Материалдар / ашық сабақ Саяхат 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ Саяхат 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өз тәжірибемен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
320
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 5-бөлім.Саяхат.

Мектебі: Астрахан ауданы «Жалтыр ауылының №3 ЖОББ» КММ

Тақырыбы:

Саяхат

Мұғалімі:

Жуванищева Ж.А

Сынып: 1-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

1.1.5.1. Қимыл-қозғалыс, сұрақ қою, қысқа жауап арқылы тыңдаған/көрген мәтінді түсінгенін білдіру.

1.2.4.1. Шағын мәтінді қарапайым оқиғаларды мазмұндау

1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою.

1.4.4.1. Бас әріптер мен кіші әріптерді және оларды бір-бірімен дұрыс байланыстырып жазу; санитарлық гигиеналық талаптарға сай жазу.

1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:

Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, қандай көлікпен саяхатқа шығатындарын айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып бойынша белсенді сөздік қорды еркін қолдана алады, тақырып көлемінде өзара тілдесе алады.

Кейбір оқушылар:

Өздерінің қандай көлікпен саяхаттайтыны туралы еркін айта алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері:

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)

(МК) Оқушыларды көңіл-күйлерін сұраймын. Сабақтың басында видеоролик көрсетемін.. Видеоролик не туралы екенін сұрап, сабақтың мақсатын айтып кетемін. Презентация бойынша оларға көрсету. Саяхатқа біз немен барамыз? Иә, пойызбен барамыз.


Сабақтың ортасы

(6-30 минут)

Сосын оқушылардың назарын тақтада ілулі тұрған стикерге аудару. Оқушылар бір-бірден келіп, жазылып тұрған сөздерді оқиды. Қағазда жазылған сөздер бойынша Ә және Ө «вагонына» отырады. Оқушылар өз орнын тауып отырғаннан кейін, бір оқушы басқаларында болған сөздерді атап шығуға тырысады. Ал, вагондарға жайғастық. Енді 1-ші аялдамамызға да жеттік. Аялдаманың атауы «Сөздер» аялдмасы. Әр топ Ә және Ө әріптеріне мысал келтіреді. Әрбір дұрыс жауапқа 1-ші топ 2-ші топты, 2-ші топ 1-ші топты бағалайды. Бағалауға олар қызыл, сары және жасыл түсті смайлик беріледі. Олар оны бағалау қағазына жапсырады. Оларға таратылған сөздерді жазып шығады.

Келесі аялдама бізде «Сөз тіркесі». Бұл аялдамада оқушылар берілген суреттерге қарап: Мынау – әже деп жауап береді.

Жолда шаршаған боларсыңдар. Енді кішкене бой сергітіп алайық. Экранға назар аударыңдар. «Қыдырып қайтайық» видеоролигі көрсетіледі.

Алдымызда «Сөйлемдер» аялдамасына да жетіп қалдық. Бұл жерде оқушылар берілген сөйлемдерге жіктік жалғауда тұрған етістікті қояды.

Мен мектепке мәшинемен барамын.

Сен мектепке мәшинемен барасың

Ол мектепке мәшинемен барады.

Біз мектепке мәшинемен барамыз.


Соңғы «Мәтін» аялдамамызға да жетіп қалдық.

Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мәтін не туралы? Мәтінге сәйкес келетін суретті тауып, бояңыз.

Мынау - мәшине. Мәшиненің түсі жасыл. Дөңгелектері қара. Терезелері көгілдір.

Енді, сабақтан алған әсерлеріңді білейік. Тақтада ілулі тұрған әр-түрлі көңілді смайликтерге, өз стикерін барып жапсырады.


презентация, Қыдырып қайтайық» видеоролигі, бағалауға арналған қағаз, түрлі түсті смайликтер, бағалауға арналған

бағдаршам































Сабақтың соны

31-35 минут

Балалар, бүгін біз саяхатқа немен бардық? Саяхат сабақ сендерге ұнады ма? Енді біз бүгінгі сабақтың қорытындысын айтып, бір-бірімізді бағалайық. Сабақта кім қандай смайликке ие болды? Неге?


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!