1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
амандасу, оқуышылардың назарын сабаққа
аудару.
2. Топқа
бөлу
1-топ: Сан өсі
арқылы берілген
шешімдер
2- топ:Жақша арқылы
берілген шешімдер
3-топ: теңсіздік
белгілері арқылы берілген шешімдер.
(Ү). « Жолдың шетіндегі таңбалар»
әдісін қолданамын.
№325
326
Оқушыларға үй тапсырмасына
қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән
тудырады деп таңба қалдыруды
сұрайым.
Үй тапсырмасын
тексеру түсінбеген жерлерді оқушылар арасында бірге талқылау ,
дұрыс шешімін толық жазу.
(Ұ). «Силы сәлемдеме »
әдісі:
Мақсаты: Оқушыларға сәлемдеме
арқылы сұрақтар қойып өткен білімді
қайталау
Нәтиже : Топпен белсенді жұмыс
жасау дағдыларына қол жеткізу
.
Затты бірнеше қабат
қағазға/газетке орап.Оқушылар əуен ойнап жатқанда оралған затты
сынып ішінде береді; музыка тоқтаған кезде,оқушы бір қабатын ашады.
Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ болады, оқушылар оны тауып,
одан кейін оралған затты əрі қарай келесі топқа береді.Әр топтан
бір оқушы айтады. Осылайша заттың орамасы біткенше
жалғасады.
Сұрақтар:
1.Теңсіздіктер дегеніміз
не?
2. Теңсіздікті шешудің қандай
тәсілі бар?
3. Рационал теңсіздіктер
дегеніміз не?
4. Анықталу облысы дегеніміз
не?
5.Ортақ бөлімге қалай
келтіреміз?(мысал беріледі)
6. Аралықтар тәсілі дегенді
қалай түсінесің?
Кері байланыс: Берілген
сұрақтардың дұрыс жауап беруіне аса назар аударылып, оқушы мен
оқушы, оқушы мен мұғалім арасында байланыс жасай отырып жүзеге
асырылды. Бір-бірін жауап беруіне қолпаштау арқылы
бағалайды.толықтырулар енгізіледі
.
Осы сұрақтармен өткен
тақырыпты еске алады.
Саралау: Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып,
топқа қойылған сұрақта жауап алу барысын да қортындылауына
байланысыт оқушыларды саралауға болады
.және саралаудын
қортынды тәсілін
сабақ өн бойында қолданылады әр бір
тапсырманы қортындылау кезінде жүреді
.
|