1.Cерпімділік күшін зерттеу
және оның білінуіне мысал келтіру
2.
3.Серпімділік күшінің қандай
жағдайларда байқалатынын түсінеді
(Т)« Мен зерттеушімін»
әдісі.
Топтарға доп, резинадан
жасалған ойыншықтар таратылып беріледі. Эксперименттер жасау арқылы
серпімділік күшін анықтау.
Тапсырма:
-
допты сығымдап, қайта
босат.
-
Не
байқадың?
-
Допты қатты қысып, босатқанда
не болды?
-
Рәзінкеден жасалған ойыншықты
алдымен қысып, одан кейін босатқанда өз қалпына келе
ме?
-
Қалай ойлайсыңдар денелер
неліктен өз қалпына келді?
Топ өз жауабын ортада шығып
айтады.
Дескриптор:
- эксперимет
жасайды;
- оның қорытындысын
айтады;
(Ұ) Проблемалық
сұрақ.
Мұғалім серіппені қолмен
тартып, одан кейін оны бос жібергенде, оның қайтадан бастапқы
қалпына келетінін көрсетеді.
-Ендеше, бұл күшті біз
серпімділік күші дейміз.
Бейнеролик
көрсету.
Анықтама:Дене пішінімен
өлшемдерінің өзгеруін «деформация» дейміз
(латынша деформация –
өзгеру).
Күш – бір дененің екінші
бір денеге әрекетін сипаттаймыз (мысалы қолдың допқа, желдің қайық
желкеніне, судің жүзушіге қарсы әрекетін айтуымызға
болады)
Серпімділік
күші – дене пішінін бастапқы
қалпына келтіруге көмектесетін күш.
Оны алғашқы рет
ағылшын ғалымы Роберт Гук ашқаны
туралы айтып өту.
Сергіту сәті және жаңа топ
құру. «Атом, молекула» ойыны
(Т) Кубизм
әдісі
Бағалау
критерийі:
1.Серпімділік күшіне өмірден
мысал келтіре алады
2.Бірнеше суреттер ішінен
серпімділік күшіне мысал болатын суреттерді
ажыратады
3.Серпімді, серпімсіз денені
ажыратады
Сипатта.
Серпімділік күші деген не?.
«Кластер» құрастыру түрлі суреттерден серпімділік күшіне мысал бола
алатын суреттерді жапсырады
Салыстыр
Берілген суреттердегі заттарды
екі топқа бөл. Салыстыр.
Ұсын
Серпімділік күшін кімдер
пайдаланады? Сурет бойынша әңгімелеңіз. Тағы қандай мысал келтіре
аласыз?
Дәлелде
Серпімділік күшінін
қажеттілігі неде? Оны қалай пайдаланады? Суретті
қарап, дәлел келтір
Ой
толғау
«Ішіне – сыртына» әдісін
қолдана отырып,күнделікті өмірде серпімділік күшінің білінуіне
мысал келтіру. (допты тебу, батутқа секіру, домбыра тарту, допты
лақтыру, шарда отырып секіру, рогатка ату, суға секіру, штанга
көтеру, қап көтеру, көтергіш кран, сырғанау, арбаны сүйреу,
машинаның жүруі, садақ тарту, сырықпен
секіру)
Талда
Серпімді және серпімсіз
денелер туралы білген және түсінгендерінді пайдаланып коллаж
жаса.
Дәптермен
жұмыс.
|