Материалдар / Ашық сабақ Табиғи индикаторлар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Табиғи индикаторлар

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2020
498
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Тапсырма №1

5 Лабораториялық жұмыс Табиғи объектілердің ерітінді ортасын анықтау

Жұмыс барысы:

  • Заттардың атаулары жазылған сынауықтарға кезекпен әмбебап индикаторды орналастырыңыз.

  • Қышқыл, бейтарап және сілті шектерін көрсетіп, берілген түрлі-түсті кестені пайдаланып, берілген үлгілердің ортасын анықтау.

  • рН-метр пайдаланып, алынған нәтижелерді салыстыра отырып, сандық мәндерді өлшеу.

  • Нәтижелерді кестеге енгізу

Нәтижесі:

Ұсынылаған

реактивтер

Әмбебап индикаторға әсері

рН-метр пайдаланып алынған сандық мәні

Қорытынды

түсі

ортасы

Лимон шырыны





Алма шырыны





Айран





Сабын





Чеснок сығындысы






Тапсырма №2

Төмендегі кестені толтыр:

Индикаторлар

Қышқылдық ортада

Сілтілік (негізде) ортада

Бейтарап ортада

Лакмус




Фенолфталеин




Метилоранж





Бағалау критерийі

Дескриптор

Табиғи қышқыл мен сілтілерді атай алады және кейбір қасиетін сипаттайды


Берілген заттың әмбебап индикаторға әсерін жазады

Ортасын анықтайды

рН- метрмен ортасын анықтады

Қорытынды жасай алады

Химилық индикаторларды ажыратады және әр түрлі ортадағы түс өзгерісін біледі


Лакмус, фенолфталейн, метилоранждың түс өзгерістерін біледі

Қышқылды және сілтіні әмбебап индикатор көмегімен анықтай алады


Заттарда индикатор түсін қандайға өзгертетінін жазады


Қышқылдылық және сілтілік қарама-қайшы болып табылатынын және бір бірін бейтараптай алатынын біледі

Бейтараптану реакциясын түсінеді









Тапсырма №1

6 Лабораториялық жұмыс Химиялық индикаторларды сынау

Құрал –жабдықтар: Индикаторлар: Метилоранж-20мл, Лакмус-20мл, Фенолфталеин-20мл

0,1М 10 мл ұсынылған қышқылдар: лимон қышқылы, хлорсутек қышқылы, фосфор қышқылы, сірке қышқылы. Ұсынылған сілтілер: 0,1М натрий гидроксидінің ерітіндісі, кір сабын ерітіндісі, кір жуғыш ұнтағының ерітіндісі.

Жұмыс барысы:

  1. 3 сынауыққа ұсынылған қышқылдардың бірін құю.

  2. Біріншісіне 1-2 тамшы метилоранж, екіншісіне фелонфталеин және үшіншісіне - лакмус қосу.

  3. Индикатор бояуының өзгеруін белгілеу.

  4. Нәтижелерді кестеге енгізу

  5. 3 сынауыққа ұсынылған сілтілердің бірін құю.

  6. Біріншісіне 1-2 тамшы метилоранж, екіншісіне фенолфталеин және үшіншісіне - лакмус қосу.

  7. Индикатор бояуының өзгеруін белгілеу.

  8. Нәтижелерді кестеге енгізу.

  9. Атқарылған жұмыс туралы қорытынды шығару.

Қышқылдар

Индикаторлар

Қорытынды

лакмус

метилоранж

фенофталеин




















Негіздер

Индикаторлар

Қорытынды

лакмус

метилоранж

фенофталеин






















Бағалау критерийі

Дескриптор

Химиялық индикаторларды және олардың түстерінің түрлі ортада өзгеруін көрсетеді.


Фенолфталеиннің қышқыл және сілті ерітіндісіндегі түс өзгерісін біледі

Лакмустың қышқыл және сілті ерітіндісіндегі түс өзгерісін біледі

Метилоранждың қышқыл және сілті ерітіндісіндегі түс өзгерісін біледі

Қорытынды жасай алады

Қышқыл мен негіздің бір – бірін бейтараптау әрекетін түсіндіреді

Қышқылды негізбен, негізді қышқылмен бейтараптауға болатынын жазады












Фамилия, имя учащегося/Оқушының аты-жөні/ Name of student:

____________________________________________________________________________

Сынып_________ Күні ______________

Мақсаты: 7.3.4.1 «қышқылды» және «сабынды» заттардың табиғи қышқылдар мен сілтілер бола алатындығын білу

7.3.4.2 әмбебап индикатор көмегімен сілтілер мен қышқылдарды анықтау


Болжам:

Күтілетін қауіп -қатер:


Лабораториялық жұмыс №6 «Қышқылдық және сілтілік ерітінділердің ортасын зерттеу»

Жұмыс барысы:

  1. 3 сынауыққа ұсынылған қышқылдардың бірін құю.

  2. Біріншісіне 1-2 тамшы метилоранж, екіншісіне фелолфталеин және үшіншісіне - лакмус қосу.

  3. Индикатор бояуының өзгеруін белгілеу.

  4. Нәтижелерді кестеге енгізу

  5. 3 сынауыққа ұсынылған сілтілердің бірін құю.

  6. Біріншісіне 1-2 тамшы метилоранж, екіншісіне фелолфталеин және үшіншісіне - лакмус қосу.

  7. Индикатор бояуының өзгеруін белгілеу.

  8. Нәтижелерді кестеге енгізу.

  9. Атқарылған жұмыс туралы қорытынды шығару.


Заттар

Метилоранж

Лакмус

Фенолфталеин

Әмбебап индикатор

Лимон қышқылы





А





Күкір қышқылы





натрий гидроксиді ерітіндісі






калий гидроксиді ерітіндісі




578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!