Сабақ № Сабақ өтілетін күн:
| 8 сынып (13-14 жасар)Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы | Барлық оқушы саны:Қатысқаны: |
Сабақ тақырыбы | §9.Сырым Датұлы бастаған ұлт азаттық көтерліс |
Жалпы мақсаттар | Қозғалыстың алғышарттары, себептері, мақсаты, сипаты туралы түсінік бере отырып, қазақ халқының азаттық жолындағы ерлік күресін ұйымдастырушы Сырым Датұлы батыр, саясаткер, мәмлегер болғанын ашып көрсету. |
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы |
Түйінді идеялар | «бостандық,тәуелсіздік» |
Әдіс-тәсілдер | «кластер қорғау», «Жигсо», «сөз жұмбақ», «аялдама» , «венн диаграммасы» тәсілдер: жұптық, топтық, ұжымдық |
Көрнекіліктер | Интерактивті тақта, слайд, карта, кесте, суреттер |
Дереккөздер | Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы «Мектеп» 2012 |
Оқыту нәтижелері | Қозғалыстың алғышарттары, себептері, мақсаты, сипатымен танысыды, қазақ халқының азаттық жолындағы ерлік күресін ұйымдастырушы Сырым Датұлына тұлға ретінде баға береді. |
Сабақ барысы | Оқу белсенділінгін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау (формотивті, суммативті) |
Сабақ кезеңдері:1-кезең:-ұйымдастыру (3 мин.) |
«Жылулық шеңбері» сабаққа психологиялық дайындық | Жылулық шеңбері (сабаққа оқушылардың көңіл күйлерін көтеру, ынталандыру мақсатында).«таңдау» әдісі бойынша топқа бөледі.-топқа бөлу-ойлау жұмысына ынталандыру-белсенді іс әрекетке жұмылдыру | - сәлеметсіз бе?- жақсы ...«Мен саған... тілеймін» бір-біріне тілектер айтады.
Топқа бөлініп, топтағы әркімнің атқаратын жұмыстарын белгілейді. (топ басшы сайлайды)1-топ «бостандық»2-топ «тәуелсіздік»
|
|
-Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) | Сөз жұмбақ | оқушылардың білім деңгейін бақылайды. - қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;- белсенді әрекетке жұмылдырылады;- ойлау жұмысына ынталандырылады. | 2 топқа бөлінген оқушылар, өткен тақырып бойынша кластерлерін қорғайды. Жұппен жұмыс істеу, ойлау, біліммен бөлісу. | «Екі жұлдыз бір тілек» |
-Сергіту сәті (2 мин.) |
| Сергіту сәтін жасау (қара жорға биі) | Әр дене мүшелерін қозғалтып іс қимыл келтіреді. | Қошемет көрсету |
-Жаңа сабаққа даярлық. (2 мин.)
| Ой қозғау, ой дамыту | «Сырым Датұлы» | Бейне көріністі, суреттерді көріп, жаңа тақырыптың маңыздылығына мән береді, түйінді идея шығарады. | Мадақтау«Жақсы»«Жарайсың» |
-Жаңа сабақ. (20 мин) | Жигсо әдісі | Мәтінмен таныстыру.Тақырып жоспрына қарай әр топқа тапсырма беріледі. Жаңа тақырыпты меңгертуге дайындық барысында Жигсо – ұжымдық оқыту әдісін қолданады. Бұл кезеңнің маңызы әр оқушы бірін – бірі оқытуға, сол арқылы ойлауға үйренеді. Жигсо стратегиясы тақырыпты өз бетімен меңгеру, сараптау, оқығанды есте сақтау үшін өте тиімді.
| Оқушылар күн ретін және жаңа тақырыпты жоспар құрып, дәптерлеріне жазады.- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;- 1-топ «Отарлық езгінің күшеюі»- 2-топ «Көтерілістің басталу себептері мен барысы»- 3-топ «Көтерілістің шешуші кезеңі және оның жеңілуі»-4-топ «Көтерілістің жеңілуі және тарихи маңызы»Топтық жұмыс (әр оқушы өз пікірін ортаға салады) Жұмысты қорғау - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады. - топ болып жауап берудің дұрыс амалын талқылайды. |
|
| «Конверттегі сұрақ» әдісі | Топтардың жауаптарын бақылайды. | Әр топ мүшелері таңдаған топтарына конветке салып сұрақ жолдайды. Әр топ «Конверттегі сұрақ» әдісімен алған сұрақтарына жауап беріп, алғырлық қабілеттерін танытады. | Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды |
Бекіту (5 мин.) | «Аялдама» | Оқушыларға әр аялдамаға тоқтап ондағы сұрақтарға жауап жазуды жүктейді. | Оқушылар әр аялдамаға тоқтап ондағы сұрақтарға жауап жазады | «Бағдаршам» |
- Қорытындылау.(3 мин) | «Кім жылдам»ойыны |
| Оқушылар топ болып кестені толтырады. | Мадақтау«Жарайсыңдар» |
-Бағалау. (1 мин) |
| Білімберін анықтап, оқушыларға жиынтық баға қояды. | Әр топ басшылары өз топтарының мүшелерін бағалайды. Күнделіке баға қойдырады |
|
-Үйге тапсырма. (1 мин) |
| §9. оқу, мазмұндау, тест құрастыру, кесте толтыру | Тапсырманы күнделіктеріне жазады |
|
-Кері байланыс. (1 мин) | «ББҮ» | Оқушыларға ББҮ кестесін таратып береді | Сабақтың ұнаған, ұнамағандығын, қиын, қиынеместігін, соңында қандай сезімде болғандығын білдіреді. |
|