Материалдар / Ашық сабақ Рационалды тексіздіктер 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Рационалды тексіздіктер 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Бөлшек-рационал теңсіздіктердің шешу 2.Аралықтар тәсілін қолданып бөлшек-рационал теңсіздіктерді шешеу 3.Көбейткіштерді нөлге айналдыратын нүктелер арқылы Бөлшек-рационал теңсіздіктерді шешу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2021
560
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


5-үлестірме материал

Сабақ жоспарының шаблоны

Шартты белгілеулер:

БОӘ = белсенді оқыту әдісі;

Ұ = ұжымдық (сыныппен) жұмыс;

Ж = жұптық жұмыс;

Т = топтық жұмыс;

М = мұғалімнің көрсетуімен;

Ө = өздік жұмыс;

Ү = үй тапсырмасы.


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Рационал теңсіздіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.9 рационал теңсіздіктерді шешу

Сабақтың мақсаты



(SMART мақсат:

нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы және уақыт бойынша есептелген)

1. Бөлшек-рационал теңсіздіктердің шешу

2.Аралықтар тәсілін қолданып бөлшек-рационал теңсіздіктерді шешеу

3.Көбейткіштерді нөлге айналдыратын нүктелер арқылы Бөлшек-рационал теңсіздіктерді шешу

Бағалау критерийі

- рационал теңсіздіктерді шешеді


Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- бір айнымалысы бар теңсіздіктерді ауызша және жазбаша сипаттайды;

- айнымалының мүмкін мәндер жиынын табуда теңсіздіктерді (теңсіздіктер жүйесін) құруды түсіндіреді;

Лексика және терминология:

Рационал теңсіздік;

Теңсіздіктерді шешу;

Интервал әдісі;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

- теңсіздіктер жүйесінің шешімі ... болады;

- теңсіздіктер жиынтығының шешімі ... болады;

- ... әрбір санды интервалда функцияның таңбасын анықтаймыз;

- параболаны сұлба түрінде бейнелеп ... аламыз; - таңбалардың ал

Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы негізінде «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылықтарын дамыту арқылы еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Сызу геометрия

Алдыңғы білім


Кавдрат теңсіздікті шешу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Уәж туындату, оқушыларды сабаққа ынталандыру және жаңа тақырыпты жариялау – сабақ уақытының 10 % үлесі

  2. Өткен тақырыпты бекіту (қайталау) – сабақ уақытының 20 % үлесі


1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, оқуышылардың назарын сабаққа аудару.


2. Топқа бөлу

1-топ: Сан өсі арқылы берілген шешімдер

2- топ:Жақша арқылы берілген шешімдер

3-топ: теңсіздік белгілері арқылы берілген шешімдер.



5

Picture 2

Picture 3


(Ү). « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын.

325 326

Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұрайым.

Үй тапсырмасын тексеру түсінбеген жерлерді оқушылар арасында бірге талқылау , дұрыс шешімін толық жазу.

(Ұ). «Силы сәлемдеме » әдісі:

Мақсаты: Оқушыларға сәлемдеме арқылы сұрақтар қойып өткен білімді қайталау

Нәтиже : Топпен белсенді жұмыс жасау дағдыларына қол жеткізу .

Затты бірнеше қабат қағазға/газетке орап.Оқушылар əуен ойнап жатқанда оралған затты сынып ішінде береді; музыка тоқтаған кезде,оқушы бір қабатын ашады. Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ болады, оқушылар оны тауып, одан кейін оралған затты əрі қарай келесі топқа береді.Әр топтан бір оқушы айтады. Осылайша заттың орамасы біткенше жалғасады.


Сұрақтар:

1.Теңсіздіктер дегеніміз не?

2. Теңсіздікті шешудің қандай тәсілі бар?

3. Рационал теңсіздіктер дегеніміз не?

4. Анықталу облысы дегеніміз не?

