Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы "Бұлбұл құс"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы "Бұлбұл құс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Құстарға ұқыпты қарауды, құстарға қамқорлық жасауды тәрбиелеу.Ойлау,сөйлеу, шығармашылық ойлау белсенділігін, шығармашылық қиялын дамыту.Бұлбұлдың сыртқы түрі мен дауысын білуге үйрету. Құстардың өміріне қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2022
281
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Группа/Тобы: №3 Ересек топ

Тәрбиеші/Воспитатель: Туяхбаева Ф.Е Білім беру саласы/Образовательная область: «Әлеуметтік орта» «Шығармашылық»

Тақырыбы/Тема Тақырыбы:"Бұлбұл құс"

Міндеттері:

1.Тәрбиелік- воспитательная: Құстарға ұқыпты қарауды, құстарға қамқорлық жасауды тәрбиелеу.

2.Дамытушылық- развивающая: Ойлау,сөйлеу, шығармашылық ойлау белсенділігін, шығармашылық қиялын дамыту.

3.Оқыту- обучющая: Бұлбұлдың сыртқы түрі мен дауысын білуге үйрету. Құстардың өміріне қызығушылығын арттыру.

Педагогикалық технологиялар /Пед.технологии: ауызша-балаларға сұрақтар, өлең оқу; көрнекі-иллюстрацияларды көрсету.ойын-танымдық әрекеттер.

Көптілділік: Бұлбұл-Соловей,құстар-птицы

Ресурстармен қамтамасыз ету/Ресурсное обеспечение: Ауызша-балаларға сұрақтар, өлең оқу; көрнекі-иллюстрацияларды көрсету.Ойын, танымдық әрекеттер.


Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы Ход организованной учебной деятельности


Ой балалар мен жұмыртқа тауып алдым,бұл ненің жұмыртқасы екен? Мынам қағазда жұмбақ жасырылыпты кім жұмбақтың жауабын табады? Осы суреттегі құс қандай құс жұмбақты шешіп құстың атын табайық.


Бақ та, бау да, орман да,
Естіртіп үнін бар маңға,
Жұрт тыңдайтын тамсанып,
Сан құбылтып ән салып,
Жататұғын бір тынбай,
Құсты аташы құртымда

Сайрайды бір талмайды,
Әнші құс бал таңдайлы.
(Бұлбұл)


Жарайсыңдар балалар біз бүгін сендермен бірге Орманға саяхатқа барамыз.

Ол үшін біз санамақ санайық.

Бір.екі,үш.

Орманға жолға түс,

Көзімізді жұмамыз

Орманға құс болып ұшамыз.

Біз орманда бұлбұл деген құспен танысамыз құстардың дауысын тыңдаймыз.

Негезгі бөлім.

Балалармен орманға барып бұлбұл құстың дауысын тыңдау.Суретпен жұмыс жасау сұрақтар қою.


1 Тапсырма:Салайд «Ғажайып құс бұлбұл»

-Балалар бұл қандай құс?

-Бұлбұл

Бұлбұлдың дауысын тыңдау

-Бұлбұл қайда өмір сүреді?

-Бұлбұл қай уақытта ән айтады?

Бұлбұл - әнші құс.Бұлбұлдың дауысы адамды жақсы әсерге бөлейді.Бұлбұл әр түрлі жәндіктермен қоректеніп, орман шаруашылығына көп пайда келтіреді.Бұлбұл – жыл құсы. Сәуірдің аяғы мен мамырдың басында ұялауға ұшып келеді.


2.Тапсырма: «Құстарды құрастыр,атын ата»

Мақсаты:Құстарды ажырата білуге,аттарын атауға үйрету.Бұлбұл құсты ажырата білу.

Шарты:Балаларға құстардың қыйылған суреттері берледі,сол суреттерді құрастырып атын атау.

Ойын: «Бүркіт пен құстар»

Мақсаты:Балалардың жылдамдығын, икемділігін, қыймыл-қозғалысын,ойлау қабілетін дамыту.

Тақпақ

Торғай, торғай,торғайсың.

Неге ұяңа қонбайсың?

Жем берейін келе ғой.

Жылы ұяңа ене ғой.


3 Тапсырма «Құстардың дауысын ажырат,бұлбұлдың дауысын тап»

Мақсаты:Балалардың байқампаздыққа,шапшаңдыққа тәрбиелеу.

-Ал балалар енді орманға жасаған саяхатымыз аяқталды,енді топқа немен барамыз?

Бір,екі,үш

Құс болып ұш.

Кім құс болып ұшады

Сол топқа барады.

барып бұлбұлдың суретін салайық.

Балалар бұлбұл суретін бояп көрме жасайды,бояған суреттері туралы айтады.

Қорытынды:

-Балалар біз қайда саяхатқа бардық?

-Қандай құспен таныстық?

-Бұлбұл қандай құс?

-Сендерге ұнадыма саяхат?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!