Сабақта оқушылар
білетін ұғымдар қолданылады және жаңа ұғымдар енгізіледі. Сондықтан
материалмен танысу барысында сөздікке жаңа терминдер
енгізіледі.
Әртүрлі іс-әрекеттер
жасау барысында оқушылар бағалау парағын толтырады. Сабақтың
соңында қорытынды жасалады және мұғалімнің жұрналында белгіленеді,
бұл оқушылардың нәтижелерінің және сабақтың арасындағы кезеңдердің
қорытындыларының диагностикасын жасауға
көмектеседі.
Үй жұмысын
тексеру – 5
мин
Оқушылар үй жұмысы
шешімінің үлгісі және мұғалім ұсынған критерийлер бойынша өзінің
жұмысын бағалайды және сабақтың бірінші кезеңіне шыққан пайызды
анықтайды.
Ой
қозғау – 7 мин
Сәйкестендір.
Сызықтық функцияның
жалпы формуласы
|
|
қиылысады
|
укх+в формуласымен
берілген сызықтық функциялардың графиктері х-тің коэффициенттері
әртүрлі болғанда
|
беттеседі
|
Сызықтық функцияның
графигі қандай болады?
|
укх+в
|
укх+в формуласымен
берілген сызықтық функциялардың графиктері х-тің коэффициенттері
және в саны бірдей болғанда
|
параллель
|
Тура пропорционал
функцияның графигін көрсет
|
Түзу
сызық
|
укх+в формуласымен
берілген сызықтық функциялардың графиктері х-тің коэффициенттері
бірдей болғанда
|
укх
|
Жұмысты орындағаннан
кейін оқушылар дұрыс жауаптар саны бойынша өздерін бағалайды және
пайыздарын бағалау парағына жазады.
Өткен тақырып
бойынша жұмыс–10 мин:
Бұл кезеңде оқушыларда өмір бойы білім
алуға бейімделу құндылығы дамиды. Сонымен қатар жұптасып бекітуге
тапсырмаларды орындау барысында оқушыларда оқуға бейімділігі, ақпаратты өзбетінше
табу, жағдайды талдау дағдылары дамиды.
Кестені
толтыр
Берілген формула
бойынша у-2х+1 кестені
толтыр
Оқушылар жауаптарын
өз дәптерлеріне жазады, жұмыс аяқталған соң өзін-өзі және
бірін-бірі тексереді.
Бекіту
–
15 мин:
Берілген материалды
тереңдету және жаңа ситуацияларға бейімделу мен мәселелерді қою,
шешім қабылдау құндылықтарды дарыту үшін оқушылар шығармашылық
тапсырмаларды орындайды, мұнда оқушылар өз деңгейлеріне қатысты
тапсырманы таңдауға құқылы.
Жұптық
жұмыс:
1) функцияның графигі берілген. Осы функцияның формуласын
жазыңыз.
Жұмысты орындағаннан
кейін дәл осы тапсырманы орындаған екінші жұбымен жауаптарын
салыстырады, Жауаптар талқыланады, дұрыс жауапты таңдау шешім
қабылданады, содан соң топтарға бірігіп оқушылар қайтадан талдау
жүргізеді ( бірін-бірі тексереді).
Қорытынды
– 2 мин
Оқушыларда жағдайды
талдау, қорытындылау, орындаған жұмыс туралы қорытындылар жасау
дағдылары дамиды.
Сабақ барысындағы
орындаған жұмыс бойынша оқушылардың жуаптары бағаланады және
түсініктер беріледі (әрбір оқушының орта пайызы
орындаған іс-әрекеттің
түрлеріне қойылады ).
IV. Үй
жұмысы – 1 мин. ( Оқушылардың назарын тапсырмаларға аударып,
сұрақтар туындайтын болса жауап беру).
Оқушы жақсы
нәтижелерге жету үшін оқушы келесі кұндылықтарды дамытады: мақсатқа
жету табандылығы, еңбеккорлық, академиялық
шынайлық).
Үй
жұмысы:
23,9 есепті
шығару
|