Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: " Балалық шақ. Қазіргі заман және балаларға жасалған мүмкіндіктер" , 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: " Балалық шақ. Қазіргі заман және балаларға жасалған мүмкіндіктер" , 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2020
5737
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Пәні: қазақ тілі                                        

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Бос уақыт және хобби

Мектеп: Д.М. Карбышев атындағы №16 орта мектеп

Күні: 03.12.19 ж.

Сынып: 5 «В»

Мұғалімнің аты-жөні: Усипбекова Н.Б.

Қатысқандар:            Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Балалық шақ. Қазіргі заман және балаларға жасалған мүмкіндіктер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме)

        1. - тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

        2. 5.1.3.1 -тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

  1. 5.4.4.1 - жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

Сабақ мақсаты

 

 

Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалым нәтижесінде негізгі сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді және оқылым мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Оқылым стратегияларын қолдана отырып, жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты таба алады

Кейбір оқушылар:

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беріп, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра отырып, тұжырым айта алады. Зат есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, қолдана алады.

Бағалау критерийі

  1. Тыңдалған мәтін мазмұнын түсініп, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады.

  2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін ажыратып, қолдана алады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Күрделі сөздер, күрделі сөздердің түрлері

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Алтындай қымбат уақыт, шаш етектен көп, кітап оқу

Жоғары дәрежелі сұрақтар:

  1. Уақытқа алтыннан басқа қандай теңеу айта аласыңдар?

  2. Уақытты «босқа өлтіру» дегенді басқа қандай сөздермен беруге болады?

  3. Уақыт неге тез зымырап өтеді деп ойлайсыңдар?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік елдің бесінші құндылығы бойынша оқушыларды еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алуға баулу;

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Уақыттың қадірі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбалард өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен)

Ресурстар

 

Сабақтың басы

    10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар топқа бөлініп отырады.

Ширату жаттығуы.  «Суретті сөйлет»

 Суреттерді оқушыларға көрсете отырып, тақырыпты болжау

 Оқушылар мынандай жауаптар айтуы мүмкін. «Мен үй тапсырмасын екі сағатта орындаймын. Мен күніне жарты сағат мультфильм қараймын. Мен 5 минуттың ішінде тісімді жуамын» деген жауаптарды тыңдауға болады.

  • Үй тапсырмасын тексеру

«Жалғасын тап» ойыны

Әдеби тілдің нормалары бойынша сұрақ пен жауаптарын тарату.Оқушылар сәйкестендіріп табады

Мысалы көпмағыналы сөздер – бірнеше мағынада жұмсалатын сөздер

5 – тапсырманы тексеру


Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilimsite.kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

adebiportal.kz

Сабақтың ортасы

      

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

     

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1-тапсырма

«Балалық шақ» мәтінін оқып, негізгі ойды анықтау.

Мәтін бойынша сұрақтар қою.


Күрделі сөздер ережесін түсіндіру

Күрделі сөздер

Біріккен сөздер

Қос сөз

Қысқарған сөз

Тіркесті сөз

Тасбақа

Ата - ана

АҚШ

Алпыс үш

Бүгін

Үлкен-кіші

БАҚ

Сары ала

Қыстыгүні

Көп - көп

ТБИ

Келе жатыр


3-тапсырма

1.Түбір сөздерді теріп жазып, жұрнақтар арқылы туынды сөздер жасаңдар

Жұмыс- жұмысшы, ағылшын- ағылшынша, уақыт- уақытша.


2.Оқылым мәтініндегі жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді теріп жазу.

(Топпен жұмыс)


4- тапсырма. Төменде абаққа үлгермеудің негізгі себептері көрсетілген. Басты себебі не деп ойлайсыңдар. Әр оқушы өз ойларын қағаз бетіне түсііріп, 3-4 сөйлеммен қорытындылайды.

  1. Өзіне деген сенімділікті жоғалту

  2. Білімге деген құлшынысының төмендеуі

  3. Мұғалім тарапынан қолдау аз

  4. Отбасындағы ауыр жағдай


Диалог мәтінінен тұбір сөздерді теріп жазып, туынды сөз жасау

Мысалы, футболшы, ағылшынша.

Тыңдаған мәтін мазмұны негізінде түсінгендеріңді  «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып айту.

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстыра отырып, мысал келтір.

Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды айт.

4-тапсырма. Ойдан түбір сөз жазып, оған жұрнақ жалғап, туынды сөз құрастыру


Қорытынды. Бүгінгі тақырып қаншалықты ұнады?

«Балалық шақ – келешегіме дайындық кезеңі» дегенді қалай түсінесіңдер?

Үй тапсырмасы. 5- тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

arman-pv.kz

 

Сабақтың соңы

10 минут

 

 

 

 

      Кері байланыс

 

 

Picture 5


 

 /almatykitap.kz



Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

        Жалпы сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды «Смайлик» әдісі арқылы жүргіземін.

      

     

 


Қорытынды

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!