Мектеп: «№3 Қабанбай орта мекебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
|
Күні: 21.12 Мұғалімнің аты-жөні: Сыдықова А.С |
Сынып: 6 «А» Қатысқандар: 20 Қатыспағандар: 1 |
Сабақ тақырыбы | Рационал сандарды көбейту |
Сабақ мақсаты | Оқушыларға:Рационал сандарды көбейтуді үйрету;Рационал сандарды көбейту ережесін меңгерту;Рационал сандарды көбейту ережесін қолданып есептер шығаруға дағдыландыру; |
Бағалау критерийі | Рационал сандарды көбейту ережесін біледі; Рационал сандарды көбейту ережесін қолданып есептер шығара алады; |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:рационал сандар термині, рационал сандарды көбейту ережесін айта алу, шығарған есебін түсінідіріп беру |
Құндылықтарға баулу | Бір-бірімен жұмыс жасай отырып, жақсы қарым – қатынас орнату, өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; айналадағыларға қамқорлық көрсету; ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру; |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану пәні |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Рационал сандар, таңбалары әр түрлі сандарды қосу, таңбалары бірдей сандарды азайту, таңбалар ережесі |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы 8.45-8.5510 минут
| Амандасамын, түгендеймінҮй тапсырмасын жұптасып тексереміз № 555Координаталық түзуде А,В,С және Д нүктелері белгіленген.А және В С және ДВ және СНүктелерінің арақашықтығын есептеп табыңдар.Шешуі :АВ= ;CD=;BC=Қызығушылығын ояту. «Ашық микрофон» ойыны(оқушылар бір-бірлеріне сұрақтар қою арқылы өткен сабақты еске түсіру) Сұрақтар:таңбалар ережесі;рационал сан дегенімізтаңбалары әртүрлі сандарды қалай қосыды?таңбалары бірдаей сандарды қалай азайтамыз?(-6)+(-7) қанша болады?(-9) + (-12) мәнін айтыңыз-9-8-45-46-12-36 мәні неге тең болады, қандай ережені қолданамыз?Бүтін сандарға мысал келтір. |
Слайд №3-4
|
Сабақтың ортасы
10 мин
9.07--9.3528 мин
3 мин
5 мин
6 мин | Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіруРационал сандарды көбейту І. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту 1- мысал. 2-мысал. ; қысқаша: ІІ. Екі теріс санды көбейту 3-мысал. , немесе 4-мысал. ; немесе Көбейткіштер саны екіден көп болса, теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтіндінің мәні оң сан болады.
Көбейткіштер саны екіден көп болса, теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтіндінің мәні теріс сан болады.
Егер көбейткіштердің кемінде біреуі 0-ге тең болс, онда көбейтінді де 0-ге тең болады. Оқулықпен жұмыс№550 (1,3) №552 (2,4) №554 (1,2)І нұсқа . Жабық тест :
ІІ нұсқа . Жабық тест :
Есептердің жауаптары. «Өзін-өзі тексеру» |
слайд №5
слайд №6-7
слайд 8-9
слайд №10
слайд №11 |
Сабақтың соңы6 мин
Оқушыларды бағалауҮйге тапсырма
| Кері байланысМен жақсы түсіндім........Менің сұрағым бар..........Мен түсінген жоқпын, себебі...........№556 есеп
| Слайд № 12
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?
| Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
|
Дифференциялық тапсырманы ұсынуДеңгейі жоғары оқушыларды өзгелерді оқыту әдісіне бейімдеу | Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру үшін кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу
| Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, сергіту сәтін ұйымдастыру; Сабақ алдында бөлмені желдетіп алу
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: «Ашық микрофон» әдісі арқылы өткен сабақты жақсы қайталадық;2: Жабық тестті оқушылар жылдам шығарып, кейбіреулері өз қателіктерін түсініп тақтада дұрыс шығарып бере алды.Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: Оқушылардың белсенділігі2:Өткен тақырыптарды жақсы меңгергендеріСабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?Оқушыларды әртүрлі әрі нақты бағалауды |