Материалдар / ашық сабақ Соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді? 9 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ Соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді? 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал тарих пән мұғалімдеріне арналған, ҚМЖ дайындауда көмегі тиіп қалар, себебі жаңа білім беру мазмұнына сай форматта құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2019
1272
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.1А Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы мектеп лицейі, Т.Рысқұлов ауданы

Күні: 07.03.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абиева Айгуль Аншибаевна

Сынып: 9

Қатысқандар: 20

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы

Соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгерді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.1.1 – демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгергенін біледі, түсінеді. Тарихи оқиғаларға қатысты ұғымдарды анықтайды. (білу, түсіну)

Басым бөлігі: Демографиялық зардаптардың себеп-салдарларын анықтап, талдайды . (түсіну, талдау)

Кейбірі: Қазақстандық демографияға қатысты мемлекет тарапынан жүргізіліп жатқан шараларды дәйектермен дәлелдейді, сипаттайды. (қолдану, бағалау)

Бағалау критерийі

- демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасайды. (талдау, жинақтау)

Тілдік мақсаттар


Термин сөздермен жұмыс, демографиялық зардаптар туралы зерттеулермен танысады, (оқылым, жазылым), топта талқылайды, қорытынды жасайды (айтылым, тыңдалым)

Пәнге қатысты лексика мен терминология: демография, депортация, эмиграция, миграция, диаспора, репартирация, репрессия;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Демографияның зардаптарының себебі:

Демографияның зардаптарының салдары:

Менің ойымша ...

Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды, өйткені…

Құндылықтарға баулу



-Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау;

-Қарым-қатынас жасау қабілеті;

-Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

-Жауапкершілік;

-Өмір бойы оқуға дайын болу:

Пәнаралық байланыс

География, дүниежүзі тарихы

Алдыңғы білім


Депортацияға ұшыраған халықтар туралы білімін сұрақ –жауап әдісі арқылы нақтылаймын.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру сәті. Топтастыру

Ой шақыру.

Оқушыларды осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Слайдтан суреттер көрсетіп, оқушыларға төмендегі сұрақтар қоямын.

-Суретті көріп, Сізге қандай ой келді?

-Бүгінгі сабағымызда қандай мәселе зерттеледі деп ойлайсыздар?

-Депортация дегеніміз не?

-Неліктен белгілі бір халықтар депортацияға ұшырады?


Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушылармен бірге пысықтаймын. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударамын.

Тарихи концепт (фокус): Себеп және салдар

Мозайка әдісі (сурет қиындылары)

Слайд №1

Сабақтың ортасы

Барлық оқушы орындайды:

«Стоп-кадр» әдісі. Мәтінмен жұмыс.

1-тапсырма: Соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгергенін анықтаңыз.

Дескриптор:

-бейнеүзіндіні көреді;

-мәтінді оқиды;

-топпен талқылайды;

-қазақстандықтардың өміріндегі өзгерістерді анықтайды.

«Сәйкестендіру әдісі»Жаңа ұғымдармен жұмыс.

Тапсырма шарты: Термин сөздердің мағынасын сәйкестендіріп, ұғымдардың мәнін тарихи оқиғаларды көрсете отырып жазыңыз.

Термин сөздер

Мағынасы

Тарихи оқиғаларға қатысы

Депортация

Белгілі бір халықты күштеп көшіру


Урбанизация

Бір жерден екінші бір жерге көшіп қону


Миграция

Ауылдан қалаға көшу


Рурбанизация

Түрлі себептермен бөгде елдің аумағында тұрып жатқан адамдарды өз отанына кері қайтару


Эмиграция

Адамдардың белгілі тобын саяси қудалау


Диаспора

Қаладан ауылға көшу


Репатриация

Басқа мемлекетке түпкілікті немесе уақытша тұруға кету


Репрессия

Ұлттың атажұрты болып табылатын елден тысқары өмір сүретін бір бөлігі


Дескриптор : білім алушы:

- Термин сөздермен танысады, мағынасын түсінеді;

-Термин сөздердің мағынасына сипаттамасы жазады;

-Термин сөздің мәнін тарихи оқиғаларға қатысты қолданып сипаттайды;

- Өзара алмасып, қатемен жұмыс жасайды;

- Өзара бағалайды;

Қалыптастырушы бағалау. Ауызша бағалау. Жақсы! Жарайсың! Керемет! Мен күткен нәрсе!

Басым бөлігі орындайды: «Кластер» әдісі

2 -тапсырма: Демографиялық зардаптардың себеп-салдарларын анықтаңыз.

Қоныстандыру

саясаты







Дескриптор: білім алушы

-Мәтінді оқып, топта талқылайды;

-Демографиялық жағдайға қоныстандыру саясатының тигізген зардабының себебін анықтап талқылайды;

-Демографиялық жағдайға қоныстандыру саясатының тигізген зардабының салдарын анықтап талқылайды;

-Қорытынды жасайды;

-Флипчартқа түсіріп, сынып алдында қорғайды

Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақпен» бағалау (өзара топпен бағалау)

ПТМС формуласы (кейбір оқушылар орындайды)

3-тапсырма: Қазақстандық демографияға қатысты мемлекет тарапынан жүргізіліп жатқан шараларды дәйектермен сипаттаңыз. Берілген мәселе бойынша ақпаратты жинағаннан кейін ПТМС формуласын қолдана отырып талдаңыз.

Дескриптор: білім алушы -

-Позиция ...... (мен солай санаймын)

-Түсіндіру ......(..... себебі)

-Мысал (мен мұны мынандай мысал арқылы дәлелдей аламын)

-Салдар ( айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын)

Қосымша №1


Таратпа материал


Слайд №














































Слайд №

Қосымша


Таратпа материалдар


Флипчарт,

Маркер, стикер
















Сабақтың соңы


КБ. Қалыптастырушы бағалау.

- Менің бүгін білгенім...

- Менің бүгін үйренгенім...

- Менің байқағаным...

- Мен келесі мәселелер бойынша білгім келеді

Бағалау парақтарын тарату




Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар: «Стоп-кадр» әдісі арқылы соғыстан кейінгі қазақстандықтардың өмірі қалай өзгергенін анықтады. «Сәйкестендіру» әдісімен термин сөздердің мағынасын сәйкестендіріп, ұғымдардың мәнін тарихи оқиғаларды көрсете отырып жазды.

Басым бөлігі: «Кластер» әдісі бойынша демографиялық зардаптардың себеп-салдарларын анықтап, талдады.

Кейбір оқушылар: ПТМС формуласы әдісі арқылы

қазақстандық демографияға қатысты мемлекет тарапынан жүргізіліп жатқан шараларды дәйектермен сипаттады. Берілген мәселе бойынша ақпаратты жинағаннан кейін ПТМС формуласын қолдана отырып талдады

Қалыптастырушы бағалау. Ауызша бағалау. Жақсы! Жарайсың! Керемет! Мен күткен нәрсе!

Қалыптастырушы бағалау. «Басбармақпен» бағалау (өзара топпен бағалау)

Қалыптастырушы бағалау.

- Менің бүгін білгенім...

- Менің бүгін үйренгенім...

- Менің байқағаным...

- Мен келесі мәселелер бойынша білгім келеді

Сынып тазалағын сақтау

Алтын ережені сақтау

Компьютер, интернетпен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды.

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді, себебі, сабақ оқушылардың барлық қажеттіліктеріне орай құрылды.


Оқушылар сабақ барысында белсенді қатысып отырды. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді, уақыт тиімді пайдаланылды.

Сабақ жоспарынан ауытқу болған жоқ

Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!