Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты:
|
1.1.4.1. Мұғалімнің
көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін
түсіну.
1.1.5.1.
Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген
мәтінді түсінгенін білдіру.
1.2.4.1. Шағын
мәтінді қарапайым оқиғаларды
мазмұндау
1.3.4.1 Мұғалімнің
көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім?
не? қандай? қанша?) қою.
1.4.4.1. Бас әріптер
мен кіші әріптерді және оларды бір-бірімен дұрыс байланыстырып
жазу; санитарлық гигиеналық талаптарға сай
жазу.
1.5.2.1. Әріп пен дыбысты
ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс
айту.
|
Сабақтың
басы
(2-5
минут)
|
(МК) Оқушыларды көңіл-күйлерін
сұраймын. Сабақтың басында видеоролик көрсетемін.. Видеоролик не
туралы екенін сұрап, сабақтың мақсатын айтып кетемін. Презентация
бойынша оларға көрсету. Саяхатқа біз немен барамыз? Иә, пойызбен
барамыз.
|
|
Сабақтың
ортасы
(6-30
минут)
|
Сосын оқушылардың
назарын тақтада ілулі тұрған стикерге аудару. Оқушылар бір-бірден
келіп, жазылып тұрған сөздерді оқиды. Қағазда жазылған сөздер
бойынша Ә және Ө «вагонына» отырады. Оқушылар өз орнын тауып
отырғаннан кейін, бір оқушы басқаларында болған сөздерді атап
шығуға тырысады. Ал, вагондарға жайғастық. Енді 1-ші аялдамамызға
да жеттік. Аялдаманың атауы «Сөздер»
аялдмасы. Әр топ Ә және Ө әріптеріне
мысал келтіреді. Әрбір дұрыс жауапқа 1-ші топ 2-ші топты, 2-ші топ
1-ші топты бағалайды. Бағалауға олар қызыл, сары және жасыл түсті
смайлик беріледі. Олар оны бағалау қағазына жапсырады. Оларға
таратылған сөздерді жазып
шығады.
Келесі аялдама
бізде «Сөз
тіркесі». Бұл аялдамада оқушылар
берілген суреттерге қарап: Мынау – әже деп жауап
береді.
Жолда шаршаған
боларсыңдар. Енді кішкене бой сергітіп алайық. Экранға назар
аударыңдар. «Қыдырып қайтайық» видеоролигі
көрсетіледі.
Алдымызда «Сөйлемдер» аялдамасына да жетіп қалдық.
Бұл жерде оқушылар берілген сөйлемдерге жіктік жалғауда тұрған
етістікті қояды.
Мен мектепке
мәшинемен барамын.
Сен мектепке
мәшинемен барасың
Ол мектепке
мәшинемен барады.
Біз мектепке
мәшинемен барамыз.
Соңғы «Мәтін» аялдамамызға да жетіп
қалдық.
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мәтін не туралы? Мәтінге сәйкес
келетін суретті тауып, бояңыз.
Мынау - мәшине.
Мәшиненің түсі жасыл. Дөңгелектері қара. Терезелері
көгілдір.
Енді, сабақтан алған
әсерлеріңді білейік. Тақтада ілулі тұрған әр-түрлі көңілді
смайликтерге, өз стикерін барып
жапсырады.
|
презентация, Қыдырып
қайтайық» видеоролигі, бағалауға арналған қағаз, түрлі түсті
смайликтер, бағалауға
арналған
бағдаршам
|
Сабақтың
соны
31-35
минут
|
Балалар, бүгін біз саяхатқа
немен бардық? Саяхат сабақ сендерге ұнады ма? Енді біз бүгінгі
сабақтың қорытындысын айтып, бір-бірімізді бағалайық. Сабақта кім
қандай смайликке ие болды?
Неге?
|
|