Материалдар / Ашық сабақ "Сызықтық функция және оның графигі " 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Сызықтық функция және оның графигі " 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық функция және оның графигі тақырыбындағы ашық сабақ жас ұстаздарға сабақ жоспарын құрып, үйрену үшін көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2018
2216
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7.2А: Функция. Функция графигіҚ.Әбдіғұлов атындағы №34 орта мектеп гимназиясы
Күні: 15.11.2017.Мұғалімнің аты-жөні: Егембердиева Замира Айтказиевна
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:Сызықтық функция және оның графигі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.5.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау.
Сабақтың мақсаты:Оқушылар сызықтық функцияның графигін салады, орналасуын анықтайды
Бағалау критерийлері-сызықтық функцияның графигін салу жолын біледі;-сызықтық функцияның графиктеріне сәйкес формула түрінде жаза алады; -k мен b-ға байланысты графиктін орналасуын біледі;
Тілдік мақсатОқушылар: функция ұғымы бойынша математикалық терминдерді дәл қолдана отырып, өз тұжырымдарын талқылайды; Пәнге тән лексика мен терминология:Тәуелділік, функция, аргумент, тәуелсіз айнымалы, тәуелді айнымалы, функцияның мәні, функцияның анықталу облысы, функцияның мәндерінің облысы, функциның берілу әдістері, функция графигі, сызықтық функция.Тура пропорционалдық, пропорционалдық коэффициент.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элемент сәйкес қойылады;Тәуелділік функция болады/болмайдыАргументтің көрсетілген мәнінде функцияның мәні ... боладыФункцияның көрсетілген мәнінде аргументтің мәні ... болады Берілгендердің қайсысы айнымалы/тұрақты болады?Функция формуламен/ кестемен/ графикпен/ сипаттаумен берілген.а мен b шамалары тура пропорционалСызықтық функция графигін салудың алгоритміБерілген сызықтық функция графигі ... координаталық ширекте орналасқанГрафиктердің қиылысулары ... білдіреді
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» идеясын негізге ала отырып жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.Сабаққа жауапкершілікпен қарауға, топтық және жұптық жұмыста белсенділік танытуға, көмектесу. Ынтымақтастыққа баулу.
Пәнаралық байланыстарБұл тақырып кейбір тәуелділіктердің, мысалы физика пәнінде, арасындағы байланыстарды модельдеуге керектігін көрсетеді және сол тәуелділіктердің графиктерін салуға көмектеседі.
ИКТ қолдану дағдыларыпрезентация
Бастапқы білім

Сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шеше алу; шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдеріСабақта орындалатын іс-әрекеттерОқыту ресурстары
Басы5 минутІ. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;Видеоролик «Графиктер биі» арқылы сабақ тақырыбын анықтауҮй тапсырмасын тексеру (Ауызша тексеріп шығу)ІІ. Жаттығу. ІІІ.Тақырыпты айқындауСабақ мақсаттарымен таныстыру

Видеоролик
Cабақтың ортасы(28минут)



























3 минут

































5 минут























































8 минут































12 минут



































































































































































4минут





















































2 минут



















1 минут
Алдыңғы білімді жаңғырту: Фронталды жұмыс



Тест жеке тапсырма1.Сызықтық функцияның графигі?1) кесінді2) түзу3) сәуле2. Қай функция сызықтық болып табылады?1)y = х22)y = 3)y = 2х +73. Қай функция сызықтық болып табылады?1)y = х22)y = 3)y = 2х +74. Берілген функцияда у-тің мәнін табыңыз, егер х = 1 1) 2,52) -23) -6,55. Берілген функцияның анықталу облысын тап у= 2х+31)Д(у)= (2; 3)2)Д(у)= (; 3)Д(у)= (; 3)Мұғалімнің кері байланысыЖауаптары

«Ойлан, жұптас, бөліс» жұптық жұмысБерілген кестені толтырып функцияның графигін сыз:а) у=-0,5х-2; а) у=0,5х-2;б) у=3х-1. б) у= -3х+1

«Кейс тапсырмалары» топтық жұмыс1-кейс тапсырмалары «Графикті оқу»



















































Үйге тапсырма: Берілген фунциялардың графиктерін салыңдар.


Слайд 3













Слайд 4



























Слайд 5











Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ні қолдануҚұндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Деңгейі жоғары оқушылар күрделі есептерді түгел, әрі дұрыс шығарады.Есептерді бағалау критерийлері бойынша, оқушылар бірін-бірі бағалаймын.

Презентация. Бір-біріне көмектесу.
РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты?Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма?

Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
  
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты):1: 2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!