×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ Сәулеттік ғимараттар мен нысандардың (имитация немесе өз идеялары) нобайы, сызбасы 9 сынып

Автор:Балмуханов Нурболат Кобланович
Бағыты: Технология
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-26

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жинақтайды.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау;
Ойлау дағдыларыБілу және түсіну, қолдану.Жоғары деңгей дағдылары
Тілдік мақсат
Құндылықтарға баулуӨзіне және айналадағы адамдарға құрмет көрсетуге баулу Қоршаған ортаға деген оң көзқарасын дамыту.
Пәнаралық байланыс
Тақырып бойынша алдыңғы білімСәулет өнерінің үздік туындылары. Заманауи сәулет өнері. Қазақстан сәулет өнері. (заманауи және тарихи)
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы5 минут

Сабақ барысында:Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың зейінін шоғырландыру. - Суреттегі қандай ғимараттар ?-Бұл ғимараттар қалай салынады?(бірден салына ма,әлде жобалана ма?- Сәулет өнер туралы не білесіздер? Ендеше,бүгінігі сабағымыздың тақырыбы:



















Сабақтың ортасы30 минут - Оқушылар өз жұмыстарын қорғау.

Дескриптор: - Өз жұмыстарын қорғайды.



2-тапсырма. ТЖСәулет өнеріне сипаттама беру; Бағалау критерийі:
  • Сәулет өнері жайлы білу;

  • Сәулет өнерінің қасиеттерін талдау;

  • Дескриптор:
  • Оқушылар сәулет өнері туралы біледі;

  • Сәулет өнерінің қасиеттерін талдайды;





  • Кесте-сызба













































    Сабақтың соңы5 минутРефлексия"БББ" кестесі







    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




    Қалыптастырушы бағалау

    « Жарайсың »
    АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіре отырып оны сақтау .
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
    Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2:

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: