) =(а+в)( 2m+1) 2) = 2а(х+у)+(х+у)= (х+у)(2а+1) 3) = 4х(m-n)- (m-n) =(m-n)(4х-1) 4) = х(а-в)+(а-в) =(а-в)(х+1) 5) = 5х(а+в)-(а+в)=(а+в)(5х-1) 6) = 4у(k-p)-( k-p)= (k-p)(4у-1) 7) = 3m(х+у)- (х+у)= (х+у)(3m-1) 8) = 2а(х-у)-(х-у)=(х-у)(2а-1)
Бағалау парақшаларыБірін-бірі бағалайды.Постермен жұмыс



















Сабақтың ортасы (11-30 минут)«Белгісіз өрнекті анықта»Бағалау критериі :белгісіз өрнекті дұрыс анықтай алады Дескриптор: 1. Екі өрнектің кубтарының айырмасының формуласын біледі. (1 балл) 2. Екі өрнектің қосындысының квадратының формуласын біледі. (1 балл) 3. Екі өрнектің қосындысының кубының формуласын біледі. (1 балл)4. Екі өрнектің айырмасының квадратының формуласын біледі. (1 балл)5. Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының формуласын біледі (1 балл)

«Сәйкесін тап»Оқушыларға тең өрнектерді сәйкестендіруге тапсырма беру. Тапсырмаларды орындауға нұсқау беру.

  • - С
  • - К
  • - Д
  • - В
  • - А
  • - Е


  • “Ондық нысана” ойыны (топтық тапсырма)

    а2-9в2 (m+n)2 9m4+30m2n2+25n4 27n3-54n2m+36nm2-8m3 5а(5а-4) а6-10а4+27а2-11Оқушы деңгейін білім-білік дағдысын бақылау.Ой сергіту(модерация әдісі)

    Семантикалық карта

    Тақырып бойынша тест есептері 1. Ә 2. В 3. Ә 4. Б 5. Ә 6. В 7. А 8. Б 9. А 10. В

     





























































































    1) (а-b) (а2 + ав +b2) = а3-b3       2) с2+ 4ас +2 = (c+2a) 2                 3)  0,008 + 0,12а + 0,6a2 + а3 =(0,2+а)3 4) с2 - 16bс +64b = (c -8b)       5) (с-3а)(с+ 3а )=с2-9а2































    1) 16-4х2       А) (x-6c) (x2+6xc+36c2) 2) (3a-5b)2    В) а3-6аb+12ав-8в3 3) (2a+3b)   С)  (4-2x) (4+2x) 4) (a-2b) 3     Д)   4а2+12аb+9в2 5) х3-216с3     Е)  (a+1) (a2_a+1) 6) a3 +1   К) 9a 2 - 30аb+25b 2















    (а-3в) (а+3в) 1 баллm2+2mn +n2 1 балл (3m2+5n2)2 3 балл (3n-2m)3 3 балл (5а-2)2-4 7 балл2-3)3 – (а-2)(а2+4)(а+2) 10 балл









    Құрамында сан кездесетін мақал-мәтелдерді жаз





    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!