Материалдар / Ашық сабақ Сан есім. 482-486-жаттығу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Сан есім. 482-486-жаттығу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне сабақ барысында әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2018
406
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 18. 04. 17ж.Сынып: 2 «б»Мұғалім: Қоспанова ГаухарҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:Бекітемін:_______________

Сабақ: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Сан есім. 482-486-жаттығу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:Сөз таптары оның ішінде сан есім туралы білімдерін тереңдету.Сөйлемдердің ішіндегі сан есімдерге сұрақ қоя білуге үйрету.

Бағалау критерийлері:Барлық оқушылар орындай алады: Сан есім туралы біледі.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөз таптарын ажырата алады.Кейбір оқушылар орындай алады:Өздігінен тапсырмаларды орындайды.
Құндылықтарды дарыту:Өзара достыққа баулу.
Пәнаралық байланыс:Әдебиеттік оқу, математика
Тілдік мақсат:Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Алдыңғы оқу:

477 -481-жаттығу
ЖОСПАР
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басы



І. Ұйымдастыру.Оқушыларға жағымды ахуал туғызу Кел, балалар күлейік, Күлкіменен түлейік Қабақ түйіп не керек? Күліп-ойнап жүрейік– деп сабағымызды бастаймыз. Топқа бөлу: санау арқылы 4 топқа бөлінеді. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 481-жаттығу. (Әр топтан 1 оқушыға оқыту)Арал теңізінің тартылуы туралы видео көрсету.

Оқушылар қолдарынан ұстап дөңгелектене тұрады.Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.







Ортасы























































ІІІ. Жаңа сабақ.1. Қызығушылығын ояту. « Кім зерек?» ойыныМақал мәтелдерді құрастырып, үш тілде жауап беру

1-топ: неше қошқардың басы қазанға сыймас? (екідва, two)2-топ: Неше рет өлшеп, неше рет кес? (жеті,семь,seven, бір, один, one)3-топ: Қанша саусақтан өнер тамады? (он, десять.ten)4-топ: Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? (алты, шесть, six) 2. Мағынаны тану.Оқулықпен жұмыс.Топтық жұмыс: І-топ . 482-жаттығу.Мақалдарды оқып сан есімдерді тап.

ІІ-топ 483-жаттығу. Мақалдарды оқып, жатқа жаз және шешімдерін тап. Сан есімдердің жазылуына назар аудар.ІІІ-топ. 484-жаттығу.Ребусты шеш.Шешуіндегі сөзді құрастырып, сөйлем құра.ІV-топ 485-жаттығу.Екі сызбаны салыстырып, қайсысы дұрыс екенін дәлелде. 3. Сергіту сәті1.2,3 ұшақ болып ұш.4,5,6 көк жүзінде қалқы.7,8,9,10 жерге келіп қон.Шығармашылық тапсырмаТоптық жұмыс: І-топ. Саны бар мақал ойла ІІ-топ. Саны бар жұмбақ ойла.ІІІ-топ.СанамақІV- топ Саны бар ертегі құрастыр.



IV. Қорытындылау.V. Үйге тапсырма беру. 486-жаттығу




« Кім зерек?» ойыны













Топтар бір-бірін бармақпен бағалайды,

















Сергіту сәті

мұғалім тарапынан смайликтер жапсырады.
Соңы

Кері байланыс.Бүгін не үйрендік? Сабақ соңында смайликтер санына қарай балдық жүйемен бағалайды.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!