Күні: 18. 04. 17ж.Сынып: 2 «б»Мұғалім: Қоспанова Гаухар | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | Бекітемін:_______________
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы: Сан есім. 482-486-жаттығу |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | Сөз таптары оның ішінде сан есім туралы білімдерін тереңдету.Сөйлемдердің ішіндегі сан есімдерге сұрақ қоя білуге үйрету.
|
Бағалау критерийлері: | Барлық оқушылар орындай алады: Сан есім туралы біледі.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөз таптарын ажырата алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Өздігінен тапсырмаларды орындайды. |
Құндылықтарды дарыту: | Өзара достыққа баулу. |
Пәнаралық байланыс: | Әдебиеттік оқу, математика |
Тілдік мақсат: | Пәнге қатысты лексика мен терминология: |
Алдыңғы оқу:
| 477 -481-жаттығу |
ЖОСПАР |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басы
| І. Ұйымдастыру.Оқушыларға жағымды ахуал туғызу Кел, балалар күлейік, Күлкіменен түлейік Қабақ түйіп не керек? Күліп-ойнап жүрейік– деп сабағымызды бастаймыз. Топқа бөлу: санау арқылы 4 топқа бөлінеді. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 481-жаттығу. (Әр топтан 1 оқушыға оқыту)Арал теңізінің тартылуы туралы видео көрсету. |
Оқушылар қолдарынан ұстап дөңгелектене тұрады.Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
|
Ортасы
| ІІІ. Жаңа сабақ.1. Қызығушылығын ояту. « Кім зерек?» ойыныМақал мәтелдерді құрастырып, үш тілде жауап беру
1-топ: неше қошқардың басы қазанға сыймас? (екідва, two)2-топ: Неше рет өлшеп, неше рет кес? (жеті,семь,seven, бір, один, one)3-топ: Қанша саусақтан өнер тамады? (он, десять.ten)4-топ: Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? (алты, шесть, six) 2. Мағынаны тану.Оқулықпен жұмыс.Топтық жұмыс: І-топ . 482-жаттығу.Мақалдарды оқып сан есімдерді тап.
ІІ-топ 483-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз және шешімдерін тап. Сан есімдердің жазылуына назар аудар.ІІІ-топ. 484-жаттығу.Ребусты шеш.Шешуіндегі сөзді құрастырып, сөйлем құра.ІV-топ 485-жаттығу.Екі сызбаны салыстырып, қайсысы дұрыс екенін дәлелде. 3. Сергіту сәті1.2,3 ұшақ болып ұш.4,5,6 көк жүзінде қалқы.7,8,9,10 жерге келіп қон.Шығармашылық тапсырмаТоптық жұмыс: І-топ. Саны бар мақал ойла ІІ-топ. Саны бар жұмбақ ойла.ІІІ-топ.СанамақІV- топ Саны бар ертегі құрастыр.
IV. Қорытындылау.V. Үйге тапсырма беру. 486-жаттығу |
« Кім зерек?» ойыны
Топтар бір-бірін бармақпен бағалайды,
Сергіту сәті
мұғалім тарапынан смайликтер жапсырады. |
Соңы
| Кері байланыс.Бүгін не үйрендік? | Сабақ соңында смайликтер санына қарай балдық жүйемен бағалайды. |