5.Ортақ бөлімге қалай келтіреміз?(мысал беріледі)

6. Аралықтар тәсілі дегенді қалай түсінесің?


Кері байланыс: Берілген сұрақтардың дұрыс жауап беруіне аса назар аударылып, оқушы мен оқушы, оқушы мен мұғалім арасында байланыс жасай отырып жүзеге асырылды. Бір-бірін жауап беруіне қолпаштау арқылы бағалайды.толықтырулар енгізіледі .

Осы сұрақтармен өткен тақырыпты еске алады.

Саралау: Оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, топқа қойылған сұрақта жауап алу барысын да қортындылауына байланысыт оқушыларды саралауға болады .және саралаудын қортынды тәсілін сабақ өн бойында қолданылады әр бір тапсырманы қортындылау кезінде жүреді .


Шыныбков.Н.Ә Алматы «Атамұра»

2018

Алгебра 8-сынып

Сабақтың ортасы

  1. Жаңа материалды игеру - сабақ уақытының 50 % үлесі


(Ө). «Қара жәшік» әдісі

Мақсаты: Оқушының өзін-өзі бағалауын дамыту.

Нәтижесі: Оқушының оқуға деген ынтасы мен өзін-өзі бағалауына ықпал етеді. Коммуникативтик дағды қалыптасады.

1-тапсырма. Бөлшек-рационал теңсіздіктердің шешіңіз.

  1. 5.


  1. 6.


  1. 7.


  1. 8.



Бағалау критерийі

Дескриптор


Білім алушы

- рационал теңсіздіктерді шешеді

Тұрақты мүшені теңсіздіктің оң жақ бөлігіне көшіру


Ортақ бөлімге келтіреді

Мүмкін мәндер жиынын қарастырады

Теңсіздіктерді жүйесін шешеді

Бірігіу және қиылысуын табады

Жауабын жазады


Бағалау: Тапсырманың орындау логаритіміне байланысты оқушылар өздеріне жеңіл тұыстарына «Ж» қиын болған жерге «Қ» және күмән тудыратын тұыстарына «К» әріптерін белгілеп отырады сол арқылы тез арада оқушылардың тапсырманы қаншалықты түсінгенін көру үшін әріптердің басымдығына қарай бағдаршам әдісін көрсету арқылы өз өздерін бағалайды .

Саралау:Оқушылар өз білімдерін бағдаршам арқылы бағалайды , олардың бағалауы бойынша білімдерін саралауға болады .


Кері байланыс : Тапсырманы орындау барысында оқушылардын қателіктерін түзету толықтыру мақсатында кері байланыс орнатылады.



(Ж). «Жауап беретін әріптес» әдісі

Мақсаты: Оқушылардың есептеу дағдысын жетілдіру .

Нәтижесі: Оқушының оқуға деген ынтасы мен өз ара бағалауына ықпал етеді және ынтымақтастыққа баулиды.

2- тапсырма. Бөлшек-рационал теңсіздіктерді аралықтар тәсілін қолданып шешіңіздер .

2.

4.

Бағалау критерийі

Дескриптор

- рационал теңсіздіктерді шешеді

Білім алушы

- рационал теңсіздікті шешудің аралықтар тәсілін таңдайды;

айнымалының мүмкін мәндер жиынын анықтайды;

өрнекті нөлге айналдыратын нүктелерді табады;

сан осіне өрнекті нөлге айналдыратын және анықталу облысына кірмейтін нүктелерді белгілейді;

таңба тұрақтылық аралықтарын анықтайды;

жауабын жазады.

Бағалау:өз ара бағалауды «SMS» әдісі арқылы жүзеге асады . Тез арада оқушылардың тапсырманы қаншалықты түсінгенін көру үшін өзін өзі бағалау бағдаршам әдісі арқылы болады.

Кері байланыс : Тапсырманы орындау барысында оқушылардын қателіктерін түзету толықтыру мақсатында кері байланыс орн

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!