№ | Тақырыбы | Оқытудың негізгі мақсаттары | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер (тапсырмалар) | Оқу нәтижелері | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлығын қосқанда (инклюзивті оқыту) | Негізгі ресурстар |
1 | 1. Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану | Қайталау арқылы тарау бойынша алған білімдерін қорытындылау.
| «Ішкі және сыртқы шеңбер». Топтық жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар АКТ проекторда бағалау критерийі, бағалау парағы.
| Ынтымақтастық орта қалыптасды.Ауызша есептеу дағдылары қалыптасады. Рационал сандарға амалдар қолданады және есептей алады.Координаталық сан түзуінде рационал сандарды салады және салыстырады.
| ОҮБЕкі жұлдыз, бір ұсыныс.
Топтар бір-бірін бағалау критерийі бойынша бағалайды.
ОБКері байланыс | А оқушы рационал сандарға арифметикалық амалдар қолданып есептей алады.В оқушы. Координаталық сан түзуінде рационал сандарды салады және салыстырады С оқушы Тақырыпты өмірмен байланыстырып логикалық ойлау қабілетін дамытады. | Оқулық, дидактикалық материалдар, NAO.KZ сайтынан алынған 5-6 сыныптары оқушыларына арналған деңгейлік тапсырмалар. Вассерман Мұғалімге арналған оқу-әдістемелік құрал.
|
2
3 | 2. Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 3. Тесттік жұмыс. | Қайталау арқылы тарау бойынша алған білімдерін дамыту. | Сергіту сәті. «Көк диван» ойыны.1.Жұптық жұмыс.(«сыншы дос»)2.Қатемен жұмыс.Талдау 3.Топтық жұмыс. «Дорбадан доп алу» әдісі.3.Сергіту сәті. «Шырпы» ойыны.4. Сыни тұрғыдан ойлау.(Берілген тапсырманы жалғастыр...)5.Проекторда денгейлік тапсырмаларды А,В,С көрсету.
6.Тесттік жұмыс. | Берілген негізгі ұғымдардың ережелерін пайдалана отырып, тарауға байланысты есептер шығарады.Негізгі ұғымдарды пайдалана отырып, күрделі есептерді шығарады. | ОҮБЖұптар бір-бірін берілген үй тапсырмаларын шкалаға сәйкес «Сыншы дос» әдісі бойынша бағалайды. Критерий бойынша бағалау.ОБ | А оқушы В оқушы. Берілген негізгі ұғымдардың ережелерін пайдалана отырып, тарауға байланысты денгейлік есептер шығарады.С оқушы Негізгі ұғымдарды пайдалана отырып, күрделі есептерді шығарады. | Жалпы білім беретін мектептің 6-cыныбына араналған оқулық.Дидактикалық құрал. 6-cынып.Вассерман Мұғалімге арналған оқу-әдістемелік құрал.
|
4 | Өрнектер және оларды түрлендіру | Қайталау арқылы тарау бойынша алған білімдерін дамыту. | 1. Сергіту сәті. «Ұшаққа сұрақ жазу» ойыны.
2.Топтық жұмыс.Смарт бейджик арқылы бөлу.3.Жұптық жұмыс.4.Жеке жұмыс (тақтамен жұмыс).5.Сыни тұрғыдан ойлау.(Берілген тапсырманы жалғастыр...) | Ынтымақтастық орта қалыптастыру. Берілген негізгі ұғымдарды пайдалана отырып, күрделі есептерді жұппен,одан кейін жеке орындайды.Карточкалар арқылы есептер таратылады; берілген есепті жалғастыр.Кейбір оқушыларға фигуралар бойынша аудан өрнегін құрады. | ОҮБОқушылармен бірлесе отырып бағалау парағы әзірленеді. Топ көшбасшысы бағалайды. ОБКері байланыс | А оқушы Берілген негізгі ұғымдарды пайдалана отырып, күрделі есептерді шығарады.В оқушы. Көбейтудің үлестірмелік қасиеті кез келген рационал сандар үшін орындалатынын талдайды.С оқушы Фигуралар бойынша ауданының өрнегін құрады. | Жалпы білім беретін мектептің 6-cыныбына араналған оқулық.Дидактикалық құрал. 6-cынып.Вассерман Мұғалімге арналған оқу-әдістемелік құрал.
|