Үй тапсырмасын тексеру:
1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін
білесіңдер?
2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен
таныстық?
3.
«Орамал тастау» ойынын тақтаға шығып көрсету
ұсынылады.
4.
Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер,
қойлақ)
5.
Асықтың түсуіне қарай атауларын сұрау. ( суреттер көрсетіліп
балалар анықтайды)
6. Асық ойынының атауларын
білесіңдер ме?
Дескриптор:
-
Ұлттық ойындардың түрлерін
атайды.
-
Орамал тастау ойынының
ережесін сақтап ойнайды.
-
Асық атауларын атайды.
-
Асықтың түсуіне қарай атауларын
атайды.
-
Асық ойынының атауларын
атайды.
Жаңа сабақ:
Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге
анықталады:
Сабақтың
тақырыбы: Таңғажайып
ертегілер.
Түсіну:
Ертегілер ауыз әдебиетінің ең
көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін
немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол
ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан –
ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге жеткен. Әр кезеңде ертегі
айтушылар өз жандарынан ертегі мазмұнына жаңа оқиғалар қосқан.
Сөйтіп ол үнемі жаңарып, толықтырылып, жетілдіріліп
отырған.
Халық ерте кезде-ақ әрқашан
зұлымдықты әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп,
қолдана алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға
тез жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп,
асыл қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге
арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы,
даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар.
Ертегілердің үш түрі бар. Олар:
1. Хайуанаттар туралы ертегілер
2. Қиял – ғажайып ертегілер
3. Шыншыл ертегілер
Оқулықпен жұмыс:
Дескриптор:
-
Қатесіз оқу.
-
Дауыс ырғағын сақтау.
-
Сыныптасынды мұқият тыңдау.
Жаңа сабақты бекіту.
Топтық жұмыс: ( постер
құру)
Дескриптор:
-
Топ
мүшелері жұмысқа толық қатысады.
-
Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
-
Берілген кейіпкерді сипаттайды.
Жұптық жұмыс: «Шын жалған
ойыны»
Ал енді дайын болсақ, бірінші жұп оқиды қалған
жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен
тарсылдатамыз.
Тұжырым
|
Шын-жалған
|
Бай жылқысын суғаруға көлге
келеді.
|
|
Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе
жүреді.
|
|
Өкпе сұлу қызға
айналады
|
|
Кемпір байдың жағасынан
алады
|
|
Бай кемпірден қашып
кетеді
|
|
Бала жылқы таңдауға келгенде
оған қасқа тай қарайды
|
|
Кемпір балаға сақасын алып
береді
|
|
Сақаны алуға баланың аты
көмектеседі
|
|
Кемпірдің 7 тісі
бар
|
|
Балаға қарлығаш және төбеттер
көмектеседі.
|
|
|