Материалдар / Ашық сабақ Таңғажайып ертегілер 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Таңғажайып ертегілер 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2019
6444
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пәні: әдебиеттік оқу

Мектеп: Ә.Бөкейханов атындағы №1 гимназия

Тақырыбы:

Таңғажайып ертегілер

Күні:6.12.2019

Мұғалімнің есімі: Арыстанбекова Б.А.


Сынып:4 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

4.2.7.1 Балалардың халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру.

4.2.7.2 Балалардың ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады

Суреттер мен сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын болжай алады

Көпшілігі орындай алады

Мәтіннен негізгі мәліметті тауып, түсініп айтады

Кейбір оқушылар орындай алады

Жиналған мәліметтерге сүйене отырып тапсырмаларды орындай алады

Жетістік критерийлері:


Тақырыпты болжайды, сұрақтарға жауап береді, постер жасайды, сұрақ құрстырады, кейіпкерлерді сипаттайды.



Тілдік мақсат:


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:

Алтын сақа, бай, бай баласы, жылқы, тұлпар, кемпір, бүйрек.

  • Сюжеттің дамуын болжау

  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

Алдыңғы оқу:

Ұлттық ойындарымыз

Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Сабақтың басы







Психологиялық ахуал қалыптастыру:

-Сәлеметсіздер ме балалар!

Күндей жадырап,

Айдай нұрланып,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай таза, мөлдір қөңілмен

Сабағымызды бастаймыз!

Топқа бөлу: 3 топқа бөлу.




























































































7 минут






Үй тапсырмасын тексеру:

1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?

2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?

3. «Орамал тастау» ойынын тақтаға шығып көрсету ұсынылады.

4. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)

5. Асықтың түсуіне қарай атауларын сұрау. ( суреттер көрсетіліп балалар анықтайды)

6. Асық ойынының атауларын білесіңдер ме?

Дескриптор:

  1. Ұлттық ойындардың түрлерін атайды.

  2. Орамал тастау ойынының ережесін сақтап ойнайды.

  3. Асық атауларын атайды.

  4. Асықтың түсуіне қарай атауларын атайды.

  5. Асық ойынының атауларын атайды.

Жаңа сабақ:

  • Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.


Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:

Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.

       Түсіну:

Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан – ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге жеткен. Әр кезеңде ертегі айтушылар өз жандарынан ертегі мазмұнына жаңа оқиғалар қосқан. Сөйтіп ол үнемі жаңарып, толықтырылып, жетілдіріліп отырған.

Халық ерте кезде-ақ әрқашан зұлымдықты әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп, қолдана алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға тез жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп, асыл қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы, даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар. Ертегілердің үш түрі бар. Олар:

1. Хайуанаттар туралы ертегілер

2. Қиял – ғажайып ертегілер

3. Шыншыл ертегілер


Оқулықпен жұмыс:

  • Оқулықта берілген ертегіні балалрға оқу ұсынылады.

Дескриптор:

  1. Қатесіз оқу.

  2. Дауыс ырғағын сақтау.

  3. Сыныптасынды мұқият тыңдау.


Жаңа сабақты бекіту.

  • Балалар ертегі желісі бойынша бір-біріне сұрақ қояды.


Топтық жұмыс: ( постер құру)




Дескриптор:

  1. Топ мүшелері жұмысқа толық қатысады.

  2. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

  3. Берілген кейіпкерді сипаттайды.



Жұптық жұмыс: «Шын жалған ойыны»

Ал енді дайын болсақ, бірінші жұп оқиды қалған жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.


Тұжырым

Шын-жалған

Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.



Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.



Өкпе сұлу қызға айналады



Кемпір байдың жағасынан алады



Бай кемпірден қашып кетеді



Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды



Кемпір балаға сақасын алып береді



Сақаны алуға баланың аты көмектеседі



Кемпірдің 7 тісі бар



Балаға қарлығаш және төбеттер көмектеседі.






Рефлексия

2 минут

« Эмоция аралдары»



Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Төмен деңгей оқушыларына:

  • қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну;

  • мәтін мазмұны бойынша қосымша мәліметтер беру;

  • «прожектор» моделін ұсыну;


Орта деңгей оқушыларына:

  • көркемдегіш құралдар үлгісін беру;

  • мәтін мазмұны бойынша қосымша деректер ұсыну;

  • әуе шары сызбасын ұсыну;


Жоғары деңгей оқушыларына:

  • ұлттық құндылық туралы мәлімет беру;

  • көріктеу-айшықтау құралдары


  • "Оқушылардың шолуы" (өзін - өзі бағалау) - оқушылардың өзінің дербес оқуына шолу жасауы.

«Эмоция аралдары » - жалпы сабақ бойынша қай аралда тұрғандарын үлестірме қайықшаларды жапсыру арқылы көрсетеді





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